Δακτύλιος: Ελεύθερη η κίνηση των οχημάτων από τη Δευτέρα - Τι ισχύει πλέον
Από το προσεχές φθινόπωρο ο Δακτύλιος θα επιστρέψει και πάλι στην Αθήνα
Η τελευταία ημέρα ισχύος του Δακτυλίου ήταν Παρασκευή 22 Ιουλίου, καθώς σταματάει όπως κάθε καλοκαίρι η ισχύ του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων στην Αθήνα, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Αστυνομία.
Ωστόσο, ο Πράσινος Δακτύλιος για τα φορτηγά και λεωφορεία συνεχίζει να βρίσκεται σε ισχύ παρά τη λήξη του κανονικού δακτυλίου.
Πότε θα επιστρέψει ο Δακτύλιος - Οι αλλαγές
Από τις 25 Οκτωβρίου 2021 κινούνται ελεύθερα στο Δακτύλιο όλα τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 6, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120 γρ/χλμ. καθώς και όλα τα ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου εκ κατασκευής και υγραερίου εκ κατασκευής οχήματα.
Από το προσεχές φθινόπωρο ο Δακτύλιος θα επιστρέψει και πάλι στην Αθήνα, με την έκδοση σχετικής υπουργικής Απόφασης, που θα ρυθμίζει τα περιοριστικά μέτρα για την περίοδο 2022-2023.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα προβεί σε σχετική αλλαγή, ώστε να αυξηθεί το όριο εκπομπών ρύπων για τα οχήματα με ταξινόμηση από τις αρχές του 2021 και μετά. Και αυτό διότι ο υπολογισμός γίνεται στον κύκλο WLTP, που είναι αυστηρότερος από τον προηγούμενο NEDC.
Ωστόσο, ο Πράσινος Δακτύλιος για τα φορτηγά και λεωφορεία συνεχίζει να βρίσκεται σε ισχύ παρά τη λήξη του κανονικού δακτυλίου.
Πότε θα επιστρέψει ο Δακτύλιος - Οι αλλαγές
Από τις 25 Οκτωβρίου 2021 κινούνται ελεύθερα στο Δακτύλιο όλα τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 6, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120 γρ/χλμ. καθώς και όλα τα ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου εκ κατασκευής και υγραερίου εκ κατασκευής οχήματα.Από το προσεχές φθινόπωρο ο Δακτύλιος θα επιστρέψει και πάλι στην Αθήνα, με την έκδοση σχετικής υπουργικής Απόφασης, που θα ρυθμίζει τα περιοριστικά μέτρα για την περίοδο 2022-2023.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα προβεί σε σχετική αλλαγή, ώστε να αυξηθεί το όριο εκπομπών ρύπων για τα οχήματα με ταξινόμηση από τις αρχές του 2021 και μετά. Και αυτό διότι ο υπολογισμός γίνεται στον κύκλο WLTP, που είναι αυστηρότερος από τον προηγούμενο NEDC.