ΗΠΑ: Η Μόνικα επιστρέφει ως μοντέλο - 26 χρόνια μετά το σκάνδαλο Λεβίνσκι με τον Μπίλ Κλίντον
Ποζάρει ως μοντέλο για καλό σκοπό
Η Μόνικα Λεβίνσκι, η οποία έκλεισε τα πενήντα χρόνια της τον περασμένο Ιούλιο, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια "You’ve Got the Power" της Reformation
Ένα σκάνδαλο την έκανε γνωστή παγκοσμίως, αλλά για τους λάθος λόγους. Τώρα, η Μόνικα Λεβίνσκι ποζάρει για πρώτη φορά ως μοντέλο, για καλό σκοπό.
«Στα 22 μου ερωτεύτηκα το αφεντικό μου, μόνο που το δικό μου αφεντικό έτυχε να είναι ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Ήταν ένα λάθος, για το οποίο μετανιώνω», ομολόγησε η ίδια στο Ted Talk όπου συμμετείχε τον Μάρτιο του 2015.
*Διαβάστε εδώ: Μέγκαν Μαρκλ και πρίγκιπας Χάρι: Τρώνε πόρτα στις ΗΠΑ οι Σάσεξ - Καλοβλέπουν την επιστροφή τους στη Βρετανία
Ένα λάθος, που το 1998 τη μετέτρεψε, εν μία νυκτί, από μία άσημη ασκούμενη στο Λευκό Οίκο σε δημόσιο περίγελο για τη σχέση που είχε με τον τότε Πρόεδρο της Αμερικής Μπιλ Κλίντον. Τα ΜΜΕ την «κατασπάραξαν», με την ίδια να γράφει ότι υπέστη κακοποίηση, ταπείνωση κι εξευτελισμό μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου.
Η Μόνικα Λεβίνσκι, η οποία έκλεισε τα πενήντα χρόνια της τον περασμένο Ιούλιο, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια «You’ve Got the Power» της Reformation. Αφού μεσολάβησε μία δεκαετία σιωπής και αποχής από το δημόσιο βίο και σύμφωνα με την ίδια δυσκολευόταν να βιοποριστεί, άρχισε να επανεμφανίζεται σταδιακά σε δημόσιες ομιλίες, να γράφει άρθρα για το «Vanity Fair», να πηγαίνει σε τηλεοπτικές εκπομπές και να συμμετέχει σε πορείες, ενώ το 2021 ανέλαβε την παραγωγή της σειράς «Impeachment: American Crime Story», που προβάλλει την υπόθεση του σκανδάλου από τη δική της σκοπιά.
Η Μόνικα Λεβίνσκι επέλεξε να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις κατά μέτωπο, χρησιμοποιώντας τη δημοσιότητά της προκειμένου να θίγει ζητήματα όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η παρενόχληση και η δημόσια κατακραυγή. Πιο πρόσφατα, ανοίγοντας και άλλο τους ορίζοντές της, σε «δρόμους» στους οποίους δεν είχε περπατήσει πριν, έγινε το πρόσωπο του brand «Reformation», με βάση το Λος Άντζελες, που είναι γνωστό για τα μεταξωτά, φλοράλ φορέματά του. Ο σκοπός πίσω από την καμπάνια τη βοήθησε να πάρει την απόφαση και να πει το «ναι»: Με τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ να πλησιάζουν, η «Reformation» συνεργάστηκε για τρίτη φορά με το Vote.org, έναν μη κομματικό οργανισμό που βοηθάει στην εγγραφή των πολιτών για να ψηφίσουν.
Επιπλέον, το brand θα δωρίσει, μεταξύ άλλων, όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις ενός φούτερ, αξίας 78 δολαρίων, με το logo «You’ve Got the Power» στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό. «Η φωνή μας είναι η δύναμή μας» είπε η Λεβίνσκι σε δήλωση που δημοσίευσε το brand.
«Στα 22 μου ερωτεύτηκα το αφεντικό μου, μόνο που το δικό μου αφεντικό έτυχε να είναι ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Ήταν ένα λάθος, για το οποίο μετανιώνω», ομολόγησε η ίδια στο Ted Talk όπου συμμετείχε τον Μάρτιο του 2015.
*Διαβάστε εδώ: Μέγκαν Μαρκλ και πρίγκιπας Χάρι: Τρώνε πόρτα στις ΗΠΑ οι Σάσεξ - Καλοβλέπουν την επιστροφή τους στη Βρετανία
Ένα λάθος, που το 1998 τη μετέτρεψε, εν μία νυκτί, από μία άσημη ασκούμενη στο Λευκό Οίκο σε δημόσιο περίγελο για τη σχέση που είχε με τον τότε Πρόεδρο της Αμερικής Μπιλ Κλίντον. Τα ΜΜΕ την «κατασπάραξαν», με την ίδια να γράφει ότι υπέστη κακοποίηση, ταπείνωση κι εξευτελισμό μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου.
Η Μόνικα Λεβίνσκι, η οποία έκλεισε τα πενήντα χρόνια της τον περασμένο Ιούλιο, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια «You’ve Got the Power» της Reformation. Αφού μεσολάβησε μία δεκαετία σιωπής και αποχής από το δημόσιο βίο και σύμφωνα με την ίδια δυσκολευόταν να βιοποριστεί, άρχισε να επανεμφανίζεται σταδιακά σε δημόσιες ομιλίες, να γράφει άρθρα για το «Vanity Fair», να πηγαίνει σε τηλεοπτικές εκπομπές και να συμμετέχει σε πορείες, ενώ το 2021 ανέλαβε την παραγωγή της σειράς «Impeachment: American Crime Story», που προβάλλει την υπόθεση του σκανδάλου από τη δική της σκοπιά.
Η Μόνικα Λεβίνσκι επέλεξε να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις κατά μέτωπο, χρησιμοποιώντας τη δημοσιότητά της προκειμένου να θίγει ζητήματα όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η παρενόχληση και η δημόσια κατακραυγή. Πιο πρόσφατα, ανοίγοντας και άλλο τους ορίζοντές της, σε «δρόμους» στους οποίους δεν είχε περπατήσει πριν, έγινε το πρόσωπο του brand «Reformation», με βάση το Λος Άντζελες, που είναι γνωστό για τα μεταξωτά, φλοράλ φορέματά του. Ο σκοπός πίσω από την καμπάνια τη βοήθησε να πάρει την απόφαση και να πει το «ναι»: Με τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ να πλησιάζουν, η «Reformation» συνεργάστηκε για τρίτη φορά με το Vote.org, έναν μη κομματικό οργανισμό που βοηθάει στην εγγραφή των πολιτών για να ψηφίσουν.
Επιπλέον, το brand θα δωρίσει, μεταξύ άλλων, όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις ενός φούτερ, αξίας 78 δολαρίων, με το logo «You’ve Got the Power» στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό. «Η φωνή μας είναι η δύναμή μας» είπε η Λεβίνσκι σε δήλωση που δημοσίευσε το brand.