Άλμα 12 θέσεων στη Lloyd’s List Power 100 της παγκόσμιας ναυτιλίας για τον Βαγγέλη Μαρινάκη
Για 12η συνεχόμενη χρονιά ο Βαγγέλης Μαρινάκης περιλαμβάνεται στους 100 κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για μια ακόμη χρονιά – τη 12η στη σειρά – ο Βαγγέλης Μαρινάκης περιλαμβάνεται στους 100 κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλίας που καταρτίζει κάθε χρόνο η Lloyd’s List, η μεγαλύτερη και πιο ιστορική ναυτιλιακή εφημερίδα του κόσμου. Για το 2021 ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέβηκε στην 47η θέση της εν λόγω λίστας πετυχαίνοντας άλμα 12 θέσεων σε σχέση με πέρυσι, απόρροια της περαιτέρω αναγνώρισης του ρόλου του στη διεθνή ναυτιλία.
Στον πρόλογο του σημειώματος που εξηγεί τους λόγους για τη συμπερίληψη του κ. Μαρινάκη στη λίστα «One Hundred People» η Lloyd’s List αναφέρει ότι ο Έλληνας εφοπλιστής είτε αγοράζει, είτε πουλάει, παραγγέλνει, συγχωνεύει, φαίνεται πάντα να δημιουργεί αξία και να ενισχύει τη φήμη του ως οξυδερκούς διαπραγματευτή, ενώ επεκτείνει τον όμιλό του μακροπρόθεσμα.
«Στην πρώτη γραμμή της πράσινης μετάβασης»
«Επιπλέον των μεγάλων συμφωνιών σε πολλούς ναυτιλιακούς τομείς, το αφεντικό της Capital έχει διασφαλίσει ότι ο όμιλός του βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξερεύνησης πιο πράσινων τεχνολογιών», προστίθεται στο σημείωμα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη φωτογραφία του που συνοδεύει το κείμενο υπάρχει η λεζάντα: ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ.
H επέκταση στο LNG
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, σημειώνει η Lloyd’s List, είναι ένας από τους πιο δραστήριους δημιουργούς μεγάλων συμφωνιών στη ναυτιλία, ένα προβεβλημένο δημόσιο πρόσωπο στην Ελλάδα – κυρίως ως ιδιοκτήτης του ποδοσφαιρικού συλλόγου του Ολυμπιακού, ένας κατ΄ εξακολούθηση νικητής, που έχει να επιδείξει σημαντικές επιχειρηματικές επιτυχίες το 2021.
Στη συνέχεια αναφέρεται στη ναυτιλιακή δραστηριότητα του Ομίλου της Capital υπογραμμίζοντας ότι εκτός από έναν σημαντικό στόλο δεξαμενόπλοιων και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο όμιλος πραγματοποίησε δυναμική είσοδο στη κλάδο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, ενισχύοντας το 2021 περαιτέρω την παρουσία του.
Αίσθηση έκανε το γεγονός ότι ο κ. Μαρινάκης πρόσφατα εξασφάλισε τρεις σπάνιες θέσεις ναυπήγησης με στόχο το 2024 να παραλάβει τρία ακόμη νεότευκτων πλοία μεταφοράς LNG και να ανεβάσει σε 12 συνολικά τα LNGC του ομίλου, όλα από τα ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries.
Από τα 12 πλοία τα πρώτα έξι παραδόθηκαν μεταξύ Νοεμβρίου 2020 και Σεπτεμβρίου 2021 στην εισηγμένη στον Nasdaq Capital Product Partners, με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες ενέργειας και φυσικού αερίου BP, Cheniere και Engie.
Η Lloyd’s List αναφέρεται ακόμη στην επιτυχή έκδοση του ομολόγου ύψους 175 εκατ. δολ. – τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής στην ελληνική αγορά.
Η Lloyd’s List τονίζει ακόμη ότι η κίνηση επέκτασης στον κλάδο των LNG είναι τολμηρή αλλά απέδωσε αφού η CPLP τριπλασίασε τα έσοδα που αναμένει από ναυλώσεις τα επόμενα χρόνια, σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει επεκτείνει τη μέση διάρκεια ναύλωσης του στόλου σε περισσότερα από οκτώ χρόνια.
Στη συνέχεια αναγνωρίζει ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης δεν παραμέλησε τους τομείς των containerships και δεξαμενοπλοίων και υπενθυμίζει τις έγκαιρες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς το τέλος του 2020, όταν οι τιμές δεν είχαν ακόμη εκτοξευθεί, που παρείχαν στον πλοιοκτήτη την ευκαιρία να μεταπωλήσει ορισμένα από αυτά σε πολύ υψηλές τιμές. Έξυπνες κινήσεις πραγματοποίησε και στα second hand tanker τύπου panamax και baby panamax, σημειώνει η εφημερίδα.
Επίσης η Lloyd’s List ξεχωρίζει κατά τη διάρκεια του 2021 την παραγγελία έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu το ένα στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard, τα οποία είναι μεταξύ των ελαχίστων που συμμορφώνονται με τον κανονισμό Tier III όταν παραδοθούν.
Στον πρόλογο του σημειώματος που εξηγεί τους λόγους για τη συμπερίληψη του κ. Μαρινάκη στη λίστα «One Hundred People» η Lloyd’s List αναφέρει ότι ο Έλληνας εφοπλιστής είτε αγοράζει, είτε πουλάει, παραγγέλνει, συγχωνεύει, φαίνεται πάντα να δημιουργεί αξία και να ενισχύει τη φήμη του ως οξυδερκούς διαπραγματευτή, ενώ επεκτείνει τον όμιλό του μακροπρόθεσμα.
«Στην πρώτη γραμμή της πράσινης μετάβασης»
«Επιπλέον των μεγάλων συμφωνιών σε πολλούς ναυτιλιακούς τομείς, το αφεντικό της Capital έχει διασφαλίσει ότι ο όμιλός του βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξερεύνησης πιο πράσινων τεχνολογιών», προστίθεται στο σημείωμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη φωτογραφία του που συνοδεύει το κείμενο υπάρχει η λεζάντα: ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ.
H επέκταση στο LNG
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, σημειώνει η Lloyd’s List, είναι ένας από τους πιο δραστήριους δημιουργούς μεγάλων συμφωνιών στη ναυτιλία, ένα προβεβλημένο δημόσιο πρόσωπο στην Ελλάδα – κυρίως ως ιδιοκτήτης του ποδοσφαιρικού συλλόγου του Ολυμπιακού, ένας κατ΄ εξακολούθηση νικητής, που έχει να επιδείξει σημαντικές επιχειρηματικές επιτυχίες το 2021. Στη συνέχεια αναφέρεται στη ναυτιλιακή δραστηριότητα του Ομίλου της Capital υπογραμμίζοντας ότι εκτός από έναν σημαντικό στόλο δεξαμενόπλοιων και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο όμιλος πραγματοποίησε δυναμική είσοδο στη κλάδο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, ενισχύοντας το 2021 περαιτέρω την παρουσία του.
Αίσθηση έκανε το γεγονός ότι ο κ. Μαρινάκης πρόσφατα εξασφάλισε τρεις σπάνιες θέσεις ναυπήγησης με στόχο το 2024 να παραλάβει τρία ακόμη νεότευκτων πλοία μεταφοράς LNG και να ανεβάσει σε 12 συνολικά τα LNGC του ομίλου, όλα από τα ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries.
Από τα 12 πλοία τα πρώτα έξι παραδόθηκαν μεταξύ Νοεμβρίου 2020 και Σεπτεμβρίου 2021 στην εισηγμένη στον Nasdaq Capital Product Partners, με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες ενέργειας και φυσικού αερίου BP, Cheniere και Engie.
Η Lloyd’s List αναφέρεται ακόμη στην επιτυχή έκδοση του ομολόγου ύψους 175 εκατ. δολ. – τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής στην ελληνική αγορά.
Η Lloyd’s List τονίζει ακόμη ότι η κίνηση επέκτασης στον κλάδο των LNG είναι τολμηρή αλλά απέδωσε αφού η CPLP τριπλασίασε τα έσοδα που αναμένει από ναυλώσεις τα επόμενα χρόνια, σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει επεκτείνει τη μέση διάρκεια ναύλωσης του στόλου σε περισσότερα από οκτώ χρόνια.
Στη συνέχεια αναγνωρίζει ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης δεν παραμέλησε τους τομείς των containerships και δεξαμενοπλοίων και υπενθυμίζει τις έγκαιρες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς το τέλος του 2020, όταν οι τιμές δεν είχαν ακόμη εκτοξευθεί, που παρείχαν στον πλοιοκτήτη την ευκαιρία να μεταπωλήσει ορισμένα από αυτά σε πολύ υψηλές τιμές. Έξυπνες κινήσεις πραγματοποίησε και στα second hand tanker τύπου panamax και baby panamax, σημειώνει η εφημερίδα.
Επίσης η Lloyd’s List ξεχωρίζει κατά τη διάρκεια του 2021 την παραγγελία έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu το ένα στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard, τα οποία είναι μεταξύ των ελαχίστων που συμμορφώνονται με τον κανονισμό Tier III όταν παραδοθούν.