Η Ελλάδα στέλνει στην παγκόσμια κοινότητα μήνυμα ασφαλούς ανοίγματος της τουριστικής μας βιομηχανίας (Bίντεο)
Μήνυμα ασφαλούς ανοίγματος της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας στην παγκόσμια τουριστική κοινότητα έστειλε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης από το βήμα της επίσημης εκδήλωσης, για την εκκίνηση του τουρισμού που έλαβε χώρα χθες στο "Cape Sounio". Με φόντο τον Ναό του Ποσειδώνα ο Έλληνας υπουργός Τουρισμού, σημείωσε ότι ο ελληνικός τουρισμός ανοίγει φέτος πανιά με ασφάλεια, με στόχο την επιστροφή του στην ελευθερία και την κανονικότητα. "Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, σημείωσε ο κ. Θεοχάρης προσθέτοντας ότι το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. "Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχθήκαμε τους επισκέπτες της χώρας μας με ασφάλεια".
Την ίδια στιγμή η Ελλάδα απαντά στις προκλήσεις της νέας περιόδου με ένα πρωτόγνωρο επικοινωνιακό σχέδιο, όπως σημείωσε από το βήμα της εκδήλωσης ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, παρουσιάζοντας τα 5 βίντεο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με κεντρικό μότο , "All you want is Greece". Φέτος ο ΕΟΤ για πρώτη φορά, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, πραγματοποιεί συνδιαφήμιση με 18 αεροπορικές εταιρίες αλλά και 76 Tour Operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ θα τρέξει, μεταξύ άλλων, έξυπνες ψηφιακές καμπάνιες, συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ ο κ. Φραγκάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα είναι στον αέρα σε δοκιμαστική φάση η νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ το γνωστό Visit Greece, όπου τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ξεχωριστή του παρουσίαση.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας θα υποδεχτεί τους επισκέπτες της από σήμερα Παρασκευή τους ξένους επισκέπτες της, το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, απαιτεί:
Παραμένοντας στο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Θεοχάρης ανακοίνωσε ότι σήμερα Παρασκευή θα ανοίξει και η Πύλη των Ευζώνων, γεγονός ιδιαίτερο σημαντικό για τον οδικό τουρισμό και τις ελεύσεις τουριστών από την Βαλκανική.
Πηγη: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Την ίδια στιγμή η Ελλάδα απαντά στις προκλήσεις της νέας περιόδου με ένα πρωτόγνωρο επικοινωνιακό σχέδιο, όπως σημείωσε από το βήμα της εκδήλωσης ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, παρουσιάζοντας τα 5 βίντεο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με κεντρικό μότο , "All you want is Greece". Φέτος ο ΕΟΤ για πρώτη φορά, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, πραγματοποιεί συνδιαφήμιση με 18 αεροπορικές εταιρίες αλλά και 76 Tour Operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ θα τρέξει, μεταξύ άλλων, έξυπνες ψηφιακές καμπάνιες, συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ ο κ. Φραγκάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα είναι στον αέρα σε δοκιμαστική φάση η νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ το γνωστό Visit Greece, όπου τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ξεχωριστή του παρουσίαση.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας θα υποδεχτεί τους επισκέπτες της από σήμερα Παρασκευή τους ξένους επισκέπτες της, το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, απαιτεί:
- Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
- Πιστοποιητικό εμβολιασμού
- PCR test έως και 72 ώρες πριν
- Πιστοποιητικό ανάρρωσης
- Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
Παραμένοντας στο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Θεοχάρης ανακοίνωσε ότι σήμερα Παρασκευή θα ανοίξει και η Πύλη των Ευζώνων, γεγονός ιδιαίτερο σημαντικό για τον οδικό τουρισμό και τις ελεύσεις τουριστών από την Βαλκανική.
Πηγη: ΑΠΕ-ΜΠΕ