Ο νέος διαδραστικός χάρτης του ΟΑΣΑ παρέχει εύκολη και άμεση πληροφόρηση
Ο Οργανισμός κάνει ακόμη ένα βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού
Μία νέα διαδικτυακή υπηρεσία πληροφόρησης του επιβατικού κοινού ξεκίνησε να προσφέρει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών. Συγκεκριμένα, ο ΟΑΣΑ προχώρησε στη δημιουργία ενός διαδραστικού διαδικτυακού χάρτη, που παρέχει πλέον στους επιβάτες εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις στάσεις λεωφορείων και τους σταθμούς μετρό, τις στάσεις με προσβασιμότητα ΑμεΑ, τα σημεία μετεπιβιβάσεων μεταξύ όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, το δίκτυο πώλησης εισιτηρίων, αλλά και τα σημεία σύνδεσης όλων των ΜΜΜ με προαστιακό, ΚΤΕΛ, λιμάνια και αεροδρόμια, καθώς και σημεία πολιτιστικού / ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα, σχεδιάζεται η προσθήκη νέων επιπέδων πληροφόρησης για το επιβατικό κοινό όπως: τα σημεία θέσεων στάθμευσης ταξί (πιάτσες) και οι Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων.
Πρόκειται -όπως μας αναφέρουν στελέχη του Οργανισμού- για ένα ακόμη βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού από τον ΟΑΣΑ.
Ο χάρτης δικτύου ΟΑΣΑ με τίτλο «Εξυπηρέτηση από ΜΜΜ Αττικής» ο οποίος είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oasa.gr), παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με χρηστικές πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες έχουν την δυνατότητα να πλοηγηθούν μέσω αυτού του χάρτη στην περιοχή ενδιαφέροντός τους και να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες, όπως:
- το βασικό δίκτυο γραμμών και στάσεων του ΟΑΣΑ (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ),
- τις στάσεις του δικτύου με εξυπηρέτηση προσβασιμότητας ΑμεΑ,
- το δίκτυο πωλήσεων εισιτηρίων ΟΑΣΑ (σημεία λιανικής, αυτόματα μηχανήματα, εκδοτήρια),
- τους υπεραστικούς σταθμούς σύνδεσης (προαστιακός, ΚΤΕΛ, λιμάνια, αεροδρόμια).
Σημεία Πολιτιστικού / Ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος.
Πρόσθετες πληροφορίες για τα στοιχεία του χάρτη εμφανίζονται με την επιλογή επί του εικονιδίου τους, σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου.
Για τις στάσεις, ο χρήστης μπορεί να ανακτήσει πληροφορίες αφίξεων σε πραγματικό χρόνο (τηλεματική ενημέρωση), ακολουθώντας τον σύνδεσμο που έχει προστεθεί στο σχετικό αναδυόμενο παράθυρο των στάσεων.
Η εφαρμογή δίνει επιπλέον τη δυνατότητα επιλογής των επιπέδων πληροφόρησης του χάρτη που είναι ορατά, μέσω του σχετικού μενού, καθώς και της εύρεσης κοντινών σημείων εξυπηρέτησης γραμμών, στάσεων ή σημείων πώλησης σε ακτίνα από 500 μ. έως 1500 μ. από συγκεκριμένο σημείο ή διεύθυνση.
Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα εμφάνισης διαφορετικού υπόβαθρου στο χάρτη μέσα από ένα πλήθος επιλογών, όπως δορυφορικές εικόνες, τοπογραφικό υπόβαθρο, κλπ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Νίκος Αθανασόπουλος, μιλώντας για τη καινοτόμα αυτή υπηρεσία πληροφόρησης των επιβατών, τόνισε ότι «ο Οργανισμός, με γνώμονα πάντα τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, κάνει ακόμη ένα βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίησή τους, με τη δημιουργία ενός διαδραστικού χάρτη που παρέχει άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας».