Το περιοδικό ΤΙΜΕ «διαγράφει» τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και το Facebook
Εξώφυλλο έγινε ο επικεφαλής της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ, αυτή τη φορά όμως όχι για καλό λόγο.
Άλλο ένα δυναμικό και στοχευμένο εξώφυλλο κυκλοφόρησε το αμερικανικό περιοδικό Time, θίγωντας το θέμα των αποκαλύψεων για το Facebook, που έφερε στο «φως» η πρώην product manager της εταιρίας, Φράνσις Χάουγκεν, αλλά και το εξάωρο «μεγάλο κρασάρισμα».
To εξώφυλλο φιλοξενεί εκ νέου τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τον οποίο προσωποποιεί σαν το Facebook, όπου υπάρχει η επιλογή «διαγραφή του Facebook».
Μάλιστα, αν προσέξει κανείς τις λεπτομέρειες, o κέρσορας του ποντικιού βρίσκεται εγγύτερα στην πλευρά της διαγραφής και όχι της ακύρωσης, έτοιμος για το μοιραίο «κλικ»…
To εξώφυλλο φιλοξενεί εκ νέου τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τον οποίο προσωποποιεί σαν το Facebook, όπου υπάρχει η επιλογή «διαγραφή του Facebook».
Μάλιστα, αν προσέξει κανείς τις λεπτομέρειες, o κέρσορας του ποντικιού βρίσκεται εγγύτερα στην πλευρά της διαγραφής και όχι της ακύρωσης, έτοιμος για το μοιραίο «κλικ»…