«Πρεμιέρα» για τα διόδια Ωραιοκάστρου με μποτιλιάρισμα και γκρίνια
Λίγο μετά τις 11 το πρωί τέθηκαν σε λειτουργία τα διόδια στην Εγνατία Οδό στο ύψος του Ωραιοκάστρου, στην εξωτερική περιφερειακή με μέτωπο προς Αθήνα.
Τα διόδια ήταν προγραμματισμένο να ανοίξουν τη Δευτέρα, όμως παρόλο που είχε υπογραφεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση δεν είχε εκδοθεί το σχετικό ΦΕΚ.
Μπορεί η τιμολογιακή πολιτική να είναι χαμηλότερη σε σχέση με άλλα διόδια, όμως οι οδηγοί δεν είδαν «με καλό μάτι» τη συγκεκριμένη ενέργεια καθώς αρκετοί από αυτούς βρέθηκαν προ εκπλήξεως στα ταμεία των διοδίων, ενώ αρκετοί που εργάζονται στη ΒΙ.ΠΕ. της Σίνδου τόνισαν «ότι θα πρέπει να εξαιρεθούν από τις χρεώσεις».
"Το σημαντικό είναι, ότι η λειτουργία του με τη σημερινή του μορφή δεν είναι στα πέντε λεπτά το χιλιόμετρο όπως κάποιοι ανέμεναν. Το υπουργείο αποφάσισε να έχουμε 3 λεπτά το χιλιόμετρο και όχι πέντε. Η χρέωση στο ΙΧ θα είναι 0,50€ ενώ στην υψηλότερη χρέωση θα ήταν ένα ευρώ" σημείωσε ο διευθυντής Υποστήριξης Ανάπτυξης & Εκμετάλλευσης, «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» κ. Κώστας Κουτσούκος, λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας του Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης στο Ωραιόκαστρο.
Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σταθμό διοδίων μαζί με τα Μάλγαρα, ο οποίος σύμφωνα με τον κ. Κουτσούκο, αν και κατασκευάστηκε πριν από ένα χρόνο, λόγω κάποιων κολλημάτων, δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία.
Επιπροσθέτως, ο διευθυντής της Εγνατία Οδού ανακοίνωσε, ότι «στις 4 Δεκεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του Σταθμού Διοδίων Ασπροβάλτας, ενώ στις 15 Ιανουαρίου του 2020, ο Σταθμός Διοδίων Στρυμονικού».
Τα διόδια ήταν προγραμματισμένο να ανοίξουν τη Δευτέρα, όμως παρόλο που είχε υπογραφεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση δεν είχε εκδοθεί το σχετικό ΦΕΚ.
Μπορεί η τιμολογιακή πολιτική να είναι χαμηλότερη σε σχέση με άλλα διόδια, όμως οι οδηγοί δεν είδαν «με καλό μάτι» τη συγκεκριμένη ενέργεια καθώς αρκετοί από αυτούς βρέθηκαν προ εκπλήξεως στα ταμεία των διοδίων, ενώ αρκετοί που εργάζονται στη ΒΙ.ΠΕ. της Σίνδου τόνισαν «ότι θα πρέπει να εξαιρεθούν από τις χρεώσεις».
"Το σημαντικό είναι, ότι η λειτουργία του με τη σημερινή του μορφή δεν είναι στα πέντε λεπτά το χιλιόμετρο όπως κάποιοι ανέμεναν. Το υπουργείο αποφάσισε να έχουμε 3 λεπτά το χιλιόμετρο και όχι πέντε. Η χρέωση στο ΙΧ θα είναι 0,50€ ενώ στην υψηλότερη χρέωση θα ήταν ένα ευρώ" σημείωσε ο διευθυντής Υποστήριξης Ανάπτυξης & Εκμετάλλευσης, «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» κ. Κώστας Κουτσούκος, λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας του Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης στο Ωραιόκαστρο.
Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σταθμό διοδίων μαζί με τα Μάλγαρα, ο οποίος σύμφωνα με τον κ. Κουτσούκο, αν και κατασκευάστηκε πριν από ένα χρόνο, λόγω κάποιων κολλημάτων, δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία.
Επιπροσθέτως, ο διευθυντής της Εγνατία Οδού ανακοίνωσε, ότι «στις 4 Δεκεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του Σταθμού Διοδίων Ασπροβάλτας, ενώ στις 15 Ιανουαρίου του 2020, ο Σταθμός Διοδίων Στρυμονικού».