Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων ΔΕΗ στα Παραπολιτικά 90,1: Έχει τριπλασιαστεί το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου
«Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφάσισε να αφαιρέσει τη Χρέωση Δικτύου Διανομής για τον Φεβρουάριο στους καταναλωτές που επλήγησαν από την κακοκαιρία ‘’Μήδεια’’», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1, και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων της ΔΕΗ, Σοφία Δήμτσα.
Η κ. Δήμτσα σημείωσε πως «έχει τριπλασιαστεί το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου ώστε να αντιμετωπιστεί η έκτακτη κατάσταση».
Παράλληλα τόνισε την ανάγκη ψηφιοποίησης του δικτύου, με έξυπνους μετρητές και ψηφιακά δίκτυα με τα οποία θα αντιμετωπίζονται άμεσα οι βλάβες και θα αντιμετωπίζονται.
Τέλος, ανέφερε ότι «η μεγάλη καταστροφή ήταν από πτώση δέντρων στα καλώδια», ενώ είπε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ κλαδεύει τακτικά τα δέντρα».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της Σοφίας Δήμτσας στα Παραπολιτικά 90,1:
Αναφορικά με την «έκπτωση» σε όσους επλήγησαν από την κακοκαιρία, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων της ΔΕΗ σημείωσε: «Δεν θα το έλεγα έκπτωση, θα το έλεγα αφαίρεση μιας χρέωσης από το λογαριασμό των καταναλωτών που επλήγησαν. Ουσιαστικά είναι μια αναγνώριση της ταλαιπωρίας την οποία υπέστησαν χιλιάδες συμπολίτες μας οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν εν μέσω κακοκαιρίας. Αυτό που αποφάσισε ο ΔΕΔΔΗΕ είναι να αφαιρέσει τη χρέωση του δικτύου διανομής για το μήνα Φεβρουάριο από τους λογαριασμούς. Αυτή η αφαίρεση χρέωσης δεν αφορά μόνο τους πελάτες της ΔΕΗ, αφορά τους πελάτες οποιασδήποτε εταιρείας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας».
«Υπάρχει ένα δωρεάν τηλεφωνικό νούμερο στο οποίο μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες, το 211 1900500. Έχει τριπλασιαστεί το δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου για να αντιμετωπίσει αυτή την έκτακτη κατάσταση», εξήγησε η κ. Δήμτσα.
«Υπήρξε μια τεράστια καταστροφή, ξέρουμε όλοι ότι το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ είναι παλαιωμένο, έχουνε δέκα χρόνια να γίνουν κανονικές επενδύσεις. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το 2014 οι επενδύσεις που έγιναν ήταν 270 εκατομμύρια ευρώ και το 2019 είχαν πέσει στα 151 εκατομμύρια ευρώ. Οι επενδύσεις μειώνονται σταθερά από το 2009 και μετά. Την τελευταία δεκαετία υπήρχε επενδυτικό κενό 460 εκατομμύρια ευρώ. Το 2020 έγιναν επενδύσεις 170 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ πάμε το 2021 για επενδύσεις της τάξης των 300 εκατομμυρίων ευρώ. Έχουν δρομολογηθεί ήδη 664 προσλήψεις για το 2021 ούτως ώστε να ενισχυθεί το τεχνικό κομμάτι. Αυτό που επείγει είναι η ψηφιοποίηση του δικτύου δηλαδή έξυπνοι μετρητές, ψηφιακά δίκτυα», διευκρίνισε η ίδια.
Για τους ψηφιακούς μετρητές, ανέφερε: «Η ψηφιοποίηση του συστήματος θα βοηθήσει στο να εντοπίζονται άμεσα οι βλάβες και να γίνεται πιο γρήγορα η παρέμβαση. Δηλαδή θα βλέπει άμεσα ο διαχειριστής ποιες παροχές έχουν πέσει και θα μπορεί να το αντιμετωπίζει. Θα έχει άμεσα την εικόνα, δεν θα πηγαίνουν στα τυφλά και θα περιμένουν να τους καλέσουν για κάπου που υπάρχει βλάβη. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα επενδυτικό πενταετίας, οι επενδύσεις που θα γίνουν την επόμενη τετραετία είναι πάνω από 2,5 δις, το πρόγραμμα των ψηφιακών μετρητών έχει έναν προϋπολογισμό περίπου 850 εκατομμύρια απλώς όλες αυτές οι διαδικασίες θα απαιτήσουν κάποια χρόνια».
«Αυτή τη στιγμή η καταστροφή που έγινε δεν οφείλεται στο παλαιωμένο δίκτυο, οφείλεται στο ότι έπεσαν κορμοί και έκοψαν τα καλώδια άρα και σύγχρονο να ήταν το δίκτυο την ίδια ζημιά θα είχαμε. Ο ΔΕΔΔΗΕ κλαδεύει τακτικά τα δέντρα. Έχουν αυξηθεί κατά 30% τα κονδύλια για το κλάδεμα δέντρων όμως το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος ήταν από κορμούς δέντρων», δήλωσε επιπρόσθετα.
«Όπως φαίνεται μέσα στην ημέρα θα έχουμε τελειώσει με τα θέματα της μέσης τάσης από εκεί και πέρα όμως η χαμηλή τάση που έχει πάρα πολλές βλάβες θα πρέπει να αντιμετωπιστεί και για αυτό καλούμε τον κόσμο να το δηλώσει αυτό στο ΔΕΔΔΗΕ. Για αυτό λεω ότι όποιος έχει ακόμα θέμα θα πρέπει να το δηλώσει γιατί πιθανότατα έχουν πάθει ζημιά γραμμές της χαμηλής τάσης», κατέληξε.
Η κ. Δήμτσα σημείωσε πως «έχει τριπλασιαστεί το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου ώστε να αντιμετωπιστεί η έκτακτη κατάσταση».
Παράλληλα τόνισε την ανάγκη ψηφιοποίησης του δικτύου, με έξυπνους μετρητές και ψηφιακά δίκτυα με τα οποία θα αντιμετωπίζονται άμεσα οι βλάβες και θα αντιμετωπίζονται.
Τέλος, ανέφερε ότι «η μεγάλη καταστροφή ήταν από πτώση δέντρων στα καλώδια», ενώ είπε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ κλαδεύει τακτικά τα δέντρα».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της Σοφίας Δήμτσας στα Παραπολιτικά 90,1:
Αναφορικά με την «έκπτωση» σε όσους επλήγησαν από την κακοκαιρία, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων της ΔΕΗ σημείωσε: «Δεν θα το έλεγα έκπτωση, θα το έλεγα αφαίρεση μιας χρέωσης από το λογαριασμό των καταναλωτών που επλήγησαν. Ουσιαστικά είναι μια αναγνώριση της ταλαιπωρίας την οποία υπέστησαν χιλιάδες συμπολίτες μας οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν εν μέσω κακοκαιρίας. Αυτό που αποφάσισε ο ΔΕΔΔΗΕ είναι να αφαιρέσει τη χρέωση του δικτύου διανομής για το μήνα Φεβρουάριο από τους λογαριασμούς. Αυτή η αφαίρεση χρέωσης δεν αφορά μόνο τους πελάτες της ΔΕΗ, αφορά τους πελάτες οποιασδήποτε εταιρείας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας».
«Υπάρχει ένα δωρεάν τηλεφωνικό νούμερο στο οποίο μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες, το 211 1900500. Έχει τριπλασιαστεί το δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου για να αντιμετωπίσει αυτή την έκτακτη κατάσταση», εξήγησε η κ. Δήμτσα.
«Υπήρξε μια τεράστια καταστροφή, ξέρουμε όλοι ότι το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ είναι παλαιωμένο, έχουνε δέκα χρόνια να γίνουν κανονικές επενδύσεις. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το 2014 οι επενδύσεις που έγιναν ήταν 270 εκατομμύρια ευρώ και το 2019 είχαν πέσει στα 151 εκατομμύρια ευρώ. Οι επενδύσεις μειώνονται σταθερά από το 2009 και μετά. Την τελευταία δεκαετία υπήρχε επενδυτικό κενό 460 εκατομμύρια ευρώ. Το 2020 έγιναν επενδύσεις 170 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ πάμε το 2021 για επενδύσεις της τάξης των 300 εκατομμυρίων ευρώ. Έχουν δρομολογηθεί ήδη 664 προσλήψεις για το 2021 ούτως ώστε να ενισχυθεί το τεχνικό κομμάτι. Αυτό που επείγει είναι η ψηφιοποίηση του δικτύου δηλαδή έξυπνοι μετρητές, ψηφιακά δίκτυα», διευκρίνισε η ίδια.
Για τους ψηφιακούς μετρητές, ανέφερε: «Η ψηφιοποίηση του συστήματος θα βοηθήσει στο να εντοπίζονται άμεσα οι βλάβες και να γίνεται πιο γρήγορα η παρέμβαση. Δηλαδή θα βλέπει άμεσα ο διαχειριστής ποιες παροχές έχουν πέσει και θα μπορεί να το αντιμετωπίζει. Θα έχει άμεσα την εικόνα, δεν θα πηγαίνουν στα τυφλά και θα περιμένουν να τους καλέσουν για κάπου που υπάρχει βλάβη. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα επενδυτικό πενταετίας, οι επενδύσεις που θα γίνουν την επόμενη τετραετία είναι πάνω από 2,5 δις, το πρόγραμμα των ψηφιακών μετρητών έχει έναν προϋπολογισμό περίπου 850 εκατομμύρια απλώς όλες αυτές οι διαδικασίες θα απαιτήσουν κάποια χρόνια».
«Αυτή τη στιγμή η καταστροφή που έγινε δεν οφείλεται στο παλαιωμένο δίκτυο, οφείλεται στο ότι έπεσαν κορμοί και έκοψαν τα καλώδια άρα και σύγχρονο να ήταν το δίκτυο την ίδια ζημιά θα είχαμε. Ο ΔΕΔΔΗΕ κλαδεύει τακτικά τα δέντρα. Έχουν αυξηθεί κατά 30% τα κονδύλια για το κλάδεμα δέντρων όμως το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος ήταν από κορμούς δέντρων», δήλωσε επιπρόσθετα.
«Όπως φαίνεται μέσα στην ημέρα θα έχουμε τελειώσει με τα θέματα της μέσης τάσης από εκεί και πέρα όμως η χαμηλή τάση που έχει πάρα πολλές βλάβες θα πρέπει να αντιμετωπιστεί και για αυτό καλούμε τον κόσμο να το δηλώσει αυτό στο ΔΕΔΔΗΕ. Για αυτό λεω ότι όποιος έχει ακόμα θέμα θα πρέπει να το δηλώσει γιατί πιθανότατα έχουν πάθει ζημιά γραμμές της χαμηλής τάσης», κατέληξε.