Φειδίας Παναγιώτου: Αντιδράσεις στην Κύπρο για την προτροπή μαθητών σε διαδηλώσεις για την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία
Η ανακοίνωση απο το ΥΠΑΝ
"Τέτοιες ενέργειες, όχι μόνο υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων, αλλά θέτουν σε κίνδυνο το δικαίωμα των μαθητών/μαθητριών στη μάθηση", τονίζουν
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Κύπρο η προτροπή του ευρωβουλευτή Φειδία Παναγιώτου προς τους μαθητές να διαδηλώσουν την Τρίτη για την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία, καθώς επίσημα τέθηκε σε εφαρμογή από τη Δευτέρα το συγκεκριμένο μέτρο.
Σε ανακοίνωση, το Υπουργείο Παιδείας καταδικάζει την προτροπή του ευρωβουλευτή στους μαθητές να απέχουν από τις σχολικές αίθουσες την τελευταία διδακτική περίοδο για να συμμετάσχουν στην διαδήλωση.
Ολόκληρη η ανακοίνωση απο το ΥΠΑΝ:
«Το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) καταδικάζει την προτροπή για διενέργεια διαδήλωσης από μαθητές και μαθήτριες, με αφορμή την ψήφιση των Κανονισμών για περιορισμό της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία. Τέτοιες ενέργειες, όχι μόνο υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων, αλλά θέτουν σε κίνδυνο το δικαίωμα των μαθητών/μαθητριών στη μάθηση.
Οι εκπαιδευτικές πολιτικές διαμορφώνονται με γνώμονα το καλώς νοούμενο συμφέρον των μαθητών/μαθητριών και τη διασφάλιση ενός ασφαλούς και αποδοτικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Το ΥΠΑΝ διατηρεί ανοιχτό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, περιλαμβανομένων και των μαθητών/μαθητριών, τους/τις οποίους/οποίες καλεί να προσεγγίσουν το θέμα με ωριμότητα και υπευθυνότητα»
Σε ανακοίνωση, το Υπουργείο Παιδείας καταδικάζει την προτροπή του ευρωβουλευτή στους μαθητές να απέχουν από τις σχολικές αίθουσες την τελευταία διδακτική περίοδο για να συμμετάσχουν στην διαδήλωση.
Ολόκληρη η ανακοίνωση απο το ΥΠΑΝ:
«Το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) καταδικάζει την προτροπή για διενέργεια διαδήλωσης από μαθητές και μαθήτριες, με αφορμή την ψήφιση των Κανονισμών για περιορισμό της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία. Τέτοιες ενέργειες, όχι μόνο υπονομεύουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων, αλλά θέτουν σε κίνδυνο το δικαίωμα των μαθητών/μαθητριών στη μάθηση.
Οι εκπαιδευτικές πολιτικές διαμορφώνονται με γνώμονα το καλώς νοούμενο συμφέρον των μαθητών/μαθητριών και τη διασφάλιση ενός ασφαλούς και αποδοτικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Το ΥΠΑΝ διατηρεί ανοιχτό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, περιλαμβανομένων και των μαθητών/μαθητριών, τους/τις οποίους/οποίες καλεί να προσεγγίσουν το θέμα με ωριμότητα και υπευθυνότητα»