Κακοκαιρία: Στον «αέρα» η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για την αποζημίωση βλαβών σε ηλεκτρικές συσκευές από διακοπή ρεύματος
Αναλυτικά οι οδηγίες
Στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ ανέβηκε το banner με την εφαρμογή υποβολής αίτησης για αποζημίωση που αφορά σε βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με την αίτηση οι πολίτες που υπέστησαν βλάβες μπορούν να λάβουν αποζημίωση ύψους έως και 600 ευρώ. Ο ΔΕΔΔΗΕ στη νέα του ενημέρωση αναφέρει ότι «σε περίπτωση που έχετε υποστεί βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που οφείλονται σε υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρακαλούμε προχωρήστε στη δημιουργία νέου αιτήματος, επιλέγοντας Κατηγορία "Αίτημα Επικοινωνίας" και Υποκατηγορία "Αποζημιώσεις"».
Για να υποβάλλετε την αίτηση επισκεφτείτε αυτόν τον σύνδεσμο.
Υπενθυμίζεται ότι:
• Τα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε αιτήματα διαχείρισης ή τροποποίησης μιας παροχής, καταχώρηση ενδείξεων κτλ. και όχι σε δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης.
• Εάν επιθυμείτε να δημιουργήσετε νέο αίτημα εξυπηρέτησης, επιλέξτε το κουμπί "Δημιουργία νέου αιτήματος".
• Εάν επιθυμείτε να ανακαλέσετε προηγούμενο αίτημά σας που το δημιουργήσατε μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, επιλέξτε το κουμπί "Ανάκληση αιτήματος".
• Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα επικοινωνίας, προκειμένου να σας καλέσουμε, ή να κλείσετε ραντεβού για επίσκεψή σας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, ή επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις σας, επιλέγοντας "Δημιουργία νέου αιτήματος" και στην συνέχεια κατηγορία «αίτημα επικοινωνίας» και υποκατηγορία «ραντεβού».
Ενημερώνουμε τους Καταναλωτές ότι για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές τους, που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορούν, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό τους.
Επιπλέον κάνουμε γνωστό ότι:
• εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, αποζημιώνουμε τους Καταναλωτές με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας που υπέστη.
• ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών οφείλεται σε τυχαία2 βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής.
Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού ο Καταναλωτής θα πρέπει:
• να υποβάλει έγκαιρα (εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν) την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ:
• αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν. • σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω καθώς και για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρικών συσκευών των Καταναλωτών παρέχονται τηλεφωνικά από τα κατά τόπους γραφεία και από το site του ΔΕΔΔΗΕ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με την αίτηση οι πολίτες που υπέστησαν βλάβες μπορούν να λάβουν αποζημίωση ύψους έως και 600 ευρώ. Ο ΔΕΔΔΗΕ στη νέα του ενημέρωση αναφέρει ότι «σε περίπτωση που έχετε υποστεί βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που οφείλονται σε υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρακαλούμε προχωρήστε στη δημιουργία νέου αιτήματος, επιλέγοντας Κατηγορία "Αίτημα Επικοινωνίας" και Υποκατηγορία "Αποζημιώσεις"».
Για να υποβάλλετε την αίτηση επισκεφτείτε αυτόν τον σύνδεσμο.
Υπενθυμίζεται ότι:
• Τα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε αιτήματα διαχείρισης ή τροποποίησης μιας παροχής, καταχώρηση ενδείξεων κτλ. και όχι σε δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης.
• Εάν επιθυμείτε να δημιουργήσετε νέο αίτημα εξυπηρέτησης, επιλέξτε το κουμπί "Δημιουργία νέου αιτήματος".
• Εάν επιθυμείτε να ανακαλέσετε προηγούμενο αίτημά σας που το δημιουργήσατε μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, επιλέξτε το κουμπί "Ανάκληση αιτήματος".
• Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα επικοινωνίας, προκειμένου να σας καλέσουμε, ή να κλείσετε ραντεβού για επίσκεψή σας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, ή επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις σας, επιλέγοντας "Δημιουργία νέου αιτήματος" και στην συνέχεια κατηγορία «αίτημα επικοινωνίας» και υποκατηγορία «ραντεβού».
Οι οδηγίες για την αίτηση αποζημίωσης
Ο ΔΕΔΔΗΕ επισυνάπτει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής αίτησης για αποζημίωση στις οποίες αναφέρει τα εξής:Ενημερώνουμε τους Καταναλωτές ότι για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές τους, που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορούν, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό τους.
Επιπλέον κάνουμε γνωστό ότι:
• εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, αποζημιώνουμε τους Καταναλωτές με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας που υπέστη.
• ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών οφείλεται σε τυχαία2 βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής.
Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού ο Καταναλωτής θα πρέπει:
• να υποβάλει έγκαιρα (εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν) την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ:
• αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν. • σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω καθώς και για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρικών συσκευών των Καταναλωτών παρέχονται τηλεφωνικά από τα κατά τόπους γραφεία και από το site του ΔΕΔΔΗΕ.