To Twitter εξερευνά premium υπηρεσίες με συνδρομή
Ερευνά την πιθανότητα πιο ενισχυμένης, premium εκδοχής της υπηρεσίας για marketers, δημοσιογράφους και επαγγελματίες.
Το Twitter εξετάζει την πιθανότητα μιας premium υπηρεσίας με συνδρομή για επαγγελματίες, κάτι που θα μπορούσε να δημιουργήσει μια σημαντική, νέα ροή εσόδων για την ταλαιπωρημένη τεχνολογική εταιρία.
Με την ανακοίνωση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων του τον περασμένο μήνα, το Twitter γνωστοποίησε πως μετρά 319 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Ωστόσο η ανάπτυξη στους αριθμούς χρηστών διαρκώς επιβραδύνεται τα τελευταία λίγα χρόνια και είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με αντίπαλων κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook.
Η εταιρία έχει επίσης δυσκολευτεί πολύ να φέρει κέρδη, εν μέσω μέτριων εσόδων από διαφήμιση.
Προκειμένου να εξακριβώσει το αν θα ήταν βιώσιμη μια συνδρομητική υπηρεσία, το Twitter διεξάγει έρευνα στην οποία συμμετέχουν χρήστες και με την οποία θα «αξιολογήσουμε το ενδιαφέρον σε μια νέα, πιο ενισχυμένη εκδοχή του Tweetdeck», τόνισε η εκπρόσωπος Brielle Villablanca την Πέμπτη σε ανακοίνωσή της.
Η εφαρμογή Tweetdeck προσφέρει ένα πιο εξατομικευμένο περιβάλλον και εξαγοράστηκε από το Twitter το 2011, υπενθυμίζει το MarketWatch. «Εξερευνούμε διάφορους τρόπους για να κάνουμε το Tweetdeck ακόμη πιο μεγάλης αξίας για τους επαγγελματίες», ανέφερε η Villablanca.
Η premium εκδοχή θα απευθύνεται σε marketers, δημοσιογράφους και επαγγελματίες, ενώ «θα προσφέρει πολύτιμα εργαλεία προβολής, ανάρτησης και επισήμανσης, όπως alerts, ανάλυση τάσεων και δραστηριότητας, προηγμένα analytics και εργαλεία σύνταξης και ανάρτησης, όλα σε ένα εξατομικευμένο ταμπλό».
Το Twitter δεν έχει αναφέρει αν θα κάνει καθόλου αλλαγές στους απλούς λογαριασμούς.