Νέα Υόρκη: Έφηβοι προσποιήθηκαν τους σπουδαστές Καλών Τεχνών και έκλεψαν ιδιοκτήτες γκαλερί
Δαπάνησαν χιλιάδες δολάρια σε μόλις 20 λεπτά με τις πιστωτικές κάρτες που είχαν κλέψει.
Έφηβοι προσποιούμενοι τους σπουδαστές Καλών Τεχνών αφαίρεσαν χρήματα και αντικείμενα αξίας από ιδιοκτήτες γκαλερί και εργαζόμενους στην ανατολική πλευρά του Μανχάταν στη Νέα Υόρκη το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με το Artnet News, οι νεαροί συστήθηκαν ως σπουδαστές τέχνης και κατόρθωσαν να κλέψουν πολύτιμα αντικείμενα, πιστωτικές κάρτες και τσάντες από ιδιοκτήτες των γκαλερί Betty Cuningham, Nicodim, Derosia και Hashimoto Contemporary.
«Ο ένας μου απέσπασε την προσοχή κάνοντας ερωτήσεις για τα έργα τέχνης, ενώ ο άλλος άρπαξε την κάρτα μου από το πορτοφόλι μου» είπε η ιδιοκτήτρια γκαλερί, Σίντι Ράκερ.
«Μου έδωσαν ακόμη και τα email τους για να μπορώ να τους στείλω φωτογραφίες!». Αμέσως μετά τα περιστατικά έμποροι έργων τέχνης ανέφεραν ότι δαπανήθηκαν χιλιάδες δολάρια σε μόλις 20 λεπτά από τις πιστωτικές κάρτες τους.
Οι δράστες εθεάθησαν στο Τσέλσι και την Τραϊμπέκα λίγο αργότερα. Οι γκαλερίστες στα σημεία εκείνα, είχαν ειδοποιήσει ο ένας τον άλλον να κλείσουν τις πόρτες τους. Μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί κλοπή έργων τέχνης.
Σύμφωνα με το Artnet News, οι νεαροί συστήθηκαν ως σπουδαστές τέχνης και κατόρθωσαν να κλέψουν πολύτιμα αντικείμενα, πιστωτικές κάρτες και τσάντες από ιδιοκτήτες των γκαλερί Betty Cuningham, Nicodim, Derosia και Hashimoto Contemporary.
«Ο ένας μου απέσπασε την προσοχή κάνοντας ερωτήσεις για τα έργα τέχνης, ενώ ο άλλος άρπαξε την κάρτα μου από το πορτοφόλι μου» είπε η ιδιοκτήτρια γκαλερί, Σίντι Ράκερ.
«Μου έδωσαν ακόμη και τα email τους για να μπορώ να τους στείλω φωτογραφίες!». Αμέσως μετά τα περιστατικά έμποροι έργων τέχνης ανέφεραν ότι δαπανήθηκαν χιλιάδες δολάρια σε μόλις 20 λεπτά από τις πιστωτικές κάρτες τους.
Οι δράστες εθεάθησαν στο Τσέλσι και την Τραϊμπέκα λίγο αργότερα. Οι γκαλερίστες στα σημεία εκείνα, είχαν ειδοποιήσει ο ένας τον άλλον να κλείσουν τις πόρτες τους. Μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί κλοπή έργων τέχνης.