Νικόλ Κίντμαν: Σάλος στα social media από την αισθησιακή σκηνή με τον συμπρωταγωνιστή της στην ταινία Babygirl
Σάλος στο Χ με την ταινία
Στην ταινία, η Ρόμι (Νικόλ Κίντμαν), διευθύνουσα σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας, αντιμετωπίζει την εσωτερική της ανάγκη να αφήσει τον έλεγχο που χαρακτηρίζει τη ζωή της, και εκείνος που θα τη βοηθήσει να το πετύχει, είναι ο ασκούμενός της, Σάμουελ
Σάλο έχει προκαλέσει η νέα ταινία της Νικόλ Κίντμαν, με τίτλο «Babygirl», η οποία έχει καταφέρει να ξεχωρίσει, όχι μόνο για τις αποκαλυπτικές της σκηνές, αλλά και για την ερμηνεία της ηθοποιού, που λέγεται ότι είναι «καταπληκτική».
*Διαβάστε ακόμα: Νικόλ Κίντμαν: Προσπαθεί απελπισμένα την επανασύνδεση με τα παιδιά της - Ζουν με τον Tom Cruise
Ωστόσο, μια ιδιαίτερη σκηνή που διαδραματίζεται σε ένα ξενοδοχείο, έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Στην ταινία, η Ρόμι (Νικόλ Κίντμαν), διευθύνουσα σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας, αντιμετωπίζει την εσωτερική της ανάγκη να αφήσει τον έλεγχο που χαρακτηρίζει τη ζωή της. Εκείνος που θα τη βοηθήσει να το πετύχει, είναι ο ασκούμενός της, Σάμουελ.
Η σκηνή που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, διαρκεί δέκα λεπτά και αφορά τη σχέση που αναπτύσσει με τον υπάλληλό της, (Χάρις Ντίκινσον).
Η ένταση κορυφώνεται, όταν η Ρόμι, αφού διαβάζει ένα σημείωμα με οδηγίες για ένα ξενοδοχείο, αποφασίζει να συναντήσει τον Σάμουελ.
Φορώντας ένα κομψό μαύρο φόρεμα, η Νικόλ Κίντμαν μπαίνει στο δωμάτιο και αρχικά προσπαθεί να τερματίσει τη σχέση τους, λέγοντας ότι «είναι ακατάλληλο και πρέπει να σταματήσει».
Ωστόσο, οι λέξεις αυτές αποκαλύπτουν περισσότερο τη δική της πάλη παρά την πραγματική της επιθυμία. Ο Σάμουελ τη φέρνει αντιμέτωπη με τα συναισθήματά της, ρωτώντας τη: «Αυτό είναι που θέλεις; Να είσαι ειλικρινής», με εκείνη να απαντά ψιθυριστά: «Δεν θέλω να σε πληγώσω». Όμως, όταν της ζητά να υποταχθεί, ο δισταγμός της μετατρέπεται σε αποδοχή.
Η σκηνή αυτή, η οποία δεν έχει καμία μουσική υπόκρουση, επικεντρώνεται στις εκφράσεις της Κίντμαν, με την κάμερα να καταγράφει τη σύγκρουση ανάμεσα στον φόβο, την ευαλωτότητα και την απελευθέρωση.
Όταν ο Σάμουελ της ζητά να μείνει ξαπλωμένη, εκείνη παραδίνεται στη στιγμή, ενώ στη συνέχεια, περπατώντας με τα γόνατα, παίρνει μια καραμέλα από το χέρι του με προκλητικό τρόπο.
Η υποταγή και η ωμή αυτή ερμηνεία, καθώς και τα σεξουαλικά υπονοούμενα που περιλαμβάνει ολόκληρη η ταινία, αλλά και συγκεκριμένα αυτή η σκηνή, έχουν προκαλέσει ανάμεικτες αντιδράσεις.
Άλλοι θεωρούν το Babygirl μια ταινία «βυθισμένη στο πάθος, που εξερευνά τα όρια του ανθρώπου μέσα σε μία σχέση», ενώ άλλοι τη χαρακτηρίζουν «κωμωδία» και όχι «ερωτικό θρίλερ», όπως παρουσιάζεται.
Βέβαια, είναι πολλοί κι εκείνοι που σχολιάζουν ότι μία τέτοια ταινία με τόσο αποκαλυπτικές σκηνές, δεν θα έπρεπε να προβάλλεται και να συστήνεται ως «μια ταινία που εξερευνά τις ανθρώπινες σχέσεις», καθώς θεωρείται «προκλητική» και «ακατάλληλη για κάποιες ηλικίες».
Ωστόσο, κανείς δεν έχει μιλήσει αρνητικά για την ερμηνεία της Χολιγουντιανής σταρ, με τα σχόλια στο Twitter να τη χαρακτηρίζουν «ασυναγώνιστη».
*Διαβάστε ακόμα: Νικόλ Κίντμαν: Προσπαθεί απελπισμένα την επανασύνδεση με τα παιδιά της - Ζουν με τον Tom Cruise
Ωστόσο, μια ιδιαίτερη σκηνή που διαδραματίζεται σε ένα ξενοδοχείο, έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Στην ταινία, η Ρόμι (Νικόλ Κίντμαν), διευθύνουσα σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας, αντιμετωπίζει την εσωτερική της ανάγκη να αφήσει τον έλεγχο που χαρακτηρίζει τη ζωή της. Εκείνος που θα τη βοηθήσει να το πετύχει, είναι ο ασκούμενός της, Σάμουελ.
Η σκηνή που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, διαρκεί δέκα λεπτά και αφορά τη σχέση που αναπτύσσει με τον υπάλληλό της, (Χάρις Ντίκινσον).
Η ένταση κορυφώνεται, όταν η Ρόμι, αφού διαβάζει ένα σημείωμα με οδηγίες για ένα ξενοδοχείο, αποφασίζει να συναντήσει τον Σάμουελ.
Babygirl: Η αισθησιακή σκηνή της Νικόλ Κίντμαν
Φορώντας ένα κομψό μαύρο φόρεμα, η Νικόλ Κίντμαν μπαίνει στο δωμάτιο και αρχικά προσπαθεί να τερματίσει τη σχέση τους, λέγοντας ότι «είναι ακατάλληλο και πρέπει να σταματήσει».Ωστόσο, οι λέξεις αυτές αποκαλύπτουν περισσότερο τη δική της πάλη παρά την πραγματική της επιθυμία. Ο Σάμουελ τη φέρνει αντιμέτωπη με τα συναισθήματά της, ρωτώντας τη: «Αυτό είναι που θέλεις; Να είσαι ειλικρινής», με εκείνη να απαντά ψιθυριστά: «Δεν θέλω να σε πληγώσω». Όμως, όταν της ζητά να υποταχθεί, ο δισταγμός της μετατρέπεται σε αποδοχή.
Η σκηνή αυτή, η οποία δεν έχει καμία μουσική υπόκρουση, επικεντρώνεται στις εκφράσεις της Κίντμαν, με την κάμερα να καταγράφει τη σύγκρουση ανάμεσα στον φόβο, την ευαλωτότητα και την απελευθέρωση.
Όταν ο Σάμουελ της ζητά να μείνει ξαπλωμένη, εκείνη παραδίνεται στη στιγμή, ενώ στη συνέχεια, περπατώντας με τα γόνατα, παίρνει μια καραμέλα από το χέρι του με προκλητικό τρόπο.
Η υποταγή και η ωμή αυτή ερμηνεία, καθώς και τα σεξουαλικά υπονοούμενα που περιλαμβάνει ολόκληρη η ταινία, αλλά και συγκεκριμένα αυτή η σκηνή, έχουν προκαλέσει ανάμεικτες αντιδράσεις.
Άλλοι θεωρούν το Babygirl μια ταινία «βυθισμένη στο πάθος, που εξερευνά τα όρια του ανθρώπου μέσα σε μία σχέση», ενώ άλλοι τη χαρακτηρίζουν «κωμωδία» και όχι «ερωτικό θρίλερ», όπως παρουσιάζεται.
Βέβαια, είναι πολλοί κι εκείνοι που σχολιάζουν ότι μία τέτοια ταινία με τόσο αποκαλυπτικές σκηνές, δεν θα έπρεπε να προβάλλεται και να συστήνεται ως «μια ταινία που εξερευνά τις ανθρώπινες σχέσεις», καθώς θεωρείται «προκλητική» και «ακατάλληλη για κάποιες ηλικίες».
Ωστόσο, κανείς δεν έχει μιλήσει αρνητικά για την ερμηνεία της Χολιγουντιανής σταρ, με τα σχόλια στο Twitter να τη χαρακτηρίζουν «ασυναγώνιστη».