Εκδοτική πλατφόρμα για δημοσιογράφους και συγγραφείς ετοιμάζει το facebook
Η νέα πλατφόρμα του Facebook θα επιτρέπει σε συγγραφείς να έχουν έσοδα μέσω συνδρομών και θα είναι ενσωματωμένη στο Facebook Pages
Μια νέα εκδοτική πλατφόρμα θα λανσάρει εντός των επόμενων μηνών το Facebook στις ΗΠΑ, που προορίζεται να δώσει τη δυνατότητα σε ανεξάρτητους συγγραφείς και δημοσιογράφους να παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο ευρύ κοινό και να επωφελούνται οικονομικά από αυτήν μέσω newsletters (email) και μεμονωμένων ιστοσελίδων.
Το πλάνο του facebook
Όπως σημειώνει το Reuters, όλο και περισσότεροι συγγραφείς και δημοσιογράφοι ανεβαίνουν στο «τρένο» των newsletters, προτιμώντας την ελευθερία που τους παρέχει ως μέσο- και παράλληλα τους επιτρέπει να απομακρυνθούν από τα συμβατικά business models, τα οποία βασίζονται σε διαφημίσεις- και θεωρείται ότι βρίσκονται σε καθοδική πορεία.
Ο ανταγωνισμός εντείνεται μεταξύ εταιρειών όπως οι Substack και Medium και η Revue, την οποία εξαγόρασε πρόσφατα το Twitter και επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου να δοκιμάζουν ένα μείγμα επί πληρωμή και δωρεάν newsletters για να βλέπουν τη δουλειά τους εν δυνάμει αναγνώστες. Η νέα πλατφόρμα του Facebook θα επιτρέπει σε συγγραφείς να έχουν έσοδα μέσω συνδρομών και θα είναι ενσωματωμένη στο Facebook Pages, όπως ανέφερε η εταιρεία- προσθέτοντας πως θα επιτρέπει επίσης στους συγγραφείς να δημιουργούν ομάδες, έτσι ώστε να αλληλεπιδρούν καλύτερα με την κοινότητα των αναγνωστών τους.
Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη δεσμεύτηκε τον προηγούμενο μήνα να επενδύσει τουλάχιστον ένα δισ. δολάρια στη βιομηχανία των νέων μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, μετά από μια αναμέτρηση με την κυβέρνηση της Αυστραλίας ως προς το θέμα των πληρωμών σε ΜΜΕ σχετικά με την ανάρτηση περιεχομένου τους στην πλατφόρμα του.
Το πλάνο του facebook
Όπως σημειώνει το Reuters, όλο και περισσότεροι συγγραφείς και δημοσιογράφοι ανεβαίνουν στο «τρένο» των newsletters, προτιμώντας την ελευθερία που τους παρέχει ως μέσο- και παράλληλα τους επιτρέπει να απομακρυνθούν από τα συμβατικά business models, τα οποία βασίζονται σε διαφημίσεις- και θεωρείται ότι βρίσκονται σε καθοδική πορεία.
Ο ανταγωνισμός εντείνεται μεταξύ εταιρειών όπως οι Substack και Medium και η Revue, την οποία εξαγόρασε πρόσφατα το Twitter και επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου να δοκιμάζουν ένα μείγμα επί πληρωμή και δωρεάν newsletters για να βλέπουν τη δουλειά τους εν δυνάμει αναγνώστες. Η νέα πλατφόρμα του Facebook θα επιτρέπει σε συγγραφείς να έχουν έσοδα μέσω συνδρομών και θα είναι ενσωματωμένη στο Facebook Pages, όπως ανέφερε η εταιρεία- προσθέτοντας πως θα επιτρέπει επίσης στους συγγραφείς να δημιουργούν ομάδες, έτσι ώστε να αλληλεπιδρούν καλύτερα με την κοινότητα των αναγνωστών τους.
Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη δεσμεύτηκε τον προηγούμενο μήνα να επενδύσει τουλάχιστον ένα δισ. δολάρια στη βιομηχανία των νέων μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, μετά από μια αναμέτρηση με την κυβέρνηση της Αυστραλίας ως προς το θέμα των πληρωμών σε ΜΜΕ σχετικά με την ανάρτηση περιεχομένου τους στην πλατφόρμα του.