Facebook: Σάλος στην Αυστραλία με διαφημίσεις για αλκοόλ και κάπνισμα σε ανήλικους
Προβληματισμός με τα στοιχεία που προέκυψαν από το «πείραμα» της οργάνωσης Reset Australia
Στοχευμένες διαφημίσεις σε παιδιά, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το κάπνισμα, την ακραία απώλεια βάρους και τον τζόγο επιτρέπει το Facebook, σύμφωνα με έρευνα της οργάνωσης Reset Australia.
Η συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων δημιούργησε σελίδα στο Facebook και το διαφημιστικό account «Ozzie news network» με στόχο να ελέγξει τις επιλογές διαφημίσεων που θα προσέφερε το ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από το Ads Manager.
Παρότι το Facebook δεν επιτρέπει διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών και ακατάλληλων προϊόντων σε άτομα κάτω των 18 ετών, την ίδια ώρα δεν εμποδίζει εταιρείες από το να προβάλλουν περιεχόμενο σε ανήλικους, που βάσει του προφίλ τους, φαίνεται να δείχνουν ενδιαφέρον για το αλκοόλ.
Οταν η οργάνωση άλλαξε τις παραμέτρους των διαφημίσεων, διαπίστωσε ότι μπορούσε να διαφημίσει στοχευμένα σε εφήβους που είχαν δείξει ενδιαφέρον για το κάπνισμα ή το άτμισμα, την ακραία απώλεια βάρους, το γρήγορο φαγητό και τις υπηρεσίες διαδικτυακών γνωριμιών.
Επιπλέον, για να διαφημίσει σε 52.000 εφήβους, που είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την κατανάλωση αλκοόλ, η εταιρεία θα έπρεπε να καταβάλει $3,03, ενώ για να απευθυνθεί σε 14.000 εφήβους με ενδιαφέρον τον τζόγο, η τιμή κυμαινόταν στα $11,24.
Η Reset Australia κάλεσε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αυστραλίας να ρυθμιστεί και να θωρακιστεί ο τρόπος που θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των ανηλίκων.
Η συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων δημιούργησε σελίδα στο Facebook και το διαφημιστικό account «Ozzie news network» με στόχο να ελέγξει τις επιλογές διαφημίσεων που θα προσέφερε το ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από το Ads Manager.
Παρότι το Facebook δεν επιτρέπει διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών και ακατάλληλων προϊόντων σε άτομα κάτω των 18 ετών, την ίδια ώρα δεν εμποδίζει εταιρείες από το να προβάλλουν περιεχόμενο σε ανήλικους, που βάσει του προφίλ τους, φαίνεται να δείχνουν ενδιαφέρον για το αλκοόλ.
Οταν η οργάνωση άλλαξε τις παραμέτρους των διαφημίσεων, διαπίστωσε ότι μπορούσε να διαφημίσει στοχευμένα σε εφήβους που είχαν δείξει ενδιαφέρον για το κάπνισμα ή το άτμισμα, την ακραία απώλεια βάρους, το γρήγορο φαγητό και τις υπηρεσίες διαδικτυακών γνωριμιών.
Επιπλέον, για να διαφημίσει σε 52.000 εφήβους, που είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την κατανάλωση αλκοόλ, η εταιρεία θα έπρεπε να καταβάλει $3,03, ενώ για να απευθυνθεί σε 14.000 εφήβους με ενδιαφέρον τον τζόγο, η τιμή κυμαινόταν στα $11,24.
Η Reset Australia κάλεσε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αυστραλίας να ρυθμιστεί και να θωρακιστεί ο τρόπος που θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των ανηλίκων.