Μ. Φουντοπούλου για το Αναγνωστικό του Γεωργίου Ζούκη: Χρήσιμο και στον καθημερινό άνθρωπο και στον φιλόλογο
Συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1 και τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο παραχώρησε η Καθηγήτρια φιλολογίας του τμήματος Φιλοσοφίας Ε.Κ.Π.Α. κα Μαρίζα Φουντοπούλου.
Η καθηγήτρια συνεχάρη την εφημερίδα«Παραπολιτικά» για τη συνέχιση της προσπάθειας υποστήριξης και ανάδειξης της ελληνικής γλώσσας μέσω των μοναδικών προσφορών που περιλαμβάνονται συνεχώς στην εφημερίδα.
Η κα Φουντοπούλου τόνισε τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας, λέγοντας πως δεν υπάρχουν περίοδοι και είδη της ελληνικής γλώσσας όπως αρχαία ελληνική, νέα ελληνική κλπ, αλλά ότι η γλώσσα είναι ενιαία και λέγεται Ελληνική. Η νέα ελληνική είναι η κόρη της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, ίδια ως προς τη δομή και τις έννοιες.
Για το αναγνωστικό του Γεωργίου Ζούκη υπογράμμισε:
«Είναι ακριβώς ένα αναγνωστικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από έναν άνθρωπο απλό που θέλει απλά και μόνο να διαβάσει κείμενα αρχαίας ελληνικής, οικεία γιατί είναι για παιδιά πρώτης γυμνασίου. Από την άλλη, είναι εξαιρετικά χρήσιμο στη διδακτική πράξη γιατί είναι μια αποθήκη κειμένων με βάση τα οποία ο φιλόλογος μπορεί να δουλέψει διάφορα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα ρίχνοντας κάθε φορά το βάρος εκεί που ο ίδιος πιστεύει και θεωρεί με βάση την τάξη του και τη δυναμική τη δική του».
Η καθηγήτρια συνεχάρη την εφημερίδα«Παραπολιτικά» για τη συνέχιση της προσπάθειας υποστήριξης και ανάδειξης της ελληνικής γλώσσας μέσω των μοναδικών προσφορών που περιλαμβάνονται συνεχώς στην εφημερίδα.
Η κα Φουντοπούλου τόνισε τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας, λέγοντας πως δεν υπάρχουν περίοδοι και είδη της ελληνικής γλώσσας όπως αρχαία ελληνική, νέα ελληνική κλπ, αλλά ότι η γλώσσα είναι ενιαία και λέγεται Ελληνική. Η νέα ελληνική είναι η κόρη της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, ίδια ως προς τη δομή και τις έννοιες.
Για το αναγνωστικό του Γεωργίου Ζούκη υπογράμμισε:
«Είναι ακριβώς ένα αναγνωστικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από έναν άνθρωπο απλό που θέλει απλά και μόνο να διαβάσει κείμενα αρχαίας ελληνικής, οικεία γιατί είναι για παιδιά πρώτης γυμνασίου. Από την άλλη, είναι εξαιρετικά χρήσιμο στη διδακτική πράξη γιατί είναι μια αποθήκη κειμένων με βάση τα οποία ο φιλόλογος μπορεί να δουλέψει διάφορα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα ρίχνοντας κάθε φορά το βάρος εκεί που ο ίδιος πιστεύει και θεωρεί με βάση την τάξη του και τη δυναμική τη δική του».