Ο πόλεμος των... σουτιέν
Η νέα τάση του «athleisure» φέρνει τα πάνω κάτω στη μόδα και απειλεί τη Victoria’s Secret στο γήπεδό της
Στο τελευταίο της τεύχος, η βρετανική έκδοση της Vogue ανακοίνωσε το τέλος μιας εποχής: Το ντεκολτέ είναι ντεμοντέ, έγραψε η βίβλος της μόδας. «Το ντεκολτέ -αυτοί οι μεγαλοπρεπείς λόφοι που στριμώχνονται ο ένας με τον άλλο για να δείξουν σεξουαλική χειραφέτηση, να ξελογιάσουν, να εμπνεύσουν πόθο ή απλώς να κάνουν επίδειξη- έχουν τελειώσει ή, τουλάχιστον, κάνουν ένα δικαιολογημένο διάλειμμα», γράφει το περιοδικό, ο λόγος του οποίου θεωρείται νόμος για τη βιομηχανία της μόδας. «Τα στήθη δεν θα βγαίνουν πια έξω για τα παλικάρια. Ή για κανέναν άλλον, τέλος πάντων», ήταν το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι συντάκτριες της μόδας, ανακηρύσσοντας και επισήμως το τέλος της εποχής όπου οι γυναίκες αποδέχονταν ή επιζητούσαν τον ρόλο του «eye candy» («χάρμα οφθαλμών», όπως θα λέγαμε στα ελληνικά).
Η βιομηχανία της μόδας είχε ήδη αρχίσει να μυρίζεται την αλλαγή στον αέρα όταν η απόλυτη γκουρού του fashion, η Μπιγιόνσε, εμφανίστηκε τον περασμένο Μάιο στο Met Gala της Νέας Υόρκης με μια λάτεξ τουαλέτα στο χρώμα του δέρματος που δεν άφηνε να φανεί ούτε σπιθαμή από το ντεκολτέ της. Οταν πια η Εβα Χερζίγκοβα, που πριν από 22 χρόνια έγραψε Ιστορία ως η πρωταγωνίστρια της θρυλικής διαφημιστικής καμπάνιας «Hello Boys» της Wonderbra, εμφανίστηκε στο πάρτι για τα 100 χρόνια της Vogue με μια αυστηρή μπλούζα που κάλυπτε μέχρι και τον λαιμό της, δεν υπήρχε πια καμία αμφιβολία. Το ντεκολτέ είναι πασέ.