Υπουργείο Εργασίας: Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών εργαζόμενων
Οι καταγγελίες που έχουν γίνει μέχρι αυτή την ώρα
Σε 52 καταγγελίες προχώρησαν εργαζόμενοι την Τρίτη 25 Ιανουαρίου στο ΣΕΠΕ, ημέρα που θυμίζουμε ότι, όπως και σήμερα, έχει κηρυχθεί αργία λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, «το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών του ΣΕΠΕ 15512 ή του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).
Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ μέχρι σήμερα στις 10.30 το πρωί είχε λάβει άλλες 31».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, «το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών του ΣΕΠΕ 15512 ή του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).
Πόσες καταγγελίες έχουν γίνει σήμερα
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι: «Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια Τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων.Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ μέχρι σήμερα στις 10.30 το πρωί είχε λάβει άλλες 31».