Πάτρα: H τεράστια γόβα που διχάζει – Οι εικόνες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου (Εικόνες)
Μια τεράστια γόβα πήρε θέση έξω από το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων στην Πάτρα και έγινε κεντρικό θέμα συζήτησης.
Η γόβα προκαλεί αντιδράσεις και πολλές συζητήσεις τόσο στην Πάτρα όσο και στα social media όπου παρουσιάζονται οι επίμαχες φωτογραφίες. Από τη μια μέρα στην άλλη, τοποθετήθηκε έξω από το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων και έγινε ταχύτατα κεντρικό θέμα συζήτησης. Με τους υπεύθυνους να μην έχουν εξηγήσει το λόγο που τοποθετήθηκε σε ένα τόσο κεντρικό σημείο.
Προκαλεί απορία το χρυσό γοβάκι έξω από το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων της Πάτρας
Το γοβάκι που κάποιοι λένε ότι βρίσκεται εκεί για να προπαγανδίσει την παράσταση «Εκκλησιάζουσες» η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας σε συνεργασία με τον Καρναβαλικό Οργανισμό, είναι κάτι μεταξύ υποδύματος της Μίνι Μάους, της Σταχτοπούτας και μιας Ρωσίδας χορεύτριας σε στύλο.
Αναμένουμε το βράδυ ότι θα ηλεκτροδοτείται καθώς το γοβάκι που είναι και ψηλοτάκουνο, είναι γεμάτο από γλόμπους. Για την ιστορία, μέσα από τις «Εκκλησιάζουσες» ο Αριστοφάνης εκφράζει την πικρία του για την δύσκολη κατάσταση της Αθήνας, μετά το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου.
Tο χρυσό γοβάκι που ελέγχεται αισθητικά, δεν είναι γνωστό πώς ακριβώς δένει με την παράσταση, ποια δουλειά έχει έξω από την πόρτα του θεάτρου και κυρίως τι θέλει να μας πει.
Προκαλεί απορία το χρυσό γοβάκι έξω από το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων της Πάτρας
Το γοβάκι που κάποιοι λένε ότι βρίσκεται εκεί για να προπαγανδίσει την παράσταση «Εκκλησιάζουσες» η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας σε συνεργασία με τον Καρναβαλικό Οργανισμό, είναι κάτι μεταξύ υποδύματος της Μίνι Μάους, της Σταχτοπούτας και μιας Ρωσίδας χορεύτριας σε στύλο.
Αναμένουμε το βράδυ ότι θα ηλεκτροδοτείται καθώς το γοβάκι που είναι και ψηλοτάκουνο, είναι γεμάτο από γλόμπους. Για την ιστορία, μέσα από τις «Εκκλησιάζουσες» ο Αριστοφάνης εκφράζει την πικρία του για την δύσκολη κατάσταση της Αθήνας, μετά το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου.
Tο χρυσό γοβάκι που ελέγχεται αισθητικά, δεν είναι γνωστό πώς ακριβώς δένει με την παράσταση, ποια δουλειά έχει έξω από την πόρτα του θεάτρου και κυρίως τι θέλει να μας πει.