Ασύλληπτο: Με «θερμοπληξία» τα εκδοτήρια εισιτηρίων του ΟΑΣΑ λόγω καύσωνα
«Θερμοπληξία» έπαθε μια μερίδα εκδοτηρίων του ΟΑΣΑ από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ελλάδα τα προηγούμενα 24ωρα.
Το πρόβλημα, σύμφωνα με την Καθημερινή, εμφανίστηκε στην διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτήριων καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν».
Η πιθανότερη εκδοχή είναι αυτό να οφείλεται στο χαρτί με το οποίο είναι εφοδιασμένα τα μηχανήματα και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.
Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.α
Κύκλοι των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί ίσως να μην «αντέχει» τις θερμοκρασίες του ελληνικού καλοκαιριού.
Από τον ΟΑΣΑ περιμένουν την τεχνική έκθεση του αναδόχου του έργου για το πρόβλημα ενώ ο οργανισμός αναμένεται να ορίσει και δικό του ανεξάρτητο πραγματογνώμονα.
Το πρόβλημα, σύμφωνα με την Καθημερινή, εμφανίστηκε στην διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτήριων καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν».
Η πιθανότερη εκδοχή είναι αυτό να οφείλεται στο χαρτί με το οποίο είναι εφοδιασμένα τα μηχανήματα και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.
Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.α
Κύκλοι των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί ίσως να μην «αντέχει» τις θερμοκρασίες του ελληνικού καλοκαιριού.
Από τον ΟΑΣΑ περιμένουν την τεχνική έκθεση του αναδόχου του έργου για το πρόβλημα ενώ ο οργανισμός αναμένεται να ορίσει και δικό του ανεξάρτητο πραγματογνώμονα.