Στην προσπάθειά της να στηρίξει τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό απέναντι σε αυτή, η Burberry δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια στην οποία έδωσε τον ρόλο των πρωταγωνιστών σε άτομα της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+.

Ο δημοφιλής οίκος μόδας θέλησε με αυτόν τον τρόπο να «γιορτάσει» την μέρα των ερωτευμένων η οποία πλησιάζει, ωστόσο, δεν φαίνεται να είχε τελικά την επιτυχία που ανέμενε.

View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry)

Το βίντεο της καμπάνιας έχει προκαλέσει αντιδράσεις, διότι όπως χαρακτηριστικά λένε οι επικριτές «παρουσιάζει σαν κάτι ωραίο και φυσιολογικό κορίτσια που έχουν αφαιρέσει το υγιές στήθος τους».

Αναλυτικότερα, η καμπάνια της Burberry έχει τίτλο B:MINE και εξυμνεί τη διαφορετικότητα. Ζευγάρια ντυμένα με ρούχα του οίκου, ανταλλάσσουν φιλιά και ποζάρουν στον φακό, με τους επικριτές να υποθέτουν ότι ένα μοντέλο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια έχει αφαιρέσει το στήθος του γιατί είναι τρανσέξουαλ.

burberry

Συγκεκριμένα, εμφανίζεται μια γυμνόστηθη νεαρή γυναίκα με σημάδια από διπλή μαστεκτομή, μια διαδικασία που χρησιμοποιείται είτε στον καρκίνο του μαστού είτε από γυναίκες που θέλουν να αλλάξουν το φύλο τους.

Η καμπάνια προκάλεσε αρνητικά σχόλια με τους χρήστες των social media να σχολιάζουν πως: «Είναι η χειρότερη διαφήμιση που έχω δει ποτέ», ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Αυτός είναι ο λόγος που η Burberry κοντεύει να χρεοκοπήσει;»