Αεροπορικό δυστύχημα στην Ουάσινγκτον: Πάνω από 1.500 ώρες πτήσεις μετρούσαν η πιλότος και ο εκπαιδευτής του ελικοπτέρου
Πετούσαν 150 πόδια πάνω από το προβλεπόμενο για τη συγκεκριμένη διαδρομή
O άνδρας εκπαιδευτής πιλότος είχε περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης και η γυναίκα αξιολογούμενη πιλότος είχε περισσότερες από 500 ώρες, πριν από την αεροπορική τραγωδία
Έμπειροι και με εκατοντάδες ώρες πτήσεων ήταν οι τρεις στρατιώτες από το 12ο Τάγμα Αεροπορίας Μάχης της Βιρτζίνια, που επέβαιναν στο μοιραίο Black Hawk, το οποίο συγκρούστηκε με το αεροσκάφος της American Airlines, στο αεροπορικό δυστύχημα πάνω από τον ποταμό Ποτόμακ, στην Ουάσινγκτον, σύμφωνα με έμπειρο αξιωματικό του αμερικανικού στρατού.
Ο Τζόναθαν Κόζιολ, ένας συνταξιούχος αξιωματικός με περισσότερα από 30 χρόνια πτητικής εμπειρίας, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η μοιραία πτήση του ελικοπτέρου ήταν μια νυχτερινή πτήση πιστοποίησης με έναν εκπαιδευτή πιλότο που αξιολογούσε έναν άλλο έμπειρo πιλότο σε διαδρομές που η μονάδα τους πετάει συνήθως μέρα και νύχτα γύρω από τον Ποτόμακ.
Ο Τζίμι Κάμινγκς, εκπρόσωπος του Κέντρου Ετοιμότητας Μάχης του Στρατού στο Φορτ Νόβοσελ της Αλαμπάμα, δήλωσε ότι όπως όλοι οι στρατιώτες που πρέπει να πληρούν τις τακτικές προϋποθέσεις για τα όπλα τους, έτσι και οι πιλότοι του Στρατού πρέπει να πληρούν τις ετήσιες προϋποθέσεις, ανεξάρτητα από την πτητική τους εμπειρία. Για τους αεροπόρους, αυτό σημαίνει πως πρέπει να πετούν υπό διαφορετικές συνθήκες.
Ο Κοζιόλ επιβεβαίωσε ότι ο άνδρας εκπαιδευτής πιλότος είχε περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης και η γυναίκα αξιολογούμενη πιλότος είχε περισσότερες από 500 ώρες.
Η αξιολογούμενη πιλότος είχε τον έλεγχο της πτήσης, ωστόσο αν συνέβαινε κάτι επείγον, ο εκπαιδευτής θα αναλάμβανε το πηδάλιο.
Ο Κοζιόλ σημείωσε ότι το μέγιστο ύψος για τη συγκεκριμένη διαδρομή είναι 200 πόδια (περίπου 61 μέτρα), ενώ το ελικόπτερο φαίνεται να πετούσε σε περίπου 350 πόδια (περίπου 107 μέτρα), σύμφωνα με πηγές.
Μέρος της ευθύνης της μονάδας είναι να μεταφέρει VIPs του στρατού στην περιοχή της Ουάσινγκτον και αυτό περιλαμβάνει και την άμεση απομάκρυνσή τους από την περιοχή αν «συμβεί κάτι πραγματικά κακό».
«Έτσι πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν το περιβάλλον, την εναέρια κυκλοφορία, τις διαδρομές, για να διασφαλίσουν την ασφαλή μετακίνηση των ανώτερων ηγετών μας σε όλη την κυβέρνησή μας», πρόσθεσε ο συνταξιούχος αξιωματικός.
Ο Κοζιόλ περιέγραψε, ακόμα, τον διάδρομο πτήσης ελικοπτέρων πάνω από τον Ποτόμακ ως «έναν σχετικά εύκολο διάδρομο πτήσης, επειδή πετάς στο κέντρο του ποταμού και είναι πολύ εύκολα αναγνωρίσιμος, ειδικά τη νύχτα», επειδή δεν υπάρχουν πολλά φώτα.
Ο Τζόναθαν Κόζιολ, ένας συνταξιούχος αξιωματικός με περισσότερα από 30 χρόνια πτητικής εμπειρίας, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η μοιραία πτήση του ελικοπτέρου ήταν μια νυχτερινή πτήση πιστοποίησης με έναν εκπαιδευτή πιλότο που αξιολογούσε έναν άλλο έμπειρo πιλότο σε διαδρομές που η μονάδα τους πετάει συνήθως μέρα και νύχτα γύρω από τον Ποτόμακ.
The Coast Guard continues to coordinate with local, state and federal agencies Thursday in response to the aircraft collision that occurred Wednesday evening over the Potomac River in Washington.
— U.S. Coast Guard (@USCG) January 31, 2025
Read more: https://t.co/u2PqFmd6bc pic.twitter.com/3FnowGupBb
Ο Τζίμι Κάμινγκς, εκπρόσωπος του Κέντρου Ετοιμότητας Μάχης του Στρατού στο Φορτ Νόβοσελ της Αλαμπάμα, δήλωσε ότι όπως όλοι οι στρατιώτες που πρέπει να πληρούν τις τακτικές προϋποθέσεις για τα όπλα τους, έτσι και οι πιλότοι του Στρατού πρέπει να πληρούν τις ετήσιες προϋποθέσεις, ανεξάρτητα από την πτητική τους εμπειρία. Για τους αεροπόρους, αυτό σημαίνει πως πρέπει να πετούν υπό διαφορετικές συνθήκες.
Ο Κοζιόλ επιβεβαίωσε ότι ο άνδρας εκπαιδευτής πιλότος είχε περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης και η γυναίκα αξιολογούμενη πιλότος είχε περισσότερες από 500 ώρες.
Η αξιολογούμενη πιλότος είχε τον έλεγχο της πτήσης, ωστόσο αν συνέβαινε κάτι επείγον, ο εκπαιδευτής θα αναλάμβανε το πηδάλιο.
H πτήση 150 μέτρα πάνω από το μέγιστο επιτρεπτό που αποδείχθηκε μοιραία
Ο Κοζιόλ σημείωσε ότι το μέγιστο ύψος για τη συγκεκριμένη διαδρομή είναι 200 πόδια (περίπου 61 μέτρα), ενώ το ελικόπτερο φαίνεται να πετούσε σε περίπου 350 πόδια (περίπου 107 μέτρα), σύμφωνα με πηγές.Μέρος της ευθύνης της μονάδας είναι να μεταφέρει VIPs του στρατού στην περιοχή της Ουάσινγκτον και αυτό περιλαμβάνει και την άμεση απομάκρυνσή τους από την περιοχή αν «συμβεί κάτι πραγματικά κακό».
«Έτσι πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν το περιβάλλον, την εναέρια κυκλοφορία, τις διαδρομές, για να διασφαλίσουν την ασφαλή μετακίνηση των ανώτερων ηγετών μας σε όλη την κυβέρνησή μας», πρόσθεσε ο συνταξιούχος αξιωματικός.
Ο Κοζιόλ περιέγραψε, ακόμα, τον διάδρομο πτήσης ελικοπτέρων πάνω από τον Ποτόμακ ως «έναν σχετικά εύκολο διάδρομο πτήσης, επειδή πετάς στο κέντρο του ποταμού και είναι πολύ εύκολα αναγνωρίσιμος, ειδικά τη νύχτα», επειδή δεν υπάρχουν πολλά φώτα.