Καθηγητής χορού και προπονητής κολύμβησης ως εκλέκτορες για θέση ΔΕΠ στο Ανοιχτό πανεπιστήμιο
Διδάσκοντες με «απίθανα» γνωστικά αντικείμενα
Αντιδράσεις προκαλεί στην ακαδημαϊκή κοινότητα η διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων για τις θέσεις μελών ΔΕΠ, ζήτημα το οποίο ανέδειξε με χθεσινή παρέμβαση του στο «Βήμα» ο αναπληρωτής καθηγητής Φιλοσοφίας του ΕΚΠΑ Παναγιώτης Θανασάς.
Εκτός από το «Ίδρυμα του Βορρά» για το οποίο κάνει λόγο ο καθηγητής, το φαινόμενο εμφανίζεται και σε άλλα ιδρύματα όπως στο Ανοιχτό πανεπιστήμιο Πατρών όπου έχει προκηρυχθεί μια θέση μέλους ΔΕΠ στο αντικείμενο «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Θεωρία, Θεσμοί και Λειτουργίες». Γι' αυτό το αντικείμενο, που ίσως είναι και το πιο σημαντικό για ένα Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, αντί για εκλέκτορες συναφών ειδικοτήτων η σχολή διάλεξε έναν προπονητή κολύμβησης, μία καθηγήτρια ελληνικών χορών, έναν καθηγητή του αθλητισμού και των σπορ, έναν γραφίστα 3-D animation, τρεις καθηγητές της αγγλικής γλώσσας και άλλους διδάσκοντες με εξίσου απίθανα γνωστικά αντικείμενα.
Η συγκεκριμένη επιλογή, αν μη τι άλλο, ναρκοθετεί την ειλικρινή προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία χρόνια και για την αναβάθμιση του ΕΑΠ και γενικότερα για την πορεία των ελληνικών πανεπιστημίων προς τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό.
Εκτός από το «Ίδρυμα του Βορρά» για το οποίο κάνει λόγο ο καθηγητής, το φαινόμενο εμφανίζεται και σε άλλα ιδρύματα όπως στο Ανοιχτό πανεπιστήμιο Πατρών όπου έχει προκηρυχθεί μια θέση μέλους ΔΕΠ στο αντικείμενο «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Θεωρία, Θεσμοί και Λειτουργίες». Γι' αυτό το αντικείμενο, που ίσως είναι και το πιο σημαντικό για ένα Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, αντί για εκλέκτορες συναφών ειδικοτήτων η σχολή διάλεξε έναν προπονητή κολύμβησης, μία καθηγήτρια ελληνικών χορών, έναν καθηγητή του αθλητισμού και των σπορ, έναν γραφίστα 3-D animation, τρεις καθηγητές της αγγλικής γλώσσας και άλλους διδάσκοντες με εξίσου απίθανα γνωστικά αντικείμενα.
Η συγκεκριμένη επιλογή, αν μη τι άλλο, ναρκοθετεί την ειλικρινή προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία χρόνια και για την αναβάθμιση του ΕΑΠ και γενικότερα για την πορεία των ελληνικών πανεπιστημίων προς τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό.