Χίθροου: Αρχίζουν και πάλι οι πτήσεις ύστερα από ώρες μπλακάουτ - Ποιες έχουν προτεραιότητα
Άναψαν τα πρώτα φώτα στον τερματικό σταθμό 4
Η διεύθυνση του βρετανικού αεροδρομίου Χίθροου ανακοίνωσε λίγο μετά τις 18:00 ώρα Ελλάδας ότι θα επιστρέψει "σε πλήρη λειτουργία" αύριο Σάββατο

Λίγο μετά τις 5 το απόγευμα της Παρασκευής (21/3) τα φώτα στο κεντρικό κτίριο του τερματικού σταθμού 4 του Χίθροου άναψαν, ύστερα από πολλές ώρες και σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από το αεροδρόμιο, τα τεράστια προβλήματα που προκλήθηκαν από την πυρκαγιά έχουν αντιμετωπιστεί με την προσδοκία ότι αύριο ο αερολιμένας θα λειτουργεί κανονικά.
«Ελπίζουμε να έχουμε πλήρη λειτουργία αύριο και θα παράσχουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες. Προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των επιβατών μας και όσων εργάζονται στο αεροδρόμιο. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από αυτό το περιστατικό», προσθέτει.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d8m3lhvzjgqp)
Πολλοί επιβάτες περιέγραψαν την οδυνηρή εμπειρία τους μετά το ξαφνικό κλείσιμο του Χίθροου. Η Σάρα Μέτα, επιβάτιδα πρώτης θέσης από το Ντουμπάι με την British Airways, εξέφρασε έντονα την αγανάκτησή της για τον τρόπο διαχείρισης της κρίσης.
«Είμαστε επιβάτες πρώτης θέσης και μας φέρθηκαν θλιβερά», δήλωσε στο Sky News. «Παραμείναμε για ώρες χωρίς καμία ενημέρωση και τελικά ζητήσαμε να αποβιβαστούμε και να μας επιστραφούν οι αποσκευές μας, δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση. Πετούσαμε πρώτη θέση και τώρα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε σπίτι πριν από την Τρίτη».
Ο Φαϊσάλ Χαμίντ, Βρετανός μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, περιέγραψε τη στιγμή που η πτήση του από το Ντουμπάι άλλαξε πορεία εν μέσω πτήσης: «Ο πανικός άρχισε να κυριεύει την καμπίνα, μέχρι που ο πιλότος μάς ανακοίνωσε πως λόγω διακοπής ρεύματος στο Χίθροου επιστρέφουμε πίσω στο Ντουμπάι». Ο ίδιος και τα δύο μικρά παιδιά του, ηλικίας ενός και έξι ετών, πέρασαν επτά ώρες σε μια πτήση που τελικά τους επέστρεψε στο σημείο εκκίνησης.
Ο 28χρονος Λούις, που είχε προγραμματίσει να ταξιδέψει στο Δουβλίνο, εξέφρασε την αγανάκτησή του: «Οι τιμές έχουν διπλασιαστεί, ακόμη και τριπλασιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι εξωφρενικό. Κερδίζουν εις βάρος της ατυχίας του κόσμου και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται κάτι τέτοιο».
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d8lw568apmv5)
Χίθροου: Θα ξεκινήσουν σταδιακά κάποιες πτήσεις - Ποιες έχουν προτεραιότητα
«Οι ομάδες μας εργάστηκαν ακούραστα μετά το περιστατικό για να εξασφαλίσουν ταχεία ανάκαμψη. Είμαστε πλέον σε θέση να επανεκκινήσουμε με ασφάλεια τις πτήσεις, δίνοντας προτεραιότητα στον επαναπατρισμό και τη μετεγκατάσταση των αεροσκαφών. Παρακαλείστε να μην ταξιδέψετε στο αεροδρόμιο, εκτός εάν η αεροπορική σας εταιρεία σας έχει συμβουλεύσει να το κάνετε», αναφέρει το αεροδρόμιο του Χίθροου σε ανακοίνωσή του στο X.«Ελπίζουμε να έχουμε πλήρη λειτουργία αύριο και θα παράσχουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες. Προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των επιβατών μας και όσων εργάζονται στο αεροδρόμιο. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από αυτό το περιστατικό», προσθέτει.
Our teams have worked tirelessly since the incident to ensure a speedy recovery. We’re now safely able to restart flights, prioritising repatriation and relocation of aircraft. Please do not travel to the airport unless your airline has advised you to do so. (1/2) pic.twitter.com/fhUGiXCh6B
— Heathrow Airport (@HeathrowAirport) March 21, 2025
Μαρτυρίες επιβατών για την πρωτοφανή ταλαιπωρία - "Μας φέρθηκαν θλιβερά, ο πανικός άρχισε να κυριεύει την καμπίνα"
Πολλοί επιβάτες περιέγραψαν την οδυνηρή εμπειρία τους μετά το ξαφνικό κλείσιμο του Χίθροου. Η Σάρα Μέτα, επιβάτιδα πρώτης θέσης από το Ντουμπάι με την British Airways, εξέφρασε έντονα την αγανάκτησή της για τον τρόπο διαχείρισης της κρίσης.«Είμαστε επιβάτες πρώτης θέσης και μας φέρθηκαν θλιβερά», δήλωσε στο Sky News. «Παραμείναμε για ώρες χωρίς καμία ενημέρωση και τελικά ζητήσαμε να αποβιβαστούμε και να μας επιστραφούν οι αποσκευές μας, δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση. Πετούσαμε πρώτη θέση και τώρα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε σπίτι πριν από την Τρίτη».
Ο Φαϊσάλ Χαμίντ, Βρετανός μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, περιέγραψε τη στιγμή που η πτήση του από το Ντουμπάι άλλαξε πορεία εν μέσω πτήσης: «Ο πανικός άρχισε να κυριεύει την καμπίνα, μέχρι που ο πιλότος μάς ανακοίνωσε πως λόγω διακοπής ρεύματος στο Χίθροου επιστρέφουμε πίσω στο Ντουμπάι». Ο ίδιος και τα δύο μικρά παιδιά του, ηλικίας ενός και έξι ετών, πέρασαν επτά ώρες σε μια πτήση που τελικά τους επέστρεψε στο σημείο εκκίνησης.
Αισχροκέρδεια στα ξενοδοχεία γύρω από το Χίθροου - "Οι τιμές έχουν διπλασιαστεί"
Η ταλαιπωρία των επιβατών επιδεινώθηκε περαιτέρω από την εκτόξευση των τιμών στα ξενοδοχεία κοντά στο αεροδρόμιο Χίθροου. Πολλοί ταξιδιώτες κατήγγειλαν φαινόμενα αισχροκέρδειας, με τις τιμές να έχουν διπλασιαστεί ή ακόμη και τριπλασιαστεί μέσα σε λίγες ώρες.Ο 28χρονος Λούις, που είχε προγραμματίσει να ταξιδέψει στο Δουβλίνο, εξέφρασε την αγανάκτησή του: «Οι τιμές έχουν διπλασιαστεί, ακόμη και τριπλασιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι εξωφρενικό. Κερδίζουν εις βάρος της ατυχίας του κόσμου και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται κάτι τέτοιο».