Το σχέδιο ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών περνάει από σήμερα στην επόμενη φάση του, με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που μέσω σύμπραξης με τον ΟΑΣΑ βγαίνουν στους δρόμους της Αθήνας.
Οι πρώτες από τις εξήντα συνολικά γραμμές στις οποίες θα εκτελούν δρομολόγια τα νέα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι οι «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα». Αντίστοιχα, με τα οχήματα και τους οδηγούς που απελευθερώνονται από αυτές τις γραμμές, οι πρώτες από τις επιβαρυμένες γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας που ενισχύονται με επιπλέον δρομολόγια είναι οι: «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία». Σε όλες αυτές τις γραμμές μειώνονται σημαντικά οι χρονοαποστάσεις.
Συνολικά 500 λεωφορεία θα ενταχθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του χρόνου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (200 από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και 300 λεωφορεία από leasing). Παράλληλα θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό με 550 οδηγούς.
Μέσα στον Οκτώβριο, θα βρεθούν στους δρόμους της Αττικής τα 100 από αυτά τα 500 λεωφορεία.
Με την ανάθεση εκτέλεσης περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ Ν. Αττικής, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, επιτυγχάνεται το 100% της εκτέλεσης των προγραμματισμένων δρομολογίων με βελτιωμένες χρονοαποστάσεις και μειώνονται οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις σε όλο το δίκτυο του ΟΑΣΑ.
Πιο συγκεκριμένα, οι χρονοαποστάσεις των δυο δρομολογίων, 504 και 740, θα βελτιωθούν σημαντικά κατά 5 και 17,5 λεπτά αντίστοιχα. Με την εκτέλεση των δύο γραμμών από τα ΚΤΕΛ Αττικής, η ΟΣΥ εξοικονομεί οχήματα που θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου σε σημαντικές γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα, στις γραμμές «732 Αγ. Φανούριος - Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο - Ν. Ιωνία - Μαρούσι», «235: Ζωγράφου - Ακαδημία» και «220 - 221: Α. Ιλίσια - Ακαδημία».
Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη φάση, που ξεκινά τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, προστίθενται επιπλέον οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, με την ανάθεση των γραμμών "123: Σαρωνίδα - Ανάβυσσος - Παλαιά Φώκαια», «171: Στ. Μετρό Ελληνικό - Βάρκιζα", "323: Αγ. Νικόλαος - Αγ. Κυριακή - Βραυρώνα», «326: Στ. Κάντζας - Σπάτα - Άρτεμις", "310: Μαραθώνας - Νέα Μάκρη - Ραφήνα" και "330: Κορωπί - Αγ. Μαρίνα". Με την εφαρμογή της δεύτερης φάσης, τα οχήματα που θα εξοικονομηθούν θα ενισχύσουν γραμμές που χρήζουν βελτίωσης.