Φραγκάκης (γ.γ ΕΟΤ) στα Παραπολιτικά 90,1: Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου θα είναι το βαρόμετρο όλης της χρονιάς για τον τουρισμό
«Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου θα είναι το βαρόμετρο όλης της υπόλοιπης χρονιάς μέχρι τον Οκτώβριο», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Κεντρικό Μαγκαζινο» με τη δημοσιογράφο Ανδριάνα Ζαρακέλη, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.
Με αφορμή την καμπάνια για τον τουρισμό, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι «είναι μια πολύ διαφορετική χρονιά για τον τουρισμό η φετινή. Εμείς σαν ΕΟΤ το 2020 το είχαμε ξεκινήσει πολύ δυναμικό όσον αφορά την καμπάνια προβολής».
«Για πρώτη φορά φέτος 15 Ιανουαρίου ήμασταν σε καμπάνια branding της χώρας στο εξωτερικό, δυστυχώς ήρθε ο κοροναϊός και μας ανάγκασε να διακόψουμε βίαια εκείνη την καμπάνια προβολής. Δεν σταματήσαμε όμως εκεί στη διάρκεια της καραντίνας είχαμε λανσάρει μια πολύ προσεκτική καμπάνια, το Greece from home το οποίο συγκέντρωσε πολύ καλές κριτικές διεθνώς. Και τώρα είμαστε στη φάση της υλοποίησης της μεγάλης καμπάνιας της χώρας για το καλοκαίρι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ υπογράμμισε ότι «η στόχευσή μας σε χώρες είναι συγκεκριμένη αλλά και συγκεχυμένη ταυτόχρονα. Θα πάμε σε ένα ‘’καλάθι’’ χωρών αι ανάλογα με το πώς πηγαίνει επιδημιολογικά θα πατάμε τα κουμπιά της καμπάνιας αυξομειώνοντας την ένταση της καμπάνιας στις χώρες αυτές. Συν το γεγονός ότι θα είναι μια καμπάνια σχεδόν καθ’ ολοκληρία digital».
«Τέλος αυτό το οποίο θα επιδιώξουμε με την καμπάνια αυτή είναι οι πωλήσεις. Θα πουλήσουμε δηλαδή Ελλάδα, θα προβάλλουμε Ελλάδα σε portals μεγάλα τα οποία πουλάνε τουριστικά πακέτα και τουρισμό», επισήμανε ο ίδιος.
Ερωτηθείς αν θα πάμε σε συν-διαφήμιση με τις μεγάλες πλατφόρμες, με τους tour operators και με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, ο κ. Φραγκάκης απάντησε: «Θα πάμε σε διαφήμιση με τις μεγάλες πλατφόρμες που πουλάνε τουρισμό. Ήδη έχουμε ξεκινήσει, μέσω των 17 γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό, συζήτηση με τους μεγάλους και τους μεσαίους tour operators της Ευρώπης προκειμένου να διερευνήσουμε τις δυνατότητες για να γίνει συνδιαφήμιση. Φέτος είναι μια περίεργη σεζόν που και οι tour operators έχουν μια συστολή όπως και οι αεροπορικές εταιρείες για το πώς θα τρέξουν τα πράγματα. Εμείς είμαστε θετικοί και ανοιχτοί σε λελογισμένα επίπεδα να κάνουμε συνδιαφήμιση».
«Προφανώς το κλειδί είναι στις αεροπορικές εταιρείες γιατί ο ελληνικός τουρισμός σε ποσοστό 87% περίπου εξαρτάται από το αεροπλάνο αλλά έχουμε μπροστά μας δύο κρίσιμους μήνες. Ο Ιούνιος είναι κρίσιμος για να δούμε πως θα εφαρμόσουμε τα πρωτόκολλα τα υγειονομικά και όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται και σιγά σιγά ανοίγουν και οι επιχειρήσεις αρχίζουν και τα βιώνουν στην καθημερινότητά τους αλλά ακόμα πιο κρίσιμος είναι ο Ιούλιος γιατί για μένα το πρώτο 15μερο θα είναι και όλο το βαρόμετρο όλης της υπόλοιπης χρονιάς μέχρι τον Οκτώβριο. Εκεί θα δούμε πως θα πάει η κίνηση, πως θα ανταποκριθούν οι ευρωπαίοι πολίτες στο κάλεσμα της χώρας να έρθουν σε εμάς να κάνουν διακοπές. Το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού δεν θα είναι spread θα είναι ένας μαραθώνιος», συμπλήρωσε.
Με αφορμή την καμπάνια για τον τουρισμό, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι «είναι μια πολύ διαφορετική χρονιά για τον τουρισμό η φετινή. Εμείς σαν ΕΟΤ το 2020 το είχαμε ξεκινήσει πολύ δυναμικό όσον αφορά την καμπάνια προβολής».
«Για πρώτη φορά φέτος 15 Ιανουαρίου ήμασταν σε καμπάνια branding της χώρας στο εξωτερικό, δυστυχώς ήρθε ο κοροναϊός και μας ανάγκασε να διακόψουμε βίαια εκείνη την καμπάνια προβολής. Δεν σταματήσαμε όμως εκεί στη διάρκεια της καραντίνας είχαμε λανσάρει μια πολύ προσεκτική καμπάνια, το Greece from home το οποίο συγκέντρωσε πολύ καλές κριτικές διεθνώς. Και τώρα είμαστε στη φάση της υλοποίησης της μεγάλης καμπάνιας της χώρας για το καλοκαίρι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ υπογράμμισε ότι «η στόχευσή μας σε χώρες είναι συγκεκριμένη αλλά και συγκεχυμένη ταυτόχρονα. Θα πάμε σε ένα ‘’καλάθι’’ χωρών αι ανάλογα με το πώς πηγαίνει επιδημιολογικά θα πατάμε τα κουμπιά της καμπάνιας αυξομειώνοντας την ένταση της καμπάνιας στις χώρες αυτές. Συν το γεγονός ότι θα είναι μια καμπάνια σχεδόν καθ’ ολοκληρία digital».
«Τέλος αυτό το οποίο θα επιδιώξουμε με την καμπάνια αυτή είναι οι πωλήσεις. Θα πουλήσουμε δηλαδή Ελλάδα, θα προβάλλουμε Ελλάδα σε portals μεγάλα τα οποία πουλάνε τουριστικά πακέτα και τουρισμό», επισήμανε ο ίδιος.
Ερωτηθείς αν θα πάμε σε συν-διαφήμιση με τις μεγάλες πλατφόρμες, με τους tour operators και με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, ο κ. Φραγκάκης απάντησε: «Θα πάμε σε διαφήμιση με τις μεγάλες πλατφόρμες που πουλάνε τουρισμό. Ήδη έχουμε ξεκινήσει, μέσω των 17 γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό, συζήτηση με τους μεγάλους και τους μεσαίους tour operators της Ευρώπης προκειμένου να διερευνήσουμε τις δυνατότητες για να γίνει συνδιαφήμιση. Φέτος είναι μια περίεργη σεζόν που και οι tour operators έχουν μια συστολή όπως και οι αεροπορικές εταιρείες για το πώς θα τρέξουν τα πράγματα. Εμείς είμαστε θετικοί και ανοιχτοί σε λελογισμένα επίπεδα να κάνουμε συνδιαφήμιση».
«Προφανώς το κλειδί είναι στις αεροπορικές εταιρείες γιατί ο ελληνικός τουρισμός σε ποσοστό 87% περίπου εξαρτάται από το αεροπλάνο αλλά έχουμε μπροστά μας δύο κρίσιμους μήνες. Ο Ιούνιος είναι κρίσιμος για να δούμε πως θα εφαρμόσουμε τα πρωτόκολλα τα υγειονομικά και όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται και σιγά σιγά ανοίγουν και οι επιχειρήσεις αρχίζουν και τα βιώνουν στην καθημερινότητά τους αλλά ακόμα πιο κρίσιμος είναι ο Ιούλιος γιατί για μένα το πρώτο 15μερο θα είναι και όλο το βαρόμετρο όλης της υπόλοιπης χρονιάς μέχρι τον Οκτώβριο. Εκεί θα δούμε πως θα πάει η κίνηση, πως θα ανταποκριθούν οι ευρωπαίοι πολίτες στο κάλεσμα της χώρας να έρθουν σε εμάς να κάνουν διακοπές. Το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού δεν θα είναι spread θα είναι ένας μαραθώνιος», συμπλήρωσε.