Το click away φεύγει, το click in shop έρχεται: Η νέα μέθοδος για ψώνια με ραντεβού - Πότε σηκώνουν ρολά τα εμπορικά καταστήματα
Τα βήματα της σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων και το άνοιγμα του λιανεμπορίου μελετά η κυβέρνηση, ενώ στις αρχές του νέου έτους θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις με την Επιτροπή Λοιμωξιολόγων για το άνοιγμα της αγοράς.
Τα εμπορικά καταστήματα αναμένεται να σηκώσουν ρολά εντός Ιανουαρίου, εφόσον τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέπουν, ενώ μια νέα μέθοδος λειτουργίας το λεγόμενο «click in shop», έρχεται να αντικαταστήσει το «click away».
Μάλιστα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του MEGA, η επιθυμητή ημέρα για να ανεβάσουν ρολά τα μικρά καταστήματα είναι η Δευτέρα 11 Ιανουαρίου.
Στις 7 του μήνα, θα έχει προηγηθεί τηλεδιάσκεψη με την επιτροπή λοιμωξιολόγων.
Πως θα λειτουργεί το «click in shop»
Ουσιαστικά η νέα μέθοδος θα επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο - «γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως πχ τα καταστήματα ένδυσης και υπόδυσης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του click away αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Έτσι, πιθανώς από τα μέσα Ιανουαρίου και μετά θα κλείνουμε ραντεβού και θα μπαίνουμε μέσα στο κατάστημα όπου εν αντιθέσει με τώρα θα μπορούμε εντός του να δοκιμάσουμε το προϊόν που θέλουμε. Στη συνέχεια, θα το πληρώνουμε και θα φεύγουμε.
Μάλιστα η σκέψη είναι click away και click in shop να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click in shop» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως τόνισε ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας.
Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.
Τα εμπορικά καταστήματα αναμένεται να σηκώσουν ρολά εντός Ιανουαρίου, εφόσον τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέπουν, ενώ μια νέα μέθοδος λειτουργίας το λεγόμενο «click in shop», έρχεται να αντικαταστήσει το «click away».
Μάλιστα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του MEGA, η επιθυμητή ημέρα για να ανεβάσουν ρολά τα μικρά καταστήματα είναι η Δευτέρα 11 Ιανουαρίου.
Στις 7 του μήνα, θα έχει προηγηθεί τηλεδιάσκεψη με την επιτροπή λοιμωξιολόγων.
Πως θα λειτουργεί το «click in shop»
Ουσιαστικά η νέα μέθοδος θα επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα.
Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο - «γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως πχ τα καταστήματα ένδυσης και υπόδυσης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του click away αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Έτσι, πιθανώς από τα μέσα Ιανουαρίου και μετά θα κλείνουμε ραντεβού και θα μπαίνουμε μέσα στο κατάστημα όπου εν αντιθέσει με τώρα θα μπορούμε εντός του να δοκιμάσουμε το προϊόν που θέλουμε. Στη συνέχεια, θα το πληρώνουμε και θα φεύγουμε.
Μάλιστα η σκέψη είναι click away και click in shop να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click in shop» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως τόνισε ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας.
Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.