Κιμ Ντε Κλοπ: Η πιλότος που «μαγεύει» τους αιθέρες - Οι εκπληκτικές φωτογραφίες της την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer
Οι χιλιάδες ακόλουθοι της «χάρισαν» πολυτελή χορηγό ρολογιών
Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ONTIME
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!Η Κιμ Ντε Κλοπ πετά στα σύννεφα και το απολαμβάνει, όπως διαπιστώνουν οι 111.000 ακόλουθοί της στο Instagram, που τη βλέπουν να μοιράζεται στιγμές της καθημερινότητάς της από το πιλοτήριο των αεροπλάνων που οδηγεί. H Κιμ ντε Κλοπ στα 21 της πετούσε Boeing 737 με τη ρουμανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Blue Air και τώρα, έξι χρόνια αργότερα, βρίσκεται στο τιμόνι των jumbo jets με προορισμούς τις ΗΠΑ και την Κίνα. Η Κιμ αποφάσισε να γίνει πιλότος σε ηλικία 19 ετών. Πέρασε δύο χρόνια εκπαίδευσης στη Ρουμανία, δημοσιεύοντας την πρώτη της selfie 737 Blue Air στο κατάστρωμα πτήσης τον Σεπτέμβριο του 2015. Το 2017 έφυγε από την Blue Air, ευχαριστώντας την «που μου πρόσφερε την ευκαιρία να πετάξω το 737 στα 21 μου». Στη συνέχεια, έπιασε δουλειά στη Norwegian, ανακοινώνοντας τη μεταγραφή της στο Instagram με μια selfie με τη νέα της στολή και τη λεζάντα που έγραφε «νέα ζωή, νέο στιλ». Πετούσε Σκανδιναβία - Ισπανία, όπου στο Αλικάντε γνώρισε το σύντροφό της, Γουίλιαμ.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, οι επιβάτες δεν περιμένουν από εκείνη να πιλοτάρει, αλλά να σερβίρει ως αεροσυνοδός. «Όταν λέω ότι είμαι πιλότος, ρωτούν αν πραγματικά πετάω το αεροσκάφος. Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα σε αυτόν τον κλάδο. Περήφανη που είμαι μέρος του 5% των γυναικών που πετούν σε όλο τον κόσμο».
Με τον Covid να χτυπά τα ταξίδια το 2019, η Κιμ και ο Γουίλιαμ αποφάσισαν να γίνουν πιλότοι στην Challenge Aircargo, σε πτήσεις φορτίων μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, η 27χρονη Βελγίδα, που έσπασε το στερεότυπο της «χαζής ξανθιάς», πετά με τεράστια Boeing 747-400 που ζυγίζουν 400 τόνους αντί για 80 των 737 που είχε συνηθίσει. «Ήταν τόσο τρομακτικό στην αρχή», αναφέρει στην «Daily Mail», όμως σύντομα συνήθισε και μαζί τους έχει επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα, το Χιούστον και ακόμη και τη Γουχάν. Οι πτήσεις την έκαναν διάσημη στους πύργους ελέγχου και οι εκπληκτικές της φωτογραφίες στο Instagram την έχρισαν και επιτυχημένη instagrammer (@737pilotgirl) αφού η εταιρεία πολυτελών ρολογιών Breitling τη χρηματοδοτεί ακόμη και με ρολόγια αξίας 8.000 λιρών, για μηνιαίες αναρτήσεις της με το ρολόι!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ONTIME