Στην κρατική τηλεόραση της ΕΡΤ μίλησε ο αδελφός του 13χρονου μαθητή στον Γέρακα, ο οποίος φαίνεται ότι βίωνε ασφυκτικό bullying και έτσι, πήγε στο σχολείο έχοντας στη τσάντα του ένα αεροβόλο όπλο.

Ο αδελφός του 13χρονου υποστήριξε πως «Από εμένα έφτασε το όπλο και μιλάμε για παιχνίδι με πλαστικές μπίλιες. Δεν του το έδωσα, το πήρε, καθώς επί 6 μήνες δέχεται όχι απλά εκφοβισμό αλλά σωματική βία από μεγαλύτερους μαθητές».

Και συμπλήρωσε ότι «Όλοι γνωρίζουν για τη δράση των παραβατικών μαθητών και η διευθύντρια και οι καθηγητές. Το παιδί δεν είχε μιλήσει. Τα κράταγε μέσα του έξι μήνες και τώρα φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Κατακρίνω την πράξη ως παράνομη αλλά για να φτάσει εκεί κάτι τον ώθησε. Τον χτύπησαν και τον απείλησαν ότι αν πει κάτι στη διευθύντρια θα τον σκοτώσουν. Το ξέρουν ότι είναι παραβατικά τα συγκεκριμένα παιδιά και δεν τους κάνουν τίποτα».

Δείτε το σχετικό βίντεο


Η οικογένεια ενημερώθηκε χθες ότι η διευθύντρια εισηγήθηκε το παιδί να απομακρυνθεί από το σχολείο.

«Γνωρίζουν από τη διεύθυνση ότι τα παιδιά είναι παραβατικά και δεν κάνουν κάτι. Δεν ασχολήθηκε κανένας για να βρεθεί ποιος πουλάει κροτίδες στο σχολείο ενώ για ένα παχνίδι έβαλαν 13χρονο παιδί να δώσει δακτυλικά αποτυπώματα», είπε ο αδελφός του μαθητή που χθες οδηγήθηκε στην αστυνομία και με εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Κόπτση, Γενικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί επισκέφθηκαν το σχολείο. Ο κ. Κόπτσης τόνισε ότι «γνώμονα το υπουργείο Παιδείας έχει τον παιδαγωγικό χειρισμό τέτοιων φαινομένων γιατί αφορά παιδιά και απαιτείται μεγάλη προσοχή και ιδιαίτερη ευαισθησία θα ερευνηθούν τα αιτία».

Το παιδί είχε δεχθεί άγριο μπούλινγκ από μαθητές της γ’ γυμνασίου και όπως ανέφεραν στην ΕΡΤ άνθρωποι από το οικογενειακό του περιβάλλον είχαν ενημερώσει το σχολείο για την βίαιη συμπεριφορά που δεχόταν χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο εκφοβισμός συνεχιζόταν και το παιδί πήρε κρυφά το αεροβόλο όπλο στο σχολείο.

Σύμφωνα με μαρτυρίες και άλλων γονιών πρόκειται για ένα συνεσταλμένο παιδί που δεν έχει δώσει αφορμές.