Φιλιππίδης: Ακούστε και τη δική μου αλήθεια! - «Εκμεταλλεύτηκαν την έντονη ερωτική ζωή μου και τη δημοφιλία μου»
Πώς υπερασπίζεται τον εαυτό του
Σχέδια εκδίκησης και θύματα γεμάτα εμμονές για εκείνον «βλέπει» πίσω από το βαρύ κατηγορητήριο που αντιμετωπίζει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ αντέστρεψε τις κατηγορίες σε βάρος του, λέγοντας μάλιστα πως σε μία περίπτωση όχι μόνο δεν επιτέθηκε ο ίδιος στη συνάδελφό του, αλλά ήταν η γυναίκα που του όρμησε μέσα στο αυτοκίνητο. Απέδωσε δε το κίνητρο μίας από τις καταγγέλλουσες στο γεγονός ότι μετά την καταγγελία της θα γινόταν γνωστή και θα έπαιρνε μεγάλο ρόλο, αφού η αναγνωρισιμότητα που θα κέρδιζε «μετά το κίνημα MeToo έχει θετικό πρόσημο».
Όπως είναι γνωστό, ο προφυλακισμένος εδώ και ενάμιση μήνα ηθοποιός και σκηνοθέτης απολογήθηκε στις 27 Ιουλίου, κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας, κατηγορούμενος από τρεις γυναίκες συναδέλφους του για ένα βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, επιθέσεις για τις οποίες έδωσε τη δική του εκδοχή.
«Εκμεταλλεύτηκαν την έντονη ερωτική ζωή μου και τη δημοφιλία μου σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εγώ βρήκα δουλειά και μέσα στην πανδημία», ισχυρίστηκε ο Πέτρος Φιλιππίδης στην απολογία του στη 15η ανακρίτρια. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως στην περίπτωση που κριθεί ένοχος και για τα τρία αδικήματα κινδυνεύει με κάθειρξη 20 ετών, κάτι που σημαίνει πως όταν αποφυλακιστεί, ο 57χρονος σήμερα ηθοποιός, θα πλησιάζει τα 80!
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο βιασμός για τον οποίο κατηγορείται συνέβη τον Σεπτέμβριο του 2008 μέσα στο καμαρίνι του κατηγορούμενου καλλιτέχνη στο θέατρο «Ήβη», ενώ οι απόπειρες βιασμού έλαβαν χώρα η πρώτη τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη» και η δεύτερη το 2014 μέσα στο αυτοκίνητό του στο Παλαιό Ψυχικό.
Ο Πέτρος Φιλιππίδης ανέφερε στην απολογία του, αποσπάσματα της οποίας δημοσίευσε το «Πρώτο Θέμα», ότι είχε ο ίδιος μεσολαβήσει ώστε η καταγγέλλουσα να μπει χωρίς εξετάσεις στην ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, όπου δίδασκε και ο ίδιος. Ισχυρίστηκε ότι η κοπέλα στα μαθήματα «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω», ενώ «μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση».
Ο προφυλακισμένος καλλιτέχνης αρνήθηκε ότι διατηρούσε καμαρίνι στο «Ήβη» αφού ήταν σκηνοθέτης της παράστασης, ενώ υποστήριξε ότι η καταγγέλλουσα είχε εμμονή μαζί του σε βαθμό, μάλιστα, που όταν την απέφυγε σε βάφτιση που έτυχε να βρίσκονται ταυτόχρονα, η κοπέλα είχε κλειστεί στην τουαλέτα κι έκλαιγε, λέγοντας: «Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του κι εκείνος ούτε μου μιλάει». Είπε ακόμα ότι η συγκεκριμένη ηθοποιός είχε προσπαθήσει κι άλλες φορές, ακόμα και μπροστά στη σύζυγό του, την οποία μάλιστα «έσπρωξε με περίσσιο θράσος», ενώ την κατηγόρησε πως άλλαξε την αρχική της κατάθεση «για να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα». Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών η ηθοποιός κατήγγειλε ότι στην πρόβα «προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο», ενώ στα όσα είπε στον εισαγγελέα υποστήριξε «ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο και ότι επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου στο αιδοίο της».
Σε άλλο σημείο ο πρώην θιασάρχης άφησε υπαινιγμούς και για τη μητέρα της καταγγέλλουσας, η οποία είχε καταθέσει στην ανακρίτρια πως κι εκείνη είχε δεχτεί άσεμνες συμπεριφορές από τον ηθοποιό, καθώς «συνεργαζόταν μαζί μου για έξι συναπτά έτη και παράλληλα επέλεξε να μου γνωρίσει την κόρη της και να μου ζητήσει να μεσολαβήσω για να μπει σε δραματική σχολή».
Σε ερώτηση της ανακρίτριας γιατί επέλεξε το θέατρο για να συνευρεθούν, εκείνος απάντησε:
«Της είπα να έρθει εκεί γιατί εμένα δεν μου είναι εύκολο να κυκλοφορώ άνετα χωρίς να με δει κάποιος, ειδικά σε ξενοδοχείο. Δεν ήθελα να μας δουν, δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα ούτε σε εμένα ούτε σε εκείνη».
Όπως ισχυρίστηκε επίσης, η κοπέλα εξαγριώθηκε όταν της αποκάλυψε ότι τελικά δεν θα χρειαστεί αντικαταστάτρια και εξαιτίας της απογοήτευσής της, όπως είπε ο Πέτρος Φιλιππίδης, προχώρησε στην καταγγελία σε βάρος του. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι ακόμα και μετά την αντίδρασή της ο ίδιος της έστειλε μήνυμα ερωτικού περιεχομένου.
Στο σημείο αυτό, η ανακρίτρια, με βάση το βιογραφικό της ηθοποιού, τον ρώτησε αν πιστεύει πως είχε ανάγκη να καταφύγει σε τέτοια μέσα για να πάρει ένα ρόλο και ο ίδιος απάντησε:
«Πιστεύω ότι με χρησιμοποίησε, ότι ήθελε να δουλέψει με ένα μεγάλο όνομα και σε ένα κεντρικό θέατρο και επιζητούσε την αναγνωρισιμότητα».
Ανακρίτρια: Άρα, θεωρείτε ότι η αναγνωρισιμότητα αυτή ως θύμα απόπειρας βιασμού θα ήταν θετική;
Π. Φιλιππίδης: Σήμερα πιστεύω ότι μετά το κίνημα του MeToo έχει θετικό πρόσημο. Το έκανε αυτό για να πάρει τη δουλειά, ίσως μέχρι τώρα δεν είχε τη δουλειά που θα ήθελε. Ήθελε να γίνει πρωταγωνίστρια, να παίξει το μεγάλο ρόλο.
* Κι αν στην πρώτη απόπειρα βιασμού για την οποία κατηγορείται ο Πέτρος Φιλιππίδης έκανε λόγο για ερωτικές συναινετικές συνευρέσεις, στη δεύτερη περίπτωση ισχυρίστηκε ουσιαστικά ότι η κοπέλα του επιτέθηκε. Σύμφωνα με την καταγγελία σε βάρος του, η καταγγέλλουσα τον είχε κατηγορήσει ότι μετά από επαγγελματικό ραντεβού της, μέσα στο αυτοκίνητό του, της επιτέθηκε και προσπάθησε να την αναγκάσει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις παρά τη θέλησή της. Το σοκ της ήταν τόσο ισχυρό που μετά την επίθεση αυτή εγκατέλειψε το επάγγελμα του ηθοποιού.
Αντικρούοντας την καταγγελία ο κατηγορούμενος ηθοποιός είπε ότι μιλούσε με τη συνάδελφό του στο Instagram και δέχτηκε να τη συναντήσει «κατά πρώτο για το βιογραφικό και κατά δεύτερον γιατί ήταν ωραία κοπέλα επίσης», ενώ μετά τη συνάντηση προσφέρθηκε να την πάει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. Εκεί, όπως ισχυρίστηκε, ήταν εκείνη που άρχισε να τον αγγίζει με σεξουαλική διάθεση: «Χωρίς να το σκεφτώ, έστριψα δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρα στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου» είπε, ενώ στη συνέχεια η κοπέλα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις. Στο τέλος την άφησε στη λεωφόρο Κηφισίας για να πάρει ταξί, αλλά σε ερώτηση γιατί δεν την πήγε τελικά στο σπίτι της, απάντησε ότι εκείνη δεν ήθελε κι αυτός δεν επέμεινε γιατί ήθελε να ετοιμαστεί για την παράσταση.
Στο τέλος, αφού επανέλαβε στην ανακρίτρια ότι αγαπάει και σέβεται τη γυναίκα και δεν θα μπορούσε να κάνει κακό σε καμία, απάντησε στην αναφορά της δικαστικής λειτουργού στη σύζυγό του ως εξής: «Αν πρέπει να ζητήσω κάποια συγγνώμη, θα πρέπει να ζητήσω από αυτή τη γυναίκα».
Οι δικαστές του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών αναφέρθηκαν χαρακτηριστικά στην κατάθεση που έδωσε η φίλη της γυναίκας που κατήγγειλε απόπειρα βιασμού τον Φεβρουάριο του 2010, η οποία ανέφερε πως «το μεσημέρι της ίδιας μέρας με πήρε τηλέφωνο η ίδια και την άκουσα πολύ τρομαγμένη και ταραγμένη, δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί, ήταν δε τόσο συγχυσμένη, που δεν ήξερε καν πού βρισκόταν και μου ζήτησε να την βρω με τη μηχανή μου, λέγοντάς μου μόνο ότι βρισκόταν κάπου στην Γ΄ Σεπτεμβρίου, κοντά στην πλατεία Βικτωρίας. Όντως πήγα, ήταν σαν χαμένη, έκλαιγε, ήταν πολύ ταραγμένη και θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι είχε κοκκινίλες - σημάδια στο λαιμό της από δάχτυλα… Όσο ήμουν ακόμη με τη φίλη μου στην πλατεία Βικτωρίας και προσπαθούσα να την ηρεμήσω… ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό της φίλης μου από τον Πέτρο Φιλιππίδη το οποίο έκπληκτες και σοκαρισμένες διαβάσαμε και έγραφε “θέλω να σε γ…, την επόμενη φορά δεν θα μου ξεφύγεις”…».
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
Όπως είναι γνωστό, ο προφυλακισμένος εδώ και ενάμιση μήνα ηθοποιός και σκηνοθέτης απολογήθηκε στις 27 Ιουλίου, κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας, κατηγορούμενος από τρεις γυναίκες συναδέλφους του για ένα βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, επιθέσεις για τις οποίες έδωσε τη δική του εκδοχή.
«Εκμεταλλεύτηκαν την έντονη ερωτική ζωή μου και τη δημοφιλία μου σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εγώ βρήκα δουλειά και μέσα στην πανδημία», ισχυρίστηκε ο Πέτρος Φιλιππίδης στην απολογία του στη 15η ανακρίτρια. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως στην περίπτωση που κριθεί ένοχος και για τα τρία αδικήματα κινδυνεύει με κάθειρξη 20 ετών, κάτι που σημαίνει πως όταν αποφυλακιστεί, ο 57χρονος σήμερα ηθοποιός, θα πλησιάζει τα 80!
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο βιασμός για τον οποίο κατηγορείται συνέβη τον Σεπτέμβριο του 2008 μέσα στο καμαρίνι του κατηγορούμενου καλλιτέχνη στο θέατρο «Ήβη», ενώ οι απόπειρες βιασμού έλαβαν χώρα η πρώτη τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη» και η δεύτερη το 2014 μέσα στο αυτοκίνητό του στο Παλαιό Ψυχικό.
«Φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω»
Αναφορικά με τη σοβαρότατη κατηγορία του βιασμού που, σύμφωνα με την ηθοποιό που τον κατήγγειλε έγινε κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ραντεβού στο θέατρο «Ήβη», ο κατηγορούμενος χαρακτήρισε «άρρωστα εμμονική και παρεμβατική» τη συνάδελφό του, την οποία, όπως είπε, γνώρισε μέσω της μητέρας της, επίσης ηθοποιό. Η γυναίκα τον κατηγόρησε για ασελγείς πράξεις που ακόμη και αν δεν κατέληξαν σε συνουσία αποτελούν βιασμό, σύμφωνα με το νέο Ποινικό Κώδικα, ενώ είχε αποπειραθεί να τη βιάσει και τρεις μήνες πριν από τη συνάντησή τους αυτή, σε γραφείο θεατρικής εταιρείας.Ο Πέτρος Φιλιππίδης ανέφερε στην απολογία του, αποσπάσματα της οποίας δημοσίευσε το «Πρώτο Θέμα», ότι είχε ο ίδιος μεσολαβήσει ώστε η καταγγέλλουσα να μπει χωρίς εξετάσεις στην ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, όπου δίδασκε και ο ίδιος. Ισχυρίστηκε ότι η κοπέλα στα μαθήματα «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω», ενώ «μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση».
Ο προφυλακισμένος καλλιτέχνης αρνήθηκε ότι διατηρούσε καμαρίνι στο «Ήβη» αφού ήταν σκηνοθέτης της παράστασης, ενώ υποστήριξε ότι η καταγγέλλουσα είχε εμμονή μαζί του σε βαθμό, μάλιστα, που όταν την απέφυγε σε βάφτιση που έτυχε να βρίσκονται ταυτόχρονα, η κοπέλα είχε κλειστεί στην τουαλέτα κι έκλαιγε, λέγοντας: «Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του κι εκείνος ούτε μου μιλάει». Είπε ακόμα ότι η συγκεκριμένη ηθοποιός είχε προσπαθήσει κι άλλες φορές, ακόμα και μπροστά στη σύζυγό του, την οποία μάλιστα «έσπρωξε με περίσσιο θράσος», ενώ την κατηγόρησε πως άλλαξε την αρχική της κατάθεση «για να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα». Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών η ηθοποιός κατήγγειλε ότι στην πρόβα «προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο», ενώ στα όσα είπε στον εισαγγελέα υποστήριξε «ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο και ότι επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου στο αιδοίο της».
Σε άλλο σημείο ο πρώην θιασάρχης άφησε υπαινιγμούς και για τη μητέρα της καταγγέλλουσας, η οποία είχε καταθέσει στην ανακρίτρια πως κι εκείνη είχε δεχτεί άσεμνες συμπεριφορές από τον ηθοποιό, καθώς «συνεργαζόταν μαζί μου για έξι συναπτά έτη και παράλληλα επέλεξε να μου γνωρίσει την κόρη της και να μου ζητήσει να μεσολαβήσω για να μπει σε δραματική σχολή».
Οι καταγγελίες για τις απόπειρες βιασμού
Δύο χρόνια αργότερα, ο Πέτρος Φιλιππίδης κατηγορείται για άγρια σεξουαλική επίθεση μέσα στο θέατρο «Μουσούρη» σε βάρος και πάλι συναδέλφου του, η οποία μάλιστα στην προσπάθειά της να ξεφύγει τραυματίστηκε. Μετά την επίθεση, σύμφωνα πάντα με το κατηγορητήριο, την απείλησε ότι θα την καταστρέψει επαγγελματικά. Ο κατηγορούμενος ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι το 2010 έψαχνε για πιθανή αντικαταστάτρια ηθοποιού της παράστασης και τη συγκεκριμένη του τη γνώρισε κοινός τους φίλος, δικηγόρος. Ο Πέτρος Φιλιππίδης την κάλεσε στο θέατρο και όπως δήλωσε στην ανακρίτρια, τον μαγνήτισε η ομορφιά της, κάνοντας λόγο για ερωτικές συνευρέσεις που έγιναν με τη συναίνεσή της μέσα στο θέατρο, όπου η κοπέλα έμπαινε από την πλαϊνή πόρτα για να μην τη βλέπουν οι εργαζόμενοι.Σε ερώτηση της ανακρίτριας γιατί επέλεξε το θέατρο για να συνευρεθούν, εκείνος απάντησε:
«Της είπα να έρθει εκεί γιατί εμένα δεν μου είναι εύκολο να κυκλοφορώ άνετα χωρίς να με δει κάποιος, ειδικά σε ξενοδοχείο. Δεν ήθελα να μας δουν, δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα ούτε σε εμένα ούτε σε εκείνη».
Όπως ισχυρίστηκε επίσης, η κοπέλα εξαγριώθηκε όταν της αποκάλυψε ότι τελικά δεν θα χρειαστεί αντικαταστάτρια και εξαιτίας της απογοήτευσής της, όπως είπε ο Πέτρος Φιλιππίδης, προχώρησε στην καταγγελία σε βάρος του. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι ακόμα και μετά την αντίδρασή της ο ίδιος της έστειλε μήνυμα ερωτικού περιεχομένου.
Στο σημείο αυτό, η ανακρίτρια, με βάση το βιογραφικό της ηθοποιού, τον ρώτησε αν πιστεύει πως είχε ανάγκη να καταφύγει σε τέτοια μέσα για να πάρει ένα ρόλο και ο ίδιος απάντησε:
«Πιστεύω ότι με χρησιμοποίησε, ότι ήθελε να δουλέψει με ένα μεγάλο όνομα και σε ένα κεντρικό θέατρο και επιζητούσε την αναγνωρισιμότητα».
Ανακρίτρια: Άρα, θεωρείτε ότι η αναγνωρισιμότητα αυτή ως θύμα απόπειρας βιασμού θα ήταν θετική;
Π. Φιλιππίδης: Σήμερα πιστεύω ότι μετά το κίνημα του MeToo έχει θετικό πρόσημο. Το έκανε αυτό για να πάρει τη δουλειά, ίσως μέχρι τώρα δεν είχε τη δουλειά που θα ήθελε. Ήθελε να γίνει πρωταγωνίστρια, να παίξει το μεγάλο ρόλο.
* Κι αν στην πρώτη απόπειρα βιασμού για την οποία κατηγορείται ο Πέτρος Φιλιππίδης έκανε λόγο για ερωτικές συναινετικές συνευρέσεις, στη δεύτερη περίπτωση ισχυρίστηκε ουσιαστικά ότι η κοπέλα του επιτέθηκε. Σύμφωνα με την καταγγελία σε βάρος του, η καταγγέλλουσα τον είχε κατηγορήσει ότι μετά από επαγγελματικό ραντεβού της, μέσα στο αυτοκίνητό του, της επιτέθηκε και προσπάθησε να την αναγκάσει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις παρά τη θέλησή της. Το σοκ της ήταν τόσο ισχυρό που μετά την επίθεση αυτή εγκατέλειψε το επάγγελμα του ηθοποιού.
Αντικρούοντας την καταγγελία ο κατηγορούμενος ηθοποιός είπε ότι μιλούσε με τη συνάδελφό του στο Instagram και δέχτηκε να τη συναντήσει «κατά πρώτο για το βιογραφικό και κατά δεύτερον γιατί ήταν ωραία κοπέλα επίσης», ενώ μετά τη συνάντηση προσφέρθηκε να την πάει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. Εκεί, όπως ισχυρίστηκε, ήταν εκείνη που άρχισε να τον αγγίζει με σεξουαλική διάθεση: «Χωρίς να το σκεφτώ, έστριψα δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρα στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου» είπε, ενώ στη συνέχεια η κοπέλα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις. Στο τέλος την άφησε στη λεωφόρο Κηφισίας για να πάρει ταξί, αλλά σε ερώτηση γιατί δεν την πήγε τελικά στο σπίτι της, απάντησε ότι εκείνη δεν ήθελε κι αυτός δεν επέμεινε γιατί ήθελε να ετοιμαστεί για την παράσταση.
Στο τέλος, αφού επανέλαβε στην ανακρίτρια ότι αγαπάει και σέβεται τη γυναίκα και δεν θα μπορούσε να κάνει κακό σε καμία, απάντησε στην αναφορά της δικαστικής λειτουργού στη σύζυγό του ως εξής: «Αν πρέπει να ζητήσω κάποια συγγνώμη, θα πρέπει να ζητήσω από αυτή τη γυναίκα».
Το χυδαίο μήνυμα που έφερε το «όχι» στο βραχιολάκι
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της Αθήνας απέρριψε το αίτημα του Πέτρου Φιλιππίδη για αντικατάσταση της προσωρινής του κράτησης με περιοριστικούς όρους. Ο προφυλακισμένος ηθοποιός ζητούσε να επιστρέψει στο σπίτι του με «βραχιολάκι» ωστόσο οι τρεις δικαστές τον έκριναν ύποπτο τέλεσης αξιόποινων πράξεων ακόμα και μέσα στο σπίτι του. Απέρριψαν με βούλευμά τους έναν προς έναν τους ισχυρισμούς του κάνοντας λόγο για «ιδιαίτερη επικινδυνότητα» του κατηγορούμενου, «σταθερή ροπή και εθισμό στην τέλεση συναφών εγκλημάτων», επισημαίνοντας ότι από «την ιδιαίτερη σκληρότητα και αναλγησία, που αυτός επέδειξε κατά τις επιθέσεις του, χωρίς να πτοείται από τη σθεναρή αντίσταση των θυμάτων του, προκύπτει ότι ο ίδιος διακατέχεται από ανεξέλεγκτες γενετήσιες ορμές, συνεπεία των οποίων αδυνατεί να ελέγξει τη συμπεριφορά του…».Οι δικαστές του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών αναφέρθηκαν χαρακτηριστικά στην κατάθεση που έδωσε η φίλη της γυναίκας που κατήγγειλε απόπειρα βιασμού τον Φεβρουάριο του 2010, η οποία ανέφερε πως «το μεσημέρι της ίδιας μέρας με πήρε τηλέφωνο η ίδια και την άκουσα πολύ τρομαγμένη και ταραγμένη, δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί, ήταν δε τόσο συγχυσμένη, που δεν ήξερε καν πού βρισκόταν και μου ζήτησε να την βρω με τη μηχανή μου, λέγοντάς μου μόνο ότι βρισκόταν κάπου στην Γ΄ Σεπτεμβρίου, κοντά στην πλατεία Βικτωρίας. Όντως πήγα, ήταν σαν χαμένη, έκλαιγε, ήταν πολύ ταραγμένη και θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι είχε κοκκινίλες - σημάδια στο λαιμό της από δάχτυλα… Όσο ήμουν ακόμη με τη φίλη μου στην πλατεία Βικτωρίας και προσπαθούσα να την ηρεμήσω… ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό της φίλης μου από τον Πέτρο Φιλιππίδη το οποίο έκπληκτες και σοκαρισμένες διαβάσαμε και έγραφε “θέλω να σε γ…, την επόμενη φορά δεν θα μου ξεφύγεις”…».
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time