Νέες προκλήσεις της Άγκυρας στο Αιγαίο
Ππραγματοποίησαν 3 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 23 (!) παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Νέες τουρκικές προκλήσεις σημειώθηκαν σήμερα στο Αιγαίο, την παραμονή ακριβώς του απόπλου του νέου, υπερσύγχρονου, γεωτρύπανου της Άγκυρας από τη Μερσίνα προς άγνωστο – προς το παρόν – προορισμό για έρευνες, με πλήθος παραβάσεων, παραβιάσεων και μία υπέρπτηση, συμφώνως με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, που δημοσιοποιήθηκαν πριν από λίγη ώρα.
Συμφώνως με αυτά, σήμερα, 2 «ζευγάρια» μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και ένα μεμονωμένο Μη Επανδρωμένο Αερο-όχημα (UAV), συνολικώς 5 αεροσκάφη, από τα οποία κανένα δεν ήταν οπλισμένο, πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 23 (!) παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Από τις προαναφερθείσες 23 παραβιάσεις του ΕΕΧ, οι 2 πραγματοποιήθηκαν από τα μαχητικά, ενώ οι υπόλοιπες 21 από το UAV. Μία από τις παραβιάσεις που σημειώθηκαν από τα μαχητικά, στις 08:21, ήταν η υπέρπτηση που σημειώθηκε από ένα «ζευγάρι» F-16 που πέταξαν πάνω από τη νήσο Κανδελιούσσα, στα 21.000 πόδια!
Σε όλες τις περιπτώσεις, «τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική», όπως σημειώνεται από το ΓΕΕΘΑ
Συμφώνως με αυτά, σήμερα, 2 «ζευγάρια» μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και ένα μεμονωμένο Μη Επανδρωμένο Αερο-όχημα (UAV), συνολικώς 5 αεροσκάφη, από τα οποία κανένα δεν ήταν οπλισμένο, πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 23 (!) παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Από τις προαναφερθείσες 23 παραβιάσεις του ΕΕΧ, οι 2 πραγματοποιήθηκαν από τα μαχητικά, ενώ οι υπόλοιπες 21 από το UAV. Μία από τις παραβιάσεις που σημειώθηκαν από τα μαχητικά, στις 08:21, ήταν η υπέρπτηση που σημειώθηκε από ένα «ζευγάρι» F-16 που πέταξαν πάνω από τη νήσο Κανδελιούσσα, στα 21.000 πόδια!
Σε όλες τις περιπτώσεις, «τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική», όπως σημειώνεται από το ΓΕΕΘΑ