Η Εθνική Κρεοπωλών πάει για «χρυσό μετάλλιο» στο Σακραμέντο
Tο 2020 στο Τόκιο διοργανώνονται οι Ολυμπιακοί Αγώνες, η γιορτή του αθλητισμού που έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Ελλάδα.
Ωστόσο, τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς στο Σακραμέντο της Καλιφόρνιας μια «διαφορετική» επίσημη αγαπημένη θα διαγωνιστεί για λογαριασμό της χώρας μας στους «Ολυμπιακούς Αγώνες Κρέατος» και εκεί η ελληνική ομάδα κρεοπωλών πάει για το «χρυσό».
Η εμβληματική αρένα Golden 1 Center, έδρα των Sacramento Kings, θα ανοίξει τις πύλες της για να υποδεχτεί καλλιτέχνες του κρέατος από όλο τον κόσμο και η εθνική μας ομάδα, Meating Greece, κατεβαίνει στη μάχη του μπαλτά με υψηλές προδιαγραφές για μια θέση στο βάθρο των νικητών.
H διοργάνωση World Butchers Challenge, γνωστή ως «Olympics of Meat», είναι γνωστή στους λάτρεις της κρεοφαγίας και αποτελεί την παγκόσμια γιορτή του κρέατος. Και επειδή η ελληνική κουζίνα αγαπάει το ποιοτικό κρέας, συνδυασμένο με ελληνικές πρώτες ύλες, η χώρα μας θα δώσει το «παρών» στον διαγωνισμό με παρακαταθήκη τη διάκριση του Μπέλφαστ για το καλύτερο burger στον κόσμο, και όλα δείχνουν ότι πάει για μετάλλιο.
Την ομάδα Meating Greece απαρτίζουν o captain Λεωνίδας Μαθιουλάκης, o Κώστας Κλάδος, o Θανάσης Διαμέλας, η Αθανασία Καμπούρη, o Γρηγόρης Μαρινάκης, o Αντώνης Καραμαλέγκος, η Aida Bilimani, o Γιώργος Αρμάος και η manager της ομάδας Λάρα Σταθοπούλου.
Οραματιστής και «αρχηγός» του εγχειρήματος είναι ο Λεωνίδας Μαθιουλάκης από τον Πλατανιά Χανίων, που, όπως μας είπε η κ. Σταθοπούλου, μάνατζερ της ομάδας, πρόκειται για «κρεοπώλη τρίτης γενιάς, με 70 χρόνια οικογενειακής ιστορίας στο κρέας, σπουδαίες διακρίσεις και περγαμηνές στην τέχνη του κρέατος».
Μάλιστα, μετά τη διάκριση για το καλύτερο burger στον κόσμο, ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά και ο μόνος αντίπαλος στο Σακραμέντο είναι ο κακός εαυτός της Εθνικής μας. Πριν από λίγες ημέρες ο Χανιώτης captain της ομάδας Λεωνίδας Μαθιουλάκης και η μάνατζερ Λάρα Σταθοπούλου ταξίδεψαν στο Σακραμέντο, προκειμένου να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τον χώρο που θα φιλοξενήσει τον παγκόσμιο διαγωνισμό και οι εντυπώσεις που περιέγραψε μιλώντας στα «Π» η κ. Σταθοπούλου ήταν συγκλονιστικές. «Πρόκειται για μια εμπειρία πρωτόγνωρη.
Το στάδιο έχει χωρητικότητα 17.000 ατόμων και η ελληνική Ομογένεια της Καλιφόρνιας και της Νέας Υόρκης αγκάλιασε ήδη το εγχείρημά μας», δήλωσε η μάνατζερ της ομάδας για την πρώτη επίσκεψή της στο στάδιο.
«Ο στόχος είναι να προβληθεί η χώρα και ο γαστρονομικός της πλούτος, να αναδειχθούν ταλέντα από όλη την Ελλάδα, να ενεργοποιηθεί η Ομογένεια του εξωτερικού, να καλωσορίσουμε χορηγίες και να πετύχουμε πάλι μια σπουδαία εμφάνιση, επιδιώκοντας παγκόσμια βραβεία», συμπλήρωσε η μάνατζερ της Meating Greece.
Άλλωστε, η εθνική ομάδα κρεοπωλών κατέρχεται στη «μάχη του μπαλτά» όπως χαρακτηρίζεται από τους συμμετέχοντες ως φαβορί ανάμεσα στις 16 διαγωνιζόμενες χώρες, δεδομένου ότι στην περασμένη διοργάνωση στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, τον Μάρτιο του 2018, κέρδισε τη διάκριση του καλύτερου burger, αφού από την παρθενική συμμετοχή της σε διεθνή διαγωνισμό επικράτησε στους ουρανίσκους των κριτών, παλεύοντας απέναντι σε «μεγαθήρια» της τέχνης της κοπής, όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Γαλλία και η Βραζιλία.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Οπως μας είπε η μάνατζερ της ομάδας, στόχος δεν είναι μόνο να διαχωρίσουν την πρώτη ύλη στις ιδανικές κοπές, αλλά μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο να αναδείξουν τα επιμέρους κομμάτια με πρωτότυπο, σχεδόν καλλιτεχνικό τρόπο σε ένα τραπέζι επτά μέτρων, όπου θα «στηθούν» 100 παρασκευές.
Συνεπώς, το μυστικό της επιτυχίας είναι φυσικά η τεχνική κατάρτιση, αλλά σπουδαίο ρόλο θα παίξουν το ταλέντο και η φαντασία των διαγωνιζομένων.
Παράλληλα, οι προπονήσεις της εθνικής ομάδας κρεοπωλών είναι εντατικές και απαιτητικές, ενώ το θέμα του τραπεζιού που θα στηθεί στο Σακραμέντο, όπως αποκαλύπτει στα «Π» η Λάρα Σταθοπούλου, θα συνδυάζει το ελληνικό στοιχείο με τη μοντέρνα και σύγχρονη ματιά.
Μετά τη νίκη στο Μπέλφαστ, οι αξιώσεις της ελληνικής ομάδας είναι υψηλές και μάλιστα βλέπουν τη Meating Greece στην τελική τριάδα.
Παράλληλα, η μάνατζερ της ομάδας έχει αναπτύξει επαφές το τελευταίο διάστημα με αρμόδιους φορείς, με στόχο την προβολή της ελληνικής προσπάθειας στον παγκόσμιο διαγωνισμό κρεοπωλών, η οποία φαίνεται να αποδίδει καρπούς.
Χαρακτηριστικές είναι οι επαφές με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τον ΕΟΤ και επαγγελματικά επιμελητήρια, που βλέπουν τη Meating Greece ως όχημα τουριστικής και επιχειρηματικής προβολής της ελληνικής γαστρονομίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, χωρίς μάλιστα να αποκλείεται μία από τις επόμενες αντίστοιχες διοργανώσεις να λάβει χώρα στην Ελλάδα.
*Δημοσιεύθηκε στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ το Σάββατο 2/11
Ωστόσο, τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς στο Σακραμέντο της Καλιφόρνιας μια «διαφορετική» επίσημη αγαπημένη θα διαγωνιστεί για λογαριασμό της χώρας μας στους «Ολυμπιακούς Αγώνες Κρέατος» και εκεί η ελληνική ομάδα κρεοπωλών πάει για το «χρυσό».
Η εμβληματική αρένα Golden 1 Center, έδρα των Sacramento Kings, θα ανοίξει τις πύλες της για να υποδεχτεί καλλιτέχνες του κρέατος από όλο τον κόσμο και η εθνική μας ομάδα, Meating Greece, κατεβαίνει στη μάχη του μπαλτά με υψηλές προδιαγραφές για μια θέση στο βάθρο των νικητών.
H διοργάνωση World Butchers Challenge, γνωστή ως «Olympics of Meat», είναι γνωστή στους λάτρεις της κρεοφαγίας και αποτελεί την παγκόσμια γιορτή του κρέατος. Και επειδή η ελληνική κουζίνα αγαπάει το ποιοτικό κρέας, συνδυασμένο με ελληνικές πρώτες ύλες, η χώρα μας θα δώσει το «παρών» στον διαγωνισμό με παρακαταθήκη τη διάκριση του Μπέλφαστ για το καλύτερο burger στον κόσμο, και όλα δείχνουν ότι πάει για μετάλλιο.
Την ομάδα Meating Greece απαρτίζουν o captain Λεωνίδας Μαθιουλάκης, o Κώστας Κλάδος, o Θανάσης Διαμέλας, η Αθανασία Καμπούρη, o Γρηγόρης Μαρινάκης, o Αντώνης Καραμαλέγκος, η Aida Bilimani, o Γιώργος Αρμάος και η manager της ομάδας Λάρα Σταθοπούλου.
Μάλιστα, μετά τη διάκριση για το καλύτερο burger στον κόσμο, ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά και ο μόνος αντίπαλος στο Σακραμέντο είναι ο κακός εαυτός της Εθνικής μας. Πριν από λίγες ημέρες ο Χανιώτης captain της ομάδας Λεωνίδας Μαθιουλάκης και η μάνατζερ Λάρα Σταθοπούλου ταξίδεψαν στο Σακραμέντο, προκειμένου να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τον χώρο που θα φιλοξενήσει τον παγκόσμιο διαγωνισμό και οι εντυπώσεις που περιέγραψε μιλώντας στα «Π» η κ. Σταθοπούλου ήταν συγκλονιστικές. «Πρόκειται για μια εμπειρία πρωτόγνωρη.
Το στάδιο έχει χωρητικότητα 17.000 ατόμων και η ελληνική Ομογένεια της Καλιφόρνιας και της Νέας Υόρκης αγκάλιασε ήδη το εγχείρημά μας», δήλωσε η μάνατζερ της ομάδας για την πρώτη επίσκεψή της στο στάδιο.
«Ο στόχος είναι να προβληθεί η χώρα και ο γαστρονομικός της πλούτος, να αναδειχθούν ταλέντα από όλη την Ελλάδα, να ενεργοποιηθεί η Ομογένεια του εξωτερικού, να καλωσορίσουμε χορηγίες και να πετύχουμε πάλι μια σπουδαία εμφάνιση, επιδιώκοντας παγκόσμια βραβεία», συμπλήρωσε η μάνατζερ της Meating Greece.
Άλλωστε, η εθνική ομάδα κρεοπωλών κατέρχεται στη «μάχη του μπαλτά» όπως χαρακτηρίζεται από τους συμμετέχοντες ως φαβορί ανάμεσα στις 16 διαγωνιζόμενες χώρες, δεδομένου ότι στην περασμένη διοργάνωση στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, τον Μάρτιο του 2018, κέρδισε τη διάκριση του καλύτερου burger, αφού από την παρθενική συμμετοχή της σε διεθνή διαγωνισμό επικράτησε στους ουρανίσκους των κριτών, παλεύοντας απέναντι σε «μεγαθήρια» της τέχνης της κοπής, όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Γαλλία και η Βραζιλία.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Οπως μας είπε η μάνατζερ της ομάδας, στόχος δεν είναι μόνο να διαχωρίσουν την πρώτη ύλη στις ιδανικές κοπές, αλλά μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο να αναδείξουν τα επιμέρους κομμάτια με πρωτότυπο, σχεδόν καλλιτεχνικό τρόπο σε ένα τραπέζι επτά μέτρων, όπου θα «στηθούν» 100 παρασκευές.
Συνεπώς, το μυστικό της επιτυχίας είναι φυσικά η τεχνική κατάρτιση, αλλά σπουδαίο ρόλο θα παίξουν το ταλέντο και η φαντασία των διαγωνιζομένων.
Παράλληλα, οι προπονήσεις της εθνικής ομάδας κρεοπωλών είναι εντατικές και απαιτητικές, ενώ το θέμα του τραπεζιού που θα στηθεί στο Σακραμέντο, όπως αποκαλύπτει στα «Π» η Λάρα Σταθοπούλου, θα συνδυάζει το ελληνικό στοιχείο με τη μοντέρνα και σύγχρονη ματιά.
Παράλληλα, η μάνατζερ της ομάδας έχει αναπτύξει επαφές το τελευταίο διάστημα με αρμόδιους φορείς, με στόχο την προβολή της ελληνικής προσπάθειας στον παγκόσμιο διαγωνισμό κρεοπωλών, η οποία φαίνεται να αποδίδει καρπούς.
Χαρακτηριστικές είναι οι επαφές με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τον ΕΟΤ και επαγγελματικά επιμελητήρια, που βλέπουν τη Meating Greece ως όχημα τουριστικής και επιχειρηματικής προβολής της ελληνικής γαστρονομίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, χωρίς μάλιστα να αποκλείεται μία από τις επόμενες αντίστοιχες διοργανώσεις να λάβει χώρα στην Ελλάδα.
*Δημοσιεύθηκε στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ το Σάββατο 2/11