Το tweet με τα περισσότερα retweets στον κόσμο
Aνήκει σε Ιάπωνα δισεκατομμυριούχο
Στον Ιάπωνα δισεκατομμυριούχο Γιουσάκου Μαεζάβα ανήκει πλέον το tweet με τα περισσότερα retweets στον κόσμο: Ο Μαεζάβα άφησε πίσω του τον νεαρό Αμερικανό Κάρτερ Γουΐλκινσον,, που το 2017 είχε ζητήσει τη βοήθεια του κοινού για να αποκτήσει ετήσια προμήθεια δωρεάν...κοτομπουκιών από την αλυσίδα φαστ φουντ Wendy’s, αλλά και τη γνωστή selfie με τους διάσημους της Έλεν ντε Τζένερις.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, το tweet του Μαεζάβα από τις 5 Ιανουαρίου κοινοποιήθηκε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια φορές- περίπου μισό εκατομμύριο περισσότερες από εκείνο του Γουΐλκινσον. Ωστόσο ο Μαεζάβα, ιδρυτής του online καταστήματος ρούχων Zozo, έδινε κίνητρο: Υποσχέθηκε να μοιράσει 100 εκατ. γιεν (περίπου 925.000 δολάρια) ανάμεσα σε 100 από αυτούς που θα έκαναν retweet, οι οποίοι θα επιλέγονταν τυχαία. «Για να συμμετέχετε, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κάνετε “follow” εμένα και να κάνετε RT αυτό το tweet» έγραψε σχετικά.
ZOZOTOWN新春セールが史上最速で取扱高100億円を先ほど突破!!日頃の感謝を込め、僕個人から100名様に100万円【総額1億円のお年玉】を現金でプレゼントします。応募方法は、僕をフォローいただいた上、このツイートをRTするだけ。受付は1/7まで。当選者には僕から直接DMします! #月に行くならお年玉 pic.twitter.com/cKQfPPbOI3
— Yusaku Maezawa (MZ) 前澤友作 (@yousuck2020) January 5, 2019
Η ανάρτηση αυτή φαίνεται πως έγινε προς εορτασμό της επίτευξης πωλήσεων ύψους 10 δισ. γιεν σε πωλήσεις τις περιόδους των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς από την ιστοσελίδα του, Zozotown. Σημειώνεται πως ο Μαεζάβα είχε γίνει αρχικά γνωστός ως ντράμερ στην πανκ μπάντα Switch Style, αλλά έκανε την περιουσία του στον κόσμο της μόδας. Εκτιμάται πως η αξία της ανέρχεται στα 3 δισ. δολάρια, πολλά εκ των οποίων δαπανά σε έργα τέχνης. Επίσης, πρόσφατα απασχόλησε τα δυτικά ΜΜΕ, καθώς κατονομάστηκε ως ο πρώτος διαστημικός τουρίστας που θα πετάξει γύρω από τη Σελήνη με τη διαστημική εταιρεία του Έλον Μασκ, SpaceX.
Ο Κάρτερ Γουΐλκινσον είχε «βάλει φωτιά» στο Twitter τον Μάιο του 2017, όταν ρώτησε το Wendy’s πόσα retweets χρειαζόταν για να έχει δωρεάν κοτομπουκιές για έναν χρόνο. Η αλυσίδα του απάντησε 19 εκατ. και εκείνος έγραψε το tweet του «βοηθήστε με, κάποιος χρειάζεται τις κοτομπουκιές του», που είχε πάνω από 3,5 εκατ. retweets (κάποια εκ των οποίων από διάσημους και άλλα brands). Αν και δεν πέτυχε τον στόχο, η αλυσίδα του έδωσε τον έναν χρόνο δωρεάν κοτομπουκιές που ήθελε.