Υπεγράφη η σύμβαση για την επέκταση του Προαστιακού στο Λουτράκι
Σύμφωνα με ανακοίνωση του γενικού γραμματέα Υποδομών και Μεταφορών Θάνου Βούρδα
Υπεγράφη σήμερα στην ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση με τον ανάδοχο για το έργο της «Κανονικοποίησης και της Ηλεκτροκίνησης της Σιδηροδρομικής Γραμμής Ισθμός - Λουτράκι», όπως ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας.
Το έργο αφορά στην μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και η τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του προαστιακού σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου και Αεροδρομίου.
Το έργο που θα ολοκληρωθεί σε 18 μήνες θα συνδέσει τον προαστιακό της Αθήνας με το Λουτράκι και ανάδοχος ανακηρύχθηκε η κοινοπραξία Μυτιληναίος-Ξανθάκης, ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12 εκατ. ευρώ χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ ,ενώ το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Όπως ανέφερε ο κ Βούρδας, το έργο το «παρέλαβε η κυβέρνηση το 2015 σε υποσχέσεις, με μελέτες μη συμβατές με κανόνες διαλειτουργικότητας και η σημερινή ποιοτική ηγεσία του υπουργείου μπόρεσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση και να επικαιροποιήσει τις μελέτες και να προκηρύξει, αλλά και να συμβασιοποιήσει το έργο».
Μίλησε για έργο ζωής για την ανάπτυξη της περιοχής και έργο επέκτασης του σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας που γίνεται πράξη εδώ και 4 χρόνια, ενώ τόνισε ότι «διαψεύδονται για άλλη μία φορά, όλες οι Κασσάνδρες που λέγανε πως δεν κάνουμε τίποτε για το έργο, έπαιζαν παιχνίδια πάνω στον ανταγωνισμό των υποψήφιων αναδόχων και απλά δημιουργούσαν αρνητικό κλίμα».
Το έργο αφορά στην μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και η τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του προαστιακού σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου και Αεροδρομίου.
Το έργο που θα ολοκληρωθεί σε 18 μήνες θα συνδέσει τον προαστιακό της Αθήνας με το Λουτράκι και ανάδοχος ανακηρύχθηκε η κοινοπραξία Μυτιληναίος-Ξανθάκης, ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12 εκατ. ευρώ χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ ,ενώ το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Όπως ανέφερε ο κ Βούρδας, το έργο το «παρέλαβε η κυβέρνηση το 2015 σε υποσχέσεις, με μελέτες μη συμβατές με κανόνες διαλειτουργικότητας και η σημερινή ποιοτική ηγεσία του υπουργείου μπόρεσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση και να επικαιροποιήσει τις μελέτες και να προκηρύξει, αλλά και να συμβασιοποιήσει το έργο».
Μίλησε για έργο ζωής για την ανάπτυξη της περιοχής και έργο επέκτασης του σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας που γίνεται πράξη εδώ και 4 χρόνια, ενώ τόνισε ότι «διαψεύδονται για άλλη μία φορά, όλες οι Κασσάνδρες που λέγανε πως δεν κάνουμε τίποτε για το έργο, έπαιζαν παιχνίδια πάνω στον ανταγωνισμό των υποψήφιων αναδόχων και απλά δημιουργούσαν αρνητικό κλίμα».