Εκείνη είναι διάσηµο µοντέλο. Κι εκείνος δισεκατοµµυριούχος επιχειρηµατίας. Και τώρα που η Κάρλι Κλος µε τον σύζυγό της, Τζόσουα Κούσνερ, αποφάσισαν να επενδύσουν σε ιστορικούς τίτλους για να διατηρήσουν εξώφυλλα και περιεχόµενο ζωντανά, εµείς περιµένουµε να δούµε πώς θα µοιάζει η νέα εποχή του περιοδικού «Life», το οποίο µόλις εξαγόρασαν, όπως το εναλλακτικό «iD» και το περιοδικό µόδας «W».

Στόχος τους, όπως λένε, είναι να σώσουν τον παραδοσιακό έντυπο Τύπο, αγαπηµένα διαχρονικά περιοδικά. «While there’s life, there’s hope», ή «όσο υπάρχει ζωή, υπάρχει ελπίδα», όπως λένε.

Έχουν περάσει δύο δεκαετίες από την παύση της έκδοσης του εµβληµατικού φωτογραφικού περιοδικού µε ιστορία που ξεπερνά έναν αιώνα.

Η Κάρλι Κλος λοιπόν και η Bedford Media του Τζόσουα Κούσνερ επανασυστήνουν το περιοδικό «Life» στον έντυπο και ψηφιακό κόσµο. Ο Κούσνερ είναι ο µικρότερος αδελφός του Τζάρεντ Κούσνερ, γαµπρού του Ντόναλντ Τραµπ και πρώην συµβούλου του Λευκού Οίκου. «Βλέπουµε το “Life” ως µια ενωτική φωνή στο χαοτικό τοπίο των Μέσων Ενηµέρωσης», δήλωσε ως διευθύνων σύµβουλος της Bedford Media, τώρα και εκδότης. «Εµπνεόµαστε από την εµβληµατική κληρονοµιά του περιοδικού και την ικανότητά του να συνδέει διαφορετικό κοινό µε παγκόσµιες αφηγήσεις για την ανθρωπότητα».

Το περιοδικό «Life», το οποίο πρωτοκυκλοφόρησε ως εβδοµαδιαία έκδοση από το 1936 µέχρι το 1972, έχει γράψει τη δική του ιστορία, τόσο για το διαφορετικό format όσο και για τα εµπνευσµένα εξώφυλλα, τον µοναδικό τρόπο να συνδυάζει πολιτιστικά θέµατα, µε την επικαιρότητα και την καθηµερινή ζωή.

Επανακυκλοφόρησε το 1978 ως µηνιαίο περιοδικό και έκλεισε το 2000. Από το 2008 εµφανιζόταν ως διαδικτυακό φωτογραφικό αρχείο µε εικόνες του 20ού αιώνα.

Το «Life» αποτελούσε κάποτε κεντρικό κοµµάτι της αµερικανικής κουλτούρας, µε εικόνες διάσηµων φωτογράφων, όπως ο Ρόµπερτ Κάπα, και κείµενα σηµαντικών συγγραφέων. «Ο γέρος και η θάλασσα» του Έρνεστ Χεµινγουέι, για παράδειγµα, πρωτοεµφανίστηκε στις σελίδες του. Η Κάρλι Κλος, ως σούπερ µοντέλο, πρώην άγγελος της Victoria’s Secret και επιχειρηµατίας, δηλώνει: «Μεγαλώνοντας σε ένα σπίτι µε πέντε κορίτσια, δεν θα µπορούσα να µη ρίξω µια µατιά στα περιοδικά µόδας. Οι πόρτες άνοιξαν για µένα και έτρεξα να τις εκµεταλλευτώ».

*Δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή