Ανατριχιαστικά τα ερωτικά SMS του δασκάλου προς μαθήτρια πέμπτης δημοτικού
Τι καταγγέλλει μητέρα 9χρονης
Δεν το χωρά ανθρώπου νους κι όμως είναι αλήθεια. Ο δάσκαλος που παρενοχλούσε σεξουαλικά μαθήτριες δημοτικού έχει εξοργίσει την κοινή γνώμη. Σύμφωνα με τους γονείς των μαθητριών της πέμπτης δημοτικού ο 48χρονος δάσκαλος τους έστελνε προκλητικά μηνύματα ερωτικού περιεχομένου κυρίως μέσω Viber και skype.
Υπενθυμίζεται πως δάσκαλος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μετά την απολογία του στην ανακρίτρια, με σύμφωνη γνώμη και του αρμόδιου εισαγγελέα. Στον κατηγορούμενο επιβλήθηκαν οι εξής περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της υποχρεωτικής εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα, της καταβολής εγγύησης 5.000 ευρώ και απαγόρευση προσέγγισης με τις παθούσες σε απόσταση κάτω των 500 μέτρων και επικοινωνίας μαζί τους με κάθε μέσο.
Παράλληλα, ο δάσκαλος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα από το υπουργείο Παιδείας έως ότου διερευνηθεί περαιτέρω η υπόθεση.
Είστε η μητέρα ενός εκ των τριών κοριτσιών που δέχτηκαν τα ανήθικα μηνύματα του δασκάλου;
«Μάλιστα. Η κόρη μας ήταν μια από τις μαθήτριες. Ξέρετε, δέχτηκε πολλά μηνύματα. Εμείς, σαν γονείς, ό,τι ήταν να κάνουμε το κάναμε και το θέμα πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης. Η δικαιοσύνη όμως… τον άφησε ελεύθερο με περιοριστικούς όρους».
Πώς σας το εκμυστηρεύτηκε την παρενόχληση το παιδί;
«Μας μίλησε γιατί αυτός έστελνε μέσω viber μηνύματα».
Δηλαδή τι σας είπε το κορίτσι;
«Μας έδειξε το τάμπλετ και μας είπε “Μιλάω με τον δάσκαλο» Και όταν ρώτησα το παιδί μου τι λέει ο δάσκαλος, μου είπε ότι «θα την πάρει πολλές αγκαλιές και θα της δώσει πολλά φιλιά”».
Αυτός ήταν ο δάσκαλος της τάξης;
«Ναι ήταν ο δάσκαλος που τους έκανε όλα τα μαθήματα».
Σας είπε το παιδί σας ότι και άλλες συμμαθήτριές της δέχονταν παρόμοια μηνύματα;
«Όχι- αυτό δεν το ήξερε. Μετά το μάθαμε όλοι».
Πώς ο δάσκαλος γνώριζε το τηλέφωνο του παιδιού;
«Της είχε ζητήσει το τηλέφωνό της και της έστελνε μηνύματα στο viber».
Μετά από πόσα μηνύματα σας είπε η κόρη σας “κάτι τρέχει εδώ μαμά, μπαμπά”
«Μας έδειξε τα μηνύματα και ο μπαμπάς είπε “κάτι δεν πάει καλά εδώ”».
Πόσα μηνύματα είχε προλάβει να στείλει ο δάσκαλος;
«Πάρα πολλά, πάρα πολλά. Τι να πω… ευτυχώς προλάβαμε το κακό! Γιατί, θα μπορούσε να γίνει!».
Φυσικά, αν το παιδί δεν σας είχε ενημερώσει και δεν είχε την ωριμότητα… Μιλάμε για δέκα- δεκαπέντε μηνύματα;
«Παραπάνω».
Και τα μηνύματα αυτά περιείχαν υπονοούμενα σαφή για τις βλέψεις και ορέξεις του.
«Αυτό-αυτό».
Τον είχατε δει εσείς από κοντά αυτόν τον δάσκαλο; Είχατε μιλήσει μαζί του ας πούμε στις αρχές του σχολικού έτους;
«Ναι, τον ήξερα, όλοι τον ξέραμε. Και δεν το περίμενε κανένας, κανένας μας».
Το παιδί πώς είναι ψυχολογικά τώρα;
«Είναι καλά, είναι καλά, δόξα τον Θεό».
Καταλάβαινε τις προθέσεις του ανθρώπου αυτού;
«Καταλάβαινε σε σημείο να λέει, “μαμά, μπαμπά εγώ δεν θέλω να πάω σε αυτό το σχολείο πια” και ο μπαμπάς είπε: “Δεν θα φύγεις εσύ, θα φύγει ο δάσκαλος”»
Είχε απαντήσει ποτέ στον δάσκαλο η κόρη σας; Του είχε πει να πάψει να την ενοχλεί;
«Αυτός είχε δείξει στο παιδί, της είχε δώσει να καταλάβει ότι της είχε αδυναμία, ότι ήταν η καλύτερη μαθήτρια, ότι της είχε προτίμηση. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν καταλαβαίνει πολλά πράγματα. Δεν καταλάβαινε τις προθέσεις που μπορεί να έχει, Εδώ της έγραφε και το παιδί αναρωτιόταν: “Τι μου γράφει;” Τα μισά δεν τα καταλάβαινε. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν μπορεί να καταλάβει».
Οπότε στην αρχή με την αγνότητα και την αθωότητά του το παιδάκι μπορεί και να απαντούσε.
«Αυτό-αυτό».
Η κόρη σας τώρα έχει μιλήσει με τις άλλες δύο συμμαθήτριές της;
«Ακούστε, τα άλλα δύο παιδιά δεν δέχθηκαν μηνύματα τέτοιας «έντασης» Και το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο δάσκαλος. Ότι τα περισσότερα μηνύματα ήταν προς μια και ζητάει συγγνώμη κλπ».
Θέλετε να δώσετε ένα μήνυμα;
«Δεν έχω λόγια, τι να πω τώρα δεν έχω λόγια. Ευτυχώς είναι καλά το παιδί και τέλος. Ευτυχώς δεν το άγγιξε, δεν προχώρησε. Και εμείς σας γονείς ό,τι έπρεπε να κάνουμε το κάναμε».
Υπενθυμίζεται πως δάσκαλος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μετά την απολογία του στην ανακρίτρια, με σύμφωνη γνώμη και του αρμόδιου εισαγγελέα. Στον κατηγορούμενο επιβλήθηκαν οι εξής περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της υποχρεωτικής εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα, της καταβολής εγγύησης 5.000 ευρώ και απαγόρευση προσέγγισης με τις παθούσες σε απόσταση κάτω των 500 μέτρων και επικοινωνίας μαζί τους με κάθε μέσο.
Παράλληλα, ο δάσκαλος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα από το υπουργείο Παιδείας έως ότου διερευνηθεί περαιτέρω η υπόθεση.
Μητέρα 9χρονης περιγράφει τα ανατριχιαστικά μηνύματα
Η μητέρα της 9χρονης που δεχόταν τα ερωτικά μηνύματα από το δάσκαλο μίλησε στην ιστοσελίδα Sports3, περιγράφοντας τα ανατριχιαστικά μηνύματα.Είστε η μητέρα ενός εκ των τριών κοριτσιών που δέχτηκαν τα ανήθικα μηνύματα του δασκάλου;
«Μάλιστα. Η κόρη μας ήταν μια από τις μαθήτριες. Ξέρετε, δέχτηκε πολλά μηνύματα. Εμείς, σαν γονείς, ό,τι ήταν να κάνουμε το κάναμε και το θέμα πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης. Η δικαιοσύνη όμως… τον άφησε ελεύθερο με περιοριστικούς όρους».
Πώς σας το εκμυστηρεύτηκε την παρενόχληση το παιδί;
«Μας μίλησε γιατί αυτός έστελνε μέσω viber μηνύματα».
Δηλαδή τι σας είπε το κορίτσι;
«Μας έδειξε το τάμπλετ και μας είπε “Μιλάω με τον δάσκαλο» Και όταν ρώτησα το παιδί μου τι λέει ο δάσκαλος, μου είπε ότι «θα την πάρει πολλές αγκαλιές και θα της δώσει πολλά φιλιά”».
Αυτός ήταν ο δάσκαλος της τάξης;
«Ναι ήταν ο δάσκαλος που τους έκανε όλα τα μαθήματα».
Σας είπε το παιδί σας ότι και άλλες συμμαθήτριές της δέχονταν παρόμοια μηνύματα;
«Όχι- αυτό δεν το ήξερε. Μετά το μάθαμε όλοι».
Πώς ο δάσκαλος γνώριζε το τηλέφωνο του παιδιού;
«Της είχε ζητήσει το τηλέφωνό της και της έστελνε μηνύματα στο viber».
Μετά από πόσα μηνύματα σας είπε η κόρη σας “κάτι τρέχει εδώ μαμά, μπαμπά”
«Μας έδειξε τα μηνύματα και ο μπαμπάς είπε “κάτι δεν πάει καλά εδώ”».
Πόσα μηνύματα είχε προλάβει να στείλει ο δάσκαλος;
«Πάρα πολλά, πάρα πολλά. Τι να πω… ευτυχώς προλάβαμε το κακό! Γιατί, θα μπορούσε να γίνει!».
Φυσικά, αν το παιδί δεν σας είχε ενημερώσει και δεν είχε την ωριμότητα… Μιλάμε για δέκα- δεκαπέντε μηνύματα;
«Παραπάνω».
Και τα μηνύματα αυτά περιείχαν υπονοούμενα σαφή για τις βλέψεις και ορέξεις του.
«Αυτό-αυτό».
Τον είχατε δει εσείς από κοντά αυτόν τον δάσκαλο; Είχατε μιλήσει μαζί του ας πούμε στις αρχές του σχολικού έτους;
«Ναι, τον ήξερα, όλοι τον ξέραμε. Και δεν το περίμενε κανένας, κανένας μας».
Το παιδί πώς είναι ψυχολογικά τώρα;
«Είναι καλά, είναι καλά, δόξα τον Θεό».
Καταλάβαινε τις προθέσεις του ανθρώπου αυτού;
«Καταλάβαινε σε σημείο να λέει, “μαμά, μπαμπά εγώ δεν θέλω να πάω σε αυτό το σχολείο πια” και ο μπαμπάς είπε: “Δεν θα φύγεις εσύ, θα φύγει ο δάσκαλος”»
Είχε απαντήσει ποτέ στον δάσκαλο η κόρη σας; Του είχε πει να πάψει να την ενοχλεί;
«Αυτός είχε δείξει στο παιδί, της είχε δώσει να καταλάβει ότι της είχε αδυναμία, ότι ήταν η καλύτερη μαθήτρια, ότι της είχε προτίμηση. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν καταλαβαίνει πολλά πράγματα. Δεν καταλάβαινε τις προθέσεις που μπορεί να έχει, Εδώ της έγραφε και το παιδί αναρωτιόταν: “Τι μου γράφει;” Τα μισά δεν τα καταλάβαινε. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν μπορεί να καταλάβει».
Οπότε στην αρχή με την αγνότητα και την αθωότητά του το παιδάκι μπορεί και να απαντούσε.
«Αυτό-αυτό».
Η κόρη σας τώρα έχει μιλήσει με τις άλλες δύο συμμαθήτριές της;
«Ακούστε, τα άλλα δύο παιδιά δεν δέχθηκαν μηνύματα τέτοιας «έντασης» Και το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο δάσκαλος. Ότι τα περισσότερα μηνύματα ήταν προς μια και ζητάει συγγνώμη κλπ».
Θέλετε να δώσετε ένα μήνυμα;
«Δεν έχω λόγια, τι να πω τώρα δεν έχω λόγια. Ευτυχώς είναι καλά το παιδί και τέλος. Ευτυχώς δεν το άγγιξε, δεν προχώρησε. Και εμείς σας γονείς ό,τι έπρεπε να κάνουμε το κάναμε».