Κοκοτός (μέλος ΣΕΤΕ): Η αερομεταφορά αυτή τη στιγμή είναι το μεγάλο ερωτηματικό
«Όλα περνάνε αυτή τη στιγμή μέσα από την αερομεταφορά», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Κεντρικό Μαγκαζινο» με τη δημοσιογράφο Ανδριάνα Ζαρακέλη, το μέλος του ΣΕΤΕ, Φώτης Κοκοτός.
Αναφορικά με τα μέτρα για τη διασφάλιση της τουριστικής σεζόν, ο κ. Κοκοτός δήλωσε ότι «είναι θέματα τα οποία είναι ανοιχτά ακόμα ειδικά το ζήτημα της ασφάλισης το οποίο είναι διεθνές γιατί ο πελάτης έρχεται με τη δική του δική του ταξιδιωτική ασφάλιση και μετά μπορεί να έχει απαιτήσεις έναντι τρίτων στην Ελλάδα για αποζημιώσεις οπότε είμαστε σε συνεχή επαφή με το σύνδεσμο των ασφαλιστικών εταιρειών και περιμένουμε να δούμε τι θα βγει αυτή την εβδομάδα».
«Η γραμμή που θέλουμε να τηρήσουμε και μας βοήθησε ο κ. Θεοχάρης σε αυτό, είναι ότι ο πελάτης έρχεται και έρχεται όπως θα πηγαίνετε εσείς για καφέ από Δευτέρα με τον ίδιο τρόπο ο πελάτης έρχεται στην Ελλάδα και μένει στο ξενοδοχείο . Άρα πηγαίνετε νε πλήρη επίγνωση ότι είστε σε ένα περιβάλλον πανδημίας που έχει κυριχθεί από τον ΠΟΥ και βγαίνετε από το σπίτι σας με ευθύνη δική σας και αυτό σημαίνει ότι ο ξενοδόχος ή το εστιατόριο δεν έχει την ευθύνη άμα κολλήσετε. Αυτό που είναι που προσπαθούμε να περάσουμε και νομίζω ότι θα το καταφέρουμε για να κάνει ο κόσμος διακοπές», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς πως πιστεύει ότι θα κινηθεί ο τουρισμός φέτος, απάντησε πως «και ως ΣΕΤΕ και ως επιχείρηση έχουμε πάει πολύ καλά το marketing και την επικοινωνία και τα μηνύματα που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας είναι εξαιρετικά. Αυτό εισπράττουμε και ως ΣΕΤΕ και το βλέπουμε και στις καμπάνιες που θα κάνουμε ότι περιμένουν πως και πως τα ΜΜΕ ανά τον κόσμο για το επόμενο υλικό».
«Να τους στείλουμε και άλλα πράγματα δηλαδή ότι βγαίνει από Ελλάδα όπως το άνοιγμα της Ακρόπολης καταναλώνεται αμέσως από το διεθνές κοινό και αυτά είναι πολύ θετικά μηνύματα αλλά από την επικοινωνία μέχρι την κράτηση υπάρχει πολύς δρόμος. Όλα περνάνε αυτή τη στιγμή μέσα από την αερομεταφορά», επισήμανε ο ίδιος.
Για την αερομεταφορά, ο κ. Κοκοτός, δήλωσε: «Η αυτή τη στιγμή είναι το μεγάλο ερωτηματικό δηλαδή τι θα γίνει με τα πρωτόκολλα που θα βγάλουν οι δύο ευρωπαϊκές επιτροπές ασφαλείας , να τα δούμε αυτά πόσο εφαρμόσιμα θα είναι και πάνω σε αυτά υπάρχει ένα άλλο ζήτημα, το οποίο μάλλον δεν το πρόσεξε ο κόσμος όταν έγιναν οι ανακοινώσεις της ευρωπαϊκής επιτροπής είπε ότι οι συνδέσεις γίνονται ανάμεσα σε επιδημιολογικά συμβατές περιοχές. Τι σημαίνει αυτό κανείς δεν ξέρει και ούτε το διασαφήνισαν οπότε μένει σε κάθε χώρα διμερώς να αποφασίσει αν για παράδειγμα το Ηράκλειο είναι συμβατό επιδημιολογικά με το Μόναχο. Για κάθε προορισμό θα πρέπει να γίνει αυτή η συμφωνία ...αυτό σημαίνει ότι για κάθε περιοχή του κόσμου θα έχουμε διαφορετική διαπραγμάτευση και έχουμε ελάχιστο χρόνο για να μπορέσουμε να κάνουμε όλες αυτές τις κουβέντες και είναι ακόμα στον αέρα».
«Εμείς ως επιχείρηση έχουμε προτείνει στην κυβέρνηση μήπως ξεκινούσαμε με ιδιωτικές πτήσεις η οποία θα είναι μια προς μια δηλαδή ο τάδε πελάτης με το τάδε αεροπλάνο. Έχουμε τέτοιους πελάτες που πηγαίνουν σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα με ιδιωτικά αεροσκάφη και θα μπορούσαμε να φέρουμε αυτή την αγορά σε πρώτη φάση που να μπορεί να πηγαίνει σε κάποιες βίλες, σε κάποια γιοτ μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και να διαφημιστούμε κιόλας. Είναι ένα πολύ καλό εργαλείο marketing και συν τις άλλοις ένας τέτοιος πελάτης αφήνει και λεφτά στον τόπο και αντιστοιχεί με πολλούς άλλους», υπογράμμισε.
Αναφορικά με τα μέτρα για τη διασφάλιση της τουριστικής σεζόν, ο κ. Κοκοτός δήλωσε ότι «είναι θέματα τα οποία είναι ανοιχτά ακόμα ειδικά το ζήτημα της ασφάλισης το οποίο είναι διεθνές γιατί ο πελάτης έρχεται με τη δική του δική του ταξιδιωτική ασφάλιση και μετά μπορεί να έχει απαιτήσεις έναντι τρίτων στην Ελλάδα για αποζημιώσεις οπότε είμαστε σε συνεχή επαφή με το σύνδεσμο των ασφαλιστικών εταιρειών και περιμένουμε να δούμε τι θα βγει αυτή την εβδομάδα».
«Η γραμμή που θέλουμε να τηρήσουμε και μας βοήθησε ο κ. Θεοχάρης σε αυτό, είναι ότι ο πελάτης έρχεται και έρχεται όπως θα πηγαίνετε εσείς για καφέ από Δευτέρα με τον ίδιο τρόπο ο πελάτης έρχεται στην Ελλάδα και μένει στο ξενοδοχείο . Άρα πηγαίνετε νε πλήρη επίγνωση ότι είστε σε ένα περιβάλλον πανδημίας που έχει κυριχθεί από τον ΠΟΥ και βγαίνετε από το σπίτι σας με ευθύνη δική σας και αυτό σημαίνει ότι ο ξενοδόχος ή το εστιατόριο δεν έχει την ευθύνη άμα κολλήσετε. Αυτό που είναι που προσπαθούμε να περάσουμε και νομίζω ότι θα το καταφέρουμε για να κάνει ο κόσμος διακοπές», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς πως πιστεύει ότι θα κινηθεί ο τουρισμός φέτος, απάντησε πως «και ως ΣΕΤΕ και ως επιχείρηση έχουμε πάει πολύ καλά το marketing και την επικοινωνία και τα μηνύματα που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας είναι εξαιρετικά. Αυτό εισπράττουμε και ως ΣΕΤΕ και το βλέπουμε και στις καμπάνιες που θα κάνουμε ότι περιμένουν πως και πως τα ΜΜΕ ανά τον κόσμο για το επόμενο υλικό».
«Να τους στείλουμε και άλλα πράγματα δηλαδή ότι βγαίνει από Ελλάδα όπως το άνοιγμα της Ακρόπολης καταναλώνεται αμέσως από το διεθνές κοινό και αυτά είναι πολύ θετικά μηνύματα αλλά από την επικοινωνία μέχρι την κράτηση υπάρχει πολύς δρόμος. Όλα περνάνε αυτή τη στιγμή μέσα από την αερομεταφορά», επισήμανε ο ίδιος.
Για την αερομεταφορά, ο κ. Κοκοτός, δήλωσε: «Η αυτή τη στιγμή είναι το μεγάλο ερωτηματικό δηλαδή τι θα γίνει με τα πρωτόκολλα που θα βγάλουν οι δύο ευρωπαϊκές επιτροπές ασφαλείας , να τα δούμε αυτά πόσο εφαρμόσιμα θα είναι και πάνω σε αυτά υπάρχει ένα άλλο ζήτημα, το οποίο μάλλον δεν το πρόσεξε ο κόσμος όταν έγιναν οι ανακοινώσεις της ευρωπαϊκής επιτροπής είπε ότι οι συνδέσεις γίνονται ανάμεσα σε επιδημιολογικά συμβατές περιοχές. Τι σημαίνει αυτό κανείς δεν ξέρει και ούτε το διασαφήνισαν οπότε μένει σε κάθε χώρα διμερώς να αποφασίσει αν για παράδειγμα το Ηράκλειο είναι συμβατό επιδημιολογικά με το Μόναχο. Για κάθε προορισμό θα πρέπει να γίνει αυτή η συμφωνία ...αυτό σημαίνει ότι για κάθε περιοχή του κόσμου θα έχουμε διαφορετική διαπραγμάτευση και έχουμε ελάχιστο χρόνο για να μπορέσουμε να κάνουμε όλες αυτές τις κουβέντες και είναι ακόμα στον αέρα».
«Εμείς ως επιχείρηση έχουμε προτείνει στην κυβέρνηση μήπως ξεκινούσαμε με ιδιωτικές πτήσεις η οποία θα είναι μια προς μια δηλαδή ο τάδε πελάτης με το τάδε αεροπλάνο. Έχουμε τέτοιους πελάτες που πηγαίνουν σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα με ιδιωτικά αεροσκάφη και θα μπορούσαμε να φέρουμε αυτή την αγορά σε πρώτη φάση που να μπορεί να πηγαίνει σε κάποιες βίλες, σε κάποια γιοτ μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και να διαφημιστούμε κιόλας. Είναι ένα πολύ καλό εργαλείο marketing και συν τις άλλοις ένας τέτοιος πελάτης αφήνει και λεφτά στον τόπο και αντιστοιχεί με πολλούς άλλους», υπογράμμισε.