Τουρκικά κατασκοπευτικά αεροσκάφη βγήκαν στο Αιγαίο - Παραβίασαν τον εθνικό εναέριο χώρο 26 φορές
Οι 25 παραβιάσεις σημειώθηκαν από τα CN-235 και η μία από το ζεύγος των F-16
Συνέχισαν και σήμερα τις προκλήσεις τους οι Τούρκοι με πλήθος παραβάσεων και παραβιάσεων, συμφώνως με τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, που δημοσιοποιήθηκαν πριν από λίγη ώρα, την ίδια ώρα που στην Ουάσινγκτων η αντιπροσωπεία τους ξεκινά συνομιλίες για την αγορά 40 νέων F-16V και 80 κιτ αναβαθμίσεως ισάριθμων παλαιότερων F-16 της τουρκικής Αεροπορίας σε επίπεδο (και αυτά) F-16V, που – ως γνωστόν – έχουν «μπλοκαριστεί» από το Αμερικανικό Κογκρέσο που έχει επιβάλλει συγκεκριμένους όρους του για να άρει τις απαγορεύσεις αυτές.
Συμφώνως με τα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, σήμερα, 1 σχηματισμός («ζευγάρι») μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και 3 μεμονωμένα αεροσκάφη, από τα οποία 2 ηλεκτρονικού πολέμου CN-235 και άλλο 1 Μη Επανδρωμένο Αεροόχημα (UAV), συνολικώς 5 αεροσκάφη, από τα οποία κανένα δεν ήταν οπλισμένο, πραγματοποίησαν 4 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 26 παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Από τις προαναφερθείσες 26 παραβιάσεις του ΕΕΧ, η 1 πραγματοποιήθηκε από τα F-16, και οι υπόλοιπες 25 από τα CN-235.
Σε όλες τις περιπτώσεις, «τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική», όπως σημειώνεται από το ΓΕΕΘΑ.
Συμφώνως με τα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ, σήμερα, 1 σχηματισμός («ζευγάρι») μαχητικών αεροσκαφών F-16, καθώς και 3 μεμονωμένα αεροσκάφη, από τα οποία 2 ηλεκτρονικού πολέμου CN-235 και άλλο 1 Μη Επανδρωμένο Αεροόχημα (UAV), συνολικώς 5 αεροσκάφη, από τα οποία κανένα δεν ήταν οπλισμένο, πραγματοποίησαν 4 παραβάσεις των Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) στο FIR Αθηνών και 26 παραβιάσεις του Εθνικού Εναερίου Χώρου (ΕΕΧ) στο Βορειοανατολικό, Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Από τις προαναφερθείσες 26 παραβιάσεις του ΕΕΧ, η 1 πραγματοποιήθηκε από τα F-16, και οι υπόλοιπες 25 από τα CN-235.
Σε όλες τις περιπτώσεις, «τα ανωτέρω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική», όπως σημειώνεται από το ΓΕΕΘΑ.