Καραϊωσιφίδης (αεροναυπηγός) στα Παραπολιτικά 90,1: Από τα 1.248 Antonov που έχουν κατασκευαστεί από το 1950 έχουν απολεσθεί τα 246
«Μάλλον πρόκειται για τυπικό περιστατικό», ανέφερε ο Φαίδων Καραϊωσιφίδης σχετικά με τη συντριβή του Αντόνοφ στην Καβάλα
«Το περιστατικό είχε ίδια χαρακτηριστικά με αυτό με το ελικόπτερο στη φωτιά. Παλιά εναέρια μέσα εταιρειών που κινούνται στον χώρο των αερομεταφορών», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή, αεροναυπηγός, Φαίδων Καραϊωσιφίδης σχετικά με τη συντριβή του Αντόνοφ στην Καβάλα.
«Από τα 1.248 Antonov που έχουν κατασκευαστεί από το 1950 έχουν απολεσθεί 246. Μάλλον πρόκειται για τυπικό περιστατικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραϊωσιφίδης.
«Εμφανίστηκε ένα πρόβλημα και ήταν αυτά που λέμε τα 5 κρίσιμα λεπτά. Όταν μιλάμε για λάθος χειριστού νομίζουμε ότι πατήθηκε ένας λάθος διακόπτης. Εδώ θα εξεταστεί αυτό το 5λεπτο για την απόφαση του πιλότου», διευκρίνισε ο αεροναυπηγός.
«Αποφάσισε να γυρίσει πίσω στη Νις γιατί πιθανότατα δεν ήθελε με αυτό το φορτίο να προσγειωθεί στην Ελλάδα και να μπλέξει με τη γραφειοκρατία, διότι ήταν νόμιμο το φορτίο», υπογράμμισε στη συνέχεια.
«Τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, είχε φωτιά ο κινητήρας και αποφάσισε να πάει στο πιο κοντινό σημείο. Στο τελευταίο 1,5 λεπτό έπεσε 4 χλμ, όχι σαν πέτρα από τον ουρανό, αλλά ήταν εκτός ελέγχου», δήλωσε επιπρόσθετα.
«Η φωτιά δεν καταπολεμάται στο αεροπλάνο. Προσγειώνεσαι όσο το δυνατόν γρηγορότερα», εξήγησε ο κ. Καραϊωσιφίδης.
«Από τα 1.248 Antonov που έχουν κατασκευαστεί από το 1950 έχουν απολεσθεί 246. Μάλλον πρόκειται για τυπικό περιστατικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραϊωσιφίδης.
«Εμφανίστηκε ένα πρόβλημα και ήταν αυτά που λέμε τα 5 κρίσιμα λεπτά. Όταν μιλάμε για λάθος χειριστού νομίζουμε ότι πατήθηκε ένας λάθος διακόπτης. Εδώ θα εξεταστεί αυτό το 5λεπτο για την απόφαση του πιλότου», διευκρίνισε ο αεροναυπηγός.
«Αποφάσισε να γυρίσει πίσω στη Νις γιατί πιθανότατα δεν ήθελε με αυτό το φορτίο να προσγειωθεί στην Ελλάδα και να μπλέξει με τη γραφειοκρατία, διότι ήταν νόμιμο το φορτίο», υπογράμμισε στη συνέχεια.
«Τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά, είχε φωτιά ο κινητήρας και αποφάσισε να πάει στο πιο κοντινό σημείο. Στο τελευταίο 1,5 λεπτό έπεσε 4 χλμ, όχι σαν πέτρα από τον ουρανό, αλλά ήταν εκτός ελέγχου», δήλωσε επιπρόσθετα.
«Η φωτιά δεν καταπολεμάται στο αεροπλάνο. Προσγειώνεσαι όσο το δυνατόν γρηγορότερα», εξήγησε ο κ. Καραϊωσιφίδης.