Εθνική Πινακοθήκη: Οι Αρχές ερευνούν σχέση με ληστεία στο μουσείο του Ρότερνταμ το 2012
Τα «Π» αποκαλύπτουν τις έρευνες, το άγνωστο παρασκήνιο και τις απόρρητες πληροφορίες για τη δράση του 49χρονου στα μουσεία της Ευρώπης
Τον ρόλο του «αόρατου εισβολέα» πολλών ευρωπαϊκών μουσείων για την αρπαγή και την πώληση έργων Τέχνης τεράστιας αξίας ερευνά πλέον η ΕΛ.ΑΣ. για τον 49χρονο Γιώργο Σ., που συνελήφθη προ δύο εβδομάδων για την αρπαγή του πίνακα του Πικάσο και ακόμα δύο πινάκων τον Ιανουάριο του 2012 από την Εθνική Πινακοθήκη.
Ακόμα, εξετάζονται πληροφορίες ότι ήταν μεταφορέας κλεμμένων πινάκων στην Ευρώπη για λογαριασμό μεγάλων λαθρεμπόρων. Ο 49χρονος, ο οποίος αυτοπαρουσιάστηκε ως «μοναχικός λύκος», που έκλεψε τη «Γυναικεία κεφαλή» του Πικάσο και ακόμα ένα έργο, του Ολλανδού ζωγράφου Πιέτ Μοντριάν, για να ενισχύσει απλώς τη «συλλογή» του, ερευνάται πλέον αν είναι ένας εκ των εμπλεκομένων στην αρπαγή τεράστιας αξίας πινάκων των Πικάσο, Μονέ, Ματίς και Γκογκέν από μουσείο του Ρότερνταμ περίπου 10 μήνες ύστερα από αυτόν την Εθνικής Πινακοθήκης. Σε μια υπόθεση όπου αποδίδεται πλέον σημαντικός ρόλος σε συγγενή του 49χρονου «φαντομά» σε ένα ατελείωτο, άγνωστο παρασκήνιο.
Ο ίδιος έχει αναφέρει σε Ελληνες δικαστικούς λειτουργούς ότι εργαζόταν ως εθελοντής στη βρετανική Αστυνομία, με κύριο μέλημά του να μάθει να περνά απαρατήρητος και να θεωρείται άτομο «υπεράνω υποψίας». Επιπλέον, μίλησε με ειρωνικά λόγια για τα μέτρα ασφαλείας στην Εθνική Πινακοθήκη, όπου φαίνεται να κινείτο και σαν ζητιάνος! Η ΕΛ.ΑΣ. έχει ήδη ζητήσει από τη Μ. Βρετανία, την Ολλανδία και άλλες χώρες πληροφορίες για τον 49χρονο Ελληνα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν, όπως δήλωνε, υπάλληλος σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες τροφίμων, επίπλων ή συστημάτων ασφαλείας ή αν τα μοναδικά έσοδά του προέρχονταν από την κλοπή πινάκων από μουσεία λειτουργώντας ως αφανές «βαποράκι» έργων Τέχνης.
Υπενθυμίζεται ότι το ξημέρωμα της 9ης Ιανουαρίου 2012 εκλάπησαν από τις αίθουσες της Εθνικής Πινακοθήκης η «Γυναικεία κεφαλή», με αριθμό έργου 1.357, αναφορά του Πικάσο στη μούσα του, Ντόρα Μάαρ, το οποίο φιλοτέχνησε το 1939 (δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό για την αντίστασή του στην Κατοχή), το έργο «Μύλος» (1905) από την πρώτη περίοδο του Ολλανδού Πιέτ Μοντριάν και ένα σχέδιο θρησκευτικής απεικόνισης των αρχών του 17ου αιώνα, που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο).
Το 2018 υπήρχαν αναφορές ότι η κλοπή στο μουσείο του Ρότερνταμ έγινε από Ρουμάνους κακοποιούς. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η μητέρα του φερόμενου ως αρχηγού των κλεφτών υποστήριξε ότι είχε αποτεφρώσει και τους επτά πίνακες σε μια ξυλόσομπα στο σπίτι της, στο μικροσκοπικό χωριό Καρσάλιου, για να μην υπάρξουν αποδεικτικά στοιχεία για τον γιο της.
Τώρα, όμως, η έρευνα για τον 49χρονο αποκαλύπτει (σύμφωνα με τις αναφορές των ξένων ντετέκτιβ) ότι ίσως παρέλαβε από τους διαρρήκτες έναν πίνακα του Πικάσο και έναν του Μονέ. Τον πρώτο τον πούλησε και τον δεύτερο (ανεκτίμητης αξίας) τον έχει κρύψει με τη βοήθεια συγγενούς του σε άγνωστο μέρος στην Αθήνα. Η έρευνα για τον 49χρονο υποκρύπτει μεγάλες εκπλήξεις.
Ακόμα, εξετάζονται πληροφορίες ότι ήταν μεταφορέας κλεμμένων πινάκων στην Ευρώπη για λογαριασμό μεγάλων λαθρεμπόρων. Ο 49χρονος, ο οποίος αυτοπαρουσιάστηκε ως «μοναχικός λύκος», που έκλεψε τη «Γυναικεία κεφαλή» του Πικάσο και ακόμα ένα έργο, του Ολλανδού ζωγράφου Πιέτ Μοντριάν, για να ενισχύσει απλώς τη «συλλογή» του, ερευνάται πλέον αν είναι ένας εκ των εμπλεκομένων στην αρπαγή τεράστιας αξίας πινάκων των Πικάσο, Μονέ, Ματίς και Γκογκέν από μουσείο του Ρότερνταμ περίπου 10 μήνες ύστερα από αυτόν την Εθνικής Πινακοθήκης. Σε μια υπόθεση όπου αποδίδεται πλέον σημαντικός ρόλος σε συγγενή του 49χρονου «φαντομά» σε ένα ατελείωτο, άγνωστο παρασκήνιο.
Ο ίδιος έχει αναφέρει σε Ελληνες δικαστικούς λειτουργούς ότι εργαζόταν ως εθελοντής στη βρετανική Αστυνομία, με κύριο μέλημά του να μάθει να περνά απαρατήρητος και να θεωρείται άτομο «υπεράνω υποψίας». Επιπλέον, μίλησε με ειρωνικά λόγια για τα μέτρα ασφαλείας στην Εθνική Πινακοθήκη, όπου φαίνεται να κινείτο και σαν ζητιάνος! Η ΕΛ.ΑΣ. έχει ήδη ζητήσει από τη Μ. Βρετανία, την Ολλανδία και άλλες χώρες πληροφορίες για τον 49χρονο Ελληνα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν, όπως δήλωνε, υπάλληλος σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες τροφίμων, επίπλων ή συστημάτων ασφαλείας ή αν τα μοναδικά έσοδά του προέρχονταν από την κλοπή πινάκων από μουσεία λειτουργώντας ως αφανές «βαποράκι» έργων Τέχνης.
Υπενθυμίζεται ότι το ξημέρωμα της 9ης Ιανουαρίου 2012 εκλάπησαν από τις αίθουσες της Εθνικής Πινακοθήκης η «Γυναικεία κεφαλή», με αριθμό έργου 1.357, αναφορά του Πικάσο στη μούσα του, Ντόρα Μάαρ, το οποίο φιλοτέχνησε το 1939 (δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό για την αντίστασή του στην Κατοχή), το έργο «Μύλος» (1905) από την πρώτη περίοδο του Ολλανδού Πιέτ Μοντριάν και ένα σχέδιο θρησκευτικής απεικόνισης των αρχών του 17ου αιώνα, που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο).
Ο κομβικός ρόλος της συντρόφου του φαντομά
Εκείνο, ωστόσο, που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι η διεθνής διάσταση της δράσης του 49χρονου, καθότι ο Ολλανδός και ο Βρετανός ντετέκτιβ με τους οποίους συνεργάστηκε η 45χρονη Ολλανδή σύντροφός του ερευνούν πλέον αν ο «μπουκαδόρος» της Εθνικής Πινακοθήκης μπορεί να σχετίζεται με ληστεία στο μουσείο του Ρότερνταμ το φθινόπωρο του 2012.Το 2018 υπήρχαν αναφορές ότι η κλοπή στο μουσείο του Ρότερνταμ έγινε από Ρουμάνους κακοποιούς. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η μητέρα του φερόμενου ως αρχηγού των κλεφτών υποστήριξε ότι είχε αποτεφρώσει και τους επτά πίνακες σε μια ξυλόσομπα στο σπίτι της, στο μικροσκοπικό χωριό Καρσάλιου, για να μην υπάρξουν αποδεικτικά στοιχεία για τον γιο της.
Τώρα, όμως, η έρευνα για τον 49χρονο αποκαλύπτει (σύμφωνα με τις αναφορές των ξένων ντετέκτιβ) ότι ίσως παρέλαβε από τους διαρρήκτες έναν πίνακα του Πικάσο και έναν του Μονέ. Τον πρώτο τον πούλησε και τον δεύτερο (ανεκτίμητης αξίας) τον έχει κρύψει με τη βοήθεια συγγενούς του σε άγνωστο μέρος στην Αθήνα. Η έρευνα για τον 49χρονο υποκρύπτει μεγάλες εκπλήξεις.