Έρευνα: Κοντά στα 40 έτη αυτοί που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα
Ο μέσος όρος ηλικίας αυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα, βρίσκεται κοντά στα 40 έτη, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Savanta, η οποία παρέχει συμβουλές σε επιχειρήσεις.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025. Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Τα νέα στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα (δείχνοντας ότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν) και η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών. Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά την αγορά ενός premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό», δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου μοιράζεται πλέον εξίσου στα δύο φύλα.
Επίσης, η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς βρίσκεται σε άνοδο, αλλά οι χώροι της αντιπροσωπείας κρίνονται ακόμη απαραίτητοι για την πώληση καινούριων αυτοκινήτων. Μέσα από αυτούς τους χώρους ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να ζήσει την εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, πριν αποφασίσει να το αγοράσει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την προώθηση του νέου μοντέλου της ιταλικής εταιρείας AEHRA που θέλει να δραστηριοποιηθεί στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στόχος της είναι η διάθεση των μοντέλων της το 2025. Σημαντικά ευρήματα της μελέτης, έδειξαν ότι υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι αγοραστών των premium EV. Είναι ο λάτρης του αυτοκινήτου, ηλικίας περίπου 42 ετών ο οποίος είναι επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας, αυτός που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και είναι λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι αυτός που επιδιώκει το γόητρο και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 37 ετών και θέλει πολυτελή μάρκα με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, είναι ο 51χρονος που κάνει ειδική παραγγελία, είναι ο φιλόδοξος που βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 42 ετών, είναι αυτός που αναζητά κλασικά αυτοκίνητα και βρίσκεται κοντά στην ηλικία των 56 ετών και έλκεται από τα EV και τέλος είναι ο παραδοσιακός 53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου που θέλει να βάλει στη ζωή του το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.