MyEFKAlive, άλλη μια γέφυρα εμπιστοσύνης μεταξύ ΕΦΚΑ και πολιτών, άρθρο του Νίκου Παγώνη
Το νέο εργαλείο myEFKAlive έχει προγραμματιστεί να αναπτύξει πλήρως την δυναμική του το τρέχον Φθινόπωρο
Η υπηρεσία myEFKAlive αποτελεί το νέο και πολύτιμο εργαλείο που θέτει ο e-ΕΦΚΑ και το υπουργείο Εργασίας στην εξυπηρέτηση του πολίτη για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εντάσσεται στην γενικότερη στρατηγική του e-ΕΦΚΑ για συνολική αναδιάταξη του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη, συνστρατευόμενο ομού με δράσεις και παρεμβάσεις όπως η δημιουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου κατά τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, η παγίωση και επέκταση των ηλεκτρονικών ραντεβού, η συνεργασία του e-ΕΦΚΑ με τα ΚΕΠ και οι άλλες 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ. Το πεδίο της κατά το δυνατόν αρτιότερης εξυπηρέτησης του πολίτη είναι ένα πεδίο ιδιαίτερα ευαίσθητο διότι από αυτό προκύπτει το ποσοστό υποστήριξης, συνεργασίας αξιοπιστίας και εν τέλει εμπιστοσύνης μεταξύ Υπηρεσίας και Πολίτη.
Η δυνατότητα που παρέχεται διαμέσου της σχετικής πλατφόρμας και αφορά στον προγραμματισμό και ακολούθως στην πραγματοποίηση ηλεκτρονικών ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης, ήτοι εξ αποστάσεως, ενός ασφαλισμένου/συνταξιούχου με υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ αποτελεί μια καινοτομία που γλιτώνει κόπο, χρόνο και έξοδα από τους πολίτες, ιδίως των απομακρυσμένων- από τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ- περιοχών της Ελλάδας μας. H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνει την αρχή σε αυτή την προσπάθεια και ήδη η ανταπόκριση είναι πολύ θετική.
Οι Έλληνες πολίτες, σε όποια μεριά της χώρας μας κι αν βρίσκονται, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο για να υποβάλουν τα ερωτήματά τους και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους με ασφάλεια και συνέπεια.
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και λογισμικό. Το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να κλειστεί από τον ίδιο τον ασφαλισμένο ή οικείο του πρόσωπο με την καταχώριση των βασικών στοιχείων του ασφαλισμένου. Άλλωστε, οι περισσότεροι, είτε στη νεότερη «ασφαλιστική» ηλικία είτε στη μεγαλύτερη «συνταξιοδοτική» ηλικία, έχουμε εξοικειωθεί πλέον αρκετά με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας, κινητών τηλεφώνων σύγχρονης τεχνολογίας, γεγονός το οποίο δεν πρέπει να μείνει αναξιοποίητο και στην καθημερινότητα των συναλλαγών μας όχι μόνο με τον e-ΕΦΚΑ αλλά και με τις άλλες Υπηρεσίες, Δημόσιες ή μη.
Το νέο εργαλείο myEFKAlive έχει προγραμματιστεί να αναπτύξει πλήρως την δυναμική του το τρέχον Φθινόπωρο, αλλάζοντας άρδην το τοπίο στο πεδίο της εξυπηρέτησης του πολίτη.
Ο χρόνος είναι πολύτιμος για όλους, η δε υπηρεσία myEFKAlive εκκίνησε δυνατά και επιδιώκει να ανταποκριθεί παραγωγικά στις απαιτήσεις για αμεσότητα και ορθή αξιοποίηση του χρόνου του ασφαλισμένου, του συνταξιούχου αλλά και του εργαζομένου. Αποτελεί παράδειγμα χρήσης της τεχνολογίας στην υπηρεσία του οργανισμού του e-ΕΦΚΑ προς όφελος του πολίτη, με ευαισθησία στις ανάγκες για απρόσκοπτη και ανέξοδη επικοινωνία για την παραγωγή βέλτιστων αποτελεσμάτων και έργου.
Η δυνατότητα που παρέχεται διαμέσου της σχετικής πλατφόρμας και αφορά στον προγραμματισμό και ακολούθως στην πραγματοποίηση ηλεκτρονικών ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης, ήτοι εξ αποστάσεως, ενός ασφαλισμένου/συνταξιούχου με υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ αποτελεί μια καινοτομία που γλιτώνει κόπο, χρόνο και έξοδα από τους πολίτες, ιδίως των απομακρυσμένων- από τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ- περιοχών της Ελλάδας μας. H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνει την αρχή σε αυτή την προσπάθεια και ήδη η ανταπόκριση είναι πολύ θετική.
Οι Έλληνες πολίτες, σε όποια μεριά της χώρας μας κι αν βρίσκονται, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το εν λόγω εργαλείο για να υποβάλουν τα ερωτήματά τους και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους με ασφάλεια και συνέπεια.
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και λογισμικό. Το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να κλειστεί από τον ίδιο τον ασφαλισμένο ή οικείο του πρόσωπο με την καταχώριση των βασικών στοιχείων του ασφαλισμένου. Άλλωστε, οι περισσότεροι, είτε στη νεότερη «ασφαλιστική» ηλικία είτε στη μεγαλύτερη «συνταξιοδοτική» ηλικία, έχουμε εξοικειωθεί πλέον αρκετά με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας, κινητών τηλεφώνων σύγχρονης τεχνολογίας, γεγονός το οποίο δεν πρέπει να μείνει αναξιοποίητο και στην καθημερινότητα των συναλλαγών μας όχι μόνο με τον e-ΕΦΚΑ αλλά και με τις άλλες Υπηρεσίες, Δημόσιες ή μη.
Το νέο εργαλείο myEFKAlive έχει προγραμματιστεί να αναπτύξει πλήρως την δυναμική του το τρέχον Φθινόπωρο, αλλάζοντας άρδην το τοπίο στο πεδίο της εξυπηρέτησης του πολίτη.
Ο χρόνος είναι πολύτιμος για όλους, η δε υπηρεσία myEFKAlive εκκίνησε δυνατά και επιδιώκει να ανταποκριθεί παραγωγικά στις απαιτήσεις για αμεσότητα και ορθή αξιοποίηση του χρόνου του ασφαλισμένου, του συνταξιούχου αλλά και του εργαζομένου. Αποτελεί παράδειγμα χρήσης της τεχνολογίας στην υπηρεσία του οργανισμού του e-ΕΦΚΑ προς όφελος του πολίτη, με ευαισθησία στις ανάγκες για απρόσκοπτη και ανέξοδη επικοινωνία για την παραγωγή βέλτιστων αποτελεσμάτων και έργου.