Ζεράρ Ντεπαρντιέ: Γρονθοκόπησε στη Ρώμη τον "τελευταίο των παπαράτσι"
Σε καφέ-μπαρ της Ιταλικής πρωτεύουσας
Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, χτύπησε τον 79χρονο Ιταλό "θρυλικό" παπαράτσι, Ρίνο Μπαριλάρι
Ο Γάλλος ηθοποιός Ζεράρ Ντεπαρντιέ γρονθοκόπησε στη Ρώμη τον Ρίνο Μπαριλάρι, τον επονομαζόμενο και «τελευταίο των παπαράτσι».
Όλα εκτυλίχθηκαν σε καφέ-μπαρ της Βία Βένετο, της οδού της...dolce vita της γνωστής δεκαετίας του 1960. Σύμφωνα με τον καταξιωμένο Ιταλό φωτογράφο, ηλικίας εβδομήντα εννέα ετών, «ο Γάλλος αστέρας του κινηματογράφου ήταν καθισμένος σε εξωτερικό τραπέζι του καφέ, με μια πανέμορφη σύνοδο και άλλους φίλους».
Ο Μπαριλάρι κρύφτηκε και κατάφερε να τους φωτογραφήσει, αλλά όταν βγήκαν από το μαγαζί, «η κοπέλα τον προπηλάκισε και ο Ντεπαρντιέ του έδωσε τρεις γροθιές». «Πονάει το κεφάλι μου, δεν είμαι, ξέρετε, δεκαπέντε χρονών, πλέον είμαι σχεδόν ογδόντα», πρόσθεσε.
Ο Ιταλός θρυλικός «παπαράτσο» μετέβη σε υπηρεσία πρώτων βοηθειών της Αιώνιας Πόλης για να εξακριβώσει αν του προκλήθηκε κάταγμα και έκανε γνωστό ότι προτίθεται να υποβάλει μήνυση κατά του ηθοποιού για τον ξυλοδαρμό που υπέστη.
Ο Τύπος σχολιάζει, τέλος, ότι «έστω και για μια μόνο ημέρα επέστρεψαν το κλίμα και οι χρυσές αναμνήσεις της Ρώμης, πρωτεύουσας του διεθνούς κινηματογράφου».
Όλα εκτυλίχθηκαν σε καφέ-μπαρ της Βία Βένετο, της οδού της...dolce vita της γνωστής δεκαετίας του 1960. Σύμφωνα με τον καταξιωμένο Ιταλό φωτογράφο, ηλικίας εβδομήντα εννέα ετών, «ο Γάλλος αστέρας του κινηματογράφου ήταν καθισμένος σε εξωτερικό τραπέζι του καφέ, με μια πανέμορφη σύνοδο και άλλους φίλους».
Ο Μπαριλάρι κρύφτηκε και κατάφερε να τους φωτογραφήσει, αλλά όταν βγήκαν από το μαγαζί, «η κοπέλα τον προπηλάκισε και ο Ντεπαρντιέ του έδωσε τρεις γροθιές». «Πονάει το κεφάλι μου, δεν είμαι, ξέρετε, δεκαπέντε χρονών, πλέον είμαι σχεδόν ογδόντα», πρόσθεσε.
Ο Ιταλός θρυλικός «παπαράτσο» μετέβη σε υπηρεσία πρώτων βοηθειών της Αιώνιας Πόλης για να εξακριβώσει αν του προκλήθηκε κάταγμα και έκανε γνωστό ότι προτίθεται να υποβάλει μήνυση κατά του ηθοποιού για τον ξυλοδαρμό που υπέστη.
Ο Τύπος σχολιάζει, τέλος, ότι «έστω και για μια μόνο ημέρα επέστρεψαν το κλίμα και οι χρυσές αναμνήσεις της Ρώμης, πρωτεύουσας του διεθνούς κινηματογράφου».