Εταιρεία αναζητά σκύλο influencer και πληρώνει έως 10.000$ για δέκα μήνες
Ο σκύλος που θα επιλεγεί πρέπει να είναι «φυσικό ταλέντο πίσω από την κάμερα» - Η εταιρεία ήδη έχει δεχθεί περισσότερες από 3.000 αιτήσεις, ενώ η προθεσμία για την υποβολή τους εκπνέει στις 18 Νοεμβρίου
Η Yappy, μια εταιρεία ειδών για κατοικίδια, αναζητά έναν «Chief Fluff Officer», που σημαίνει, έναν «τριχωτό» διευθύνοντα σύμβουλο! Καλά ακούσατε, μάλιστα πρόκειται για μία θέση που μπορεί να αποφέρει έως 10.000 δολάρια τον χρόνο, σε μετρητά και προϊόντα.
Ο σκύλος που θα επιλεγεί πρέπει να είναι «φυσικό ταλέντο πίσω από την κάμερα, πάντα χαρούμενος να ποζάρει και να απολαμβάνει πραγματικά να τον φωτογραφίζουν και να τον βιντεοσκοπούν ενώ δοκιμάζει τα τελευταία εξατομικευμένα δώρα μας», αναφέρει η εταιρεία στην «αγγελία» που δημοσίευσε.
Πρόκειται για την τέλεια δουλειά για σκύλους που λατρεύουν να είναι στο φως της δημοσιότητας, συμπληρώνει.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αναζητά έναν σκύλο influencer και ήδη έχει δεχθεί περισσότερες από 3.000 αιτήσεις, ενώ η προθεσμία για την υποβολή τους εκπνέει στις 18 Νοεμβρίου.
Οι υποχρεώσεις του σκύλου είναι να δείχνει «υπέροχος, έτοιμος για τον φακό, περιποιημένος», με άνεση να παίρνει τις καλύτερες πόζες του και να δημιουργεί περιεχόμενο στα social media με προϊόντα της εταιρείας.
Επίσης, απαιτείται να έχει ήδη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τουλάχιστον δύο ενεργούς λογαριασμούς, που περιλαμβάνουν το Instagram και το TikTok.
Ο Chief Fluff Officer θα αμείβεται με συνδυασμό προϊόντων ή επί πληρωμή συμφωνημένες δουλειές, συνολικού ύψους έως 1.000 δολαρίων τον μήνα, για δέκα μήνες.
Ο σκύλος που θα επιλεγεί πρέπει να είναι «φυσικό ταλέντο πίσω από την κάμερα, πάντα χαρούμενος να ποζάρει και να απολαμβάνει πραγματικά να τον φωτογραφίζουν και να τον βιντεοσκοπούν ενώ δοκιμάζει τα τελευταία εξατομικευμένα δώρα μας», αναφέρει η εταιρεία στην «αγγελία» που δημοσίευσε.
Πρόκειται για την τέλεια δουλειά για σκύλους που λατρεύουν να είναι στο φως της δημοσιότητας, συμπληρώνει.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αναζητά έναν σκύλο influencer και ήδη έχει δεχθεί περισσότερες από 3.000 αιτήσεις, ενώ η προθεσμία για την υποβολή τους εκπνέει στις 18 Νοεμβρίου.
Οι υποχρεώσεις του σκύλου είναι να δείχνει «υπέροχος, έτοιμος για τον φακό, περιποιημένος», με άνεση να παίρνει τις καλύτερες πόζες του και να δημιουργεί περιεχόμενο στα social media με προϊόντα της εταιρείας.
Επίσης, απαιτείται να έχει ήδη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τουλάχιστον δύο ενεργούς λογαριασμούς, που περιλαμβάνουν το Instagram και το TikTok.
Ο Chief Fluff Officer θα αμείβεται με συνδυασμό προϊόντων ή επί πληρωμή συμφωνημένες δουλειές, συνολικού ύψους έως 1.000 δολαρίων τον μήνα, για δέκα μήνες.