Nέα ανακοίνωση εξέδωσε ο ΕΦΕΤ, στην οποία γνωστοποιεί ότι προχωρά σε προληπτική ανάκληση συγκεκριμένων προϊόντων της Kinder στο σύνολό τους κι ανεξαρτήτως παρτίδας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι νωρίτερα, η Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων (AFSCA) του Βελγίου ανακοίνωσε ότι έδωσε εντολή να σταματήσει η παραγωγή του εργοστασίου σοκολάτας Kinder, όπου εντοπίστηκε μόλυνση με σαλμονέλα.

Η ίδια Υπηρεσία αποδοκίμασε «τις ελλιπείς πληροφορίες» που παρείχε ο ιταλικός κολοσσός ειδών ζαχαροπλαστικής Ferrero.

Η ανακοίνωση του ΕΦΕΤ

«Ο ΕΦΕΤ στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όσον αφορά στην προληπτική ανάκληση προϊόντων Kinder λόγω πιθανής παρουσίας σαλμονέλας, ενημερώνει ότι η εν λόγω ανάκληση επεκτείνεται πλέον στο σύνολο των προϊόντων Kinder Schokobons και Kinder Surprise Maxi των 100gr, ανεξαρτήτου παρτίδας.

Η εν λόγω εξέλιξη οφείλεται στην αδυναμία της παραγωγού επιχείρησης «Ferrero Ardennes”, που εδρεύει στο Βέλγιο, να διασφαλίσει την ασφάλειά τους.
Καλούνται οι καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί τα ανωτέρω προϊόντα να μην τα καταναλώσουν και να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών της εταιρείας “Ferrero International S.A. Greece ΜΕΠΕ» στην ηλεκτρονική διεύθυνση info.ferrero.gr@ferrero.com.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ συνεχίζει τους σχετικούς ελέγχους και σε κάθε νεότερη εξέλιξη θα ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό (έκδοση Δελτίων Τύπου είτε μέσω της ιστοσελίδας του Ε.Φ.Ε.Τ. www.efet.gr)».

Δείτε τα εν λόγω προϊόντα

kinder

 
Συναγερμός και στην Ελλάδα για την Kinder

Υπενθυμίζουμε πως την Τετάρτη, 06.04.2022, σε αυτόβουλη προληπτική ανάκληση από την ελληνική αγορά συγκεκριμένων παρτίδων προϊόντων Kinder στην Ελλάδα που έχουν παραχθεί στο Βέλγιο είχε προχωρήσει η εταιρεία Ferrero.

Όπως τόνιζε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, έχει ήδη ενημερώσει τον ΕΦΕΤ για το θέμα μίας ενδεχόμενης σύνδεσης με αναφερθείσες περιπτώσεις κρουσμάτων σαλμονέλας σε άλλες χώρες εκτός της Ελλάδας. Επίσης διευκρίνιζε ότι «αν και κανένα από τα προϊόντα μας Kinder που κυκλοφορούν στην αγορά δεν έχει βρεθεί θετικό σε σαλμονέλα, ούτε και έχουμε λάβει παράπονα από καταναλωτές, αντιμετωπίζουμε το θέμα αυτό με ιδιαίτερη σοβαρότητα καθώς η προστασία του καταναλωτή αποτελεί για εμάς βασική προτεραιότητα».

Ωστόσο, πλέον, η νέα εξέλιξη είναι πως ανακαλούνται όλα τα προϊόντα που προαναφέρθηκαν ανεξαρτήτως της παρτίδας στην οποία άνηκαν.