Vice: Κηρύσσει πτώχευση ο αμερικανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης - Η επόμενη μέρα και η συρρίκνωση της διαφημιστικής αγοράς
Μία κίνηση που αναμενόταν εδώ και μερικές εβδομάδες
Πτώχευση λόγω της συρρίκνωσης της διαφημιστικής αγοράς κήρυξε, ο αμερικανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Vice, σε μία κίνηση που αναμενόταν εδώ και μερικές εβδομάδες.
Κοινοπραξία, στην οποία συμμετέχει η επενδυτική εταιρεία Fortress Investment Group, ο βασικός πιστωτής του Vice, θα αναλάβει τον έλεγχο του ομίλου αντί 225 εκατομμυρίων δολαρίων, εκτός αν υπάρξει υψηλότερη προσφορά από άλλες πλευρές, αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα.
Η Vice Media Group, η αξία της οποίας είχε αποτιμηθεί το 2017 στα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια, παράγει περιεχόμενο σε 25 γλώσσες και διαθέτει περισσότερα των 30 γραφεία στον κόσμο. Ο όμιλος των μέσων ενημέρωσης, με δωρεάν πρόσβαση, στηρίζεται κυρίως στην διαφήμιση για τα έσοδά του.
Από τις αρχές της δεκαετίας του 2010, το Vice εντάχθηκε, όπως το BuzzFeed και η Huffington Post, σε μία νέα γενιά αποκλειστικά διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης που φιλοδοξούσε να υποσκελίσει τα παλαιότερα, μεγάλα μέσα ενημέρωσης.
Τα δωρεάν μέσα είναι περισσότερο εκτεθειμένα στην δυσμενή οικονομική συγκυρία, που ανάγκασε πολλά από τα ιστορικά μέσα όπως το δημόσιο ραδιοφωνικό δίκτυο NPR, η Washington Post και το CNN να προχωρήσουν σε απολύσεις.
Κοινοπραξία, στην οποία συμμετέχει η επενδυτική εταιρεία Fortress Investment Group, ο βασικός πιστωτής του Vice, θα αναλάβει τον έλεγχο του ομίλου αντί 225 εκατομμυρίων δολαρίων, εκτός αν υπάρξει υψηλότερη προσφορά από άλλες πλευρές, αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα.
Η Vice Media Group, η αξία της οποίας είχε αποτιμηθεί το 2017 στα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια, παράγει περιεχόμενο σε 25 γλώσσες και διαθέτει περισσότερα των 30 γραφεία στον κόσμο. Ο όμιλος των μέσων ενημέρωσης, με δωρεάν πρόσβαση, στηρίζεται κυρίως στην διαφήμιση για τα έσοδά του.
Θα συνεχίσει
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Vice θα συνεχίσει τις δραστηριότητές του κατά την διάρκεια της διαδικασίας πτώχευσης.Από τις αρχές της δεκαετίας του 2010, το Vice εντάχθηκε, όπως το BuzzFeed και η Huffington Post, σε μία νέα γενιά αποκλειστικά διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης που φιλοδοξούσε να υποσκελίσει τα παλαιότερα, μεγάλα μέσα ενημέρωσης.
Τα δωρεάν μέσα είναι περισσότερο εκτεθειμένα στην δυσμενή οικονομική συγκυρία, που ανάγκασε πολλά από τα ιστορικά μέσα όπως το δημόσιο ραδιοφωνικό δίκτυο NPR, η Washington Post και το CNN να προχωρήσουν σε απολύσεις.