«Τα Νούμερα»: Ο Χρήστος Νικολόπουλος και η πατρική φιγούρα του Στέλιου Καζαντζίδη
Κατά τη διάρκεια μίας σκηνής από τα «Νούμερα», της σειράς που προβάλλεται το βράδυ της Παρασκευής στη δημόσια τηλεόραση.
Ο Χρήστος Νικολόπουλος αναφέρθηκε με συγκινητικά λόγια στον Στέλιο Καζαντζίδη, κατά τη διάρκεια μίας σκηνής από τα «Νούμερα», της σειράς που προβάλλεται το βράδυ της Παρασκευής στη δημόσια τηλεόραση.
Στην τηλεοπτική σειρά της ΕΡΤ, «Τα Νούμερα», με τον Φοίβο Δεληβοριά, έκαναν την εμφάνισή τους ο Χρήστος Νικολόπουλος, η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Στέλιος Διονυσίου. Ο Φοίβος τούς καλεί στη «Μάντρα» του για να παίξουν και βάζει στοίχημα με τον εαυτό του να τους αποδείξει ότι είναι αρκετά λαϊκός.
Επιπλέον, η σειρά μεταφέρεται στη «Γυναικεία Λέσχη Φίλων Καζαντζίδη», όπου η Αντιγόνη, την οποία υποδύθηκε η Λένα Ουζουνίδου, και άλλα μέλη σχολιάζουν το σπουδαίο μουσικό, εξαιτίας της δίκης με το βιβλικό Έλληνα τραγουδιστή στις 9 Φεβρουαρίου του 1998.
Μάλιστα, κάποιος κλέβει το μπουζούκι του Νικολόπουλου, λίγο πριν αρχίσουν το λάιβ. Τελικά βρίσκεται και ο συνθέτης παίζει το «Βραδιάζει», του οποίου τη μουσική έγραψε.
Εκεί πετάγεται η Αντιγόνη και ακολουθεί ο εξής διάλογος.
Αντιγόνη: Στοπ, ιερόσυλοι! Απαιτώ από τον κύριο Νικολόπουλο να σταματήσει να παίζει τα τραγούδια του Στελάρα, πάραυτα!
Νικολόπουλος: Μα γιατί; Τα τραγούδια είναι δικά μου.
Αντιγόνη: Αυτό να το σκεφτόσουν πριν τον προδώσεις.
Νικολόπουλος: Τον Καζαντζίδη εγώ τον αγάπησα περισσότερο και από σένα και από πολλούς άλλους. Τον αγάπησα σαν πατέρα μου και αυτός με αγάπησε σαν γιο του. Καμιά φορά, όμως, ακόμα και οι πατεράδες και οι γιοι κάνουν λάθη. Αυτό θα ήθελα να του το πω.
Έπειτα, ο μουσικός και η κομπανία του έπαιξαν το εμβληματικό «Υπάρχω», τη μουσική του οποίου επίσης έγραψε.
Η διαμάχη
Ο Χρήστος Νικολόπουλος και ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν στενοί συνεργάτες και ο συνθέτης παραδέχθηκε το λάθος που έκανε να μην τον επισκεφθεί πριν πεθάνει.
Όσον αφορά στη δικαστική διαμάχη τους, ο Νικολόπουλος είχε μιλήσει στον Νίκο Χατζηνικολάου και το «Ενώπιος Ενωπίω» το 2020 και αναφέρθηκε στη δική του πλευρά.
«Ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν ένας θρύλος του τραγουδιού. Ο Καζαντζίδης ήταν μια ιδιόμορφη περίπτωση, είχε τις καλές του στιγμές, στην παρέα ήταν πάρα πολύ καλός, φοβερός, με χιούμορ. Είχε και κάποια ψυχολογικά προβλήματα, κάποιες ανθρωποφοβίες, κάποιες έντονες υποψίες για πάρα πολλούς ανθρώπους και κάποιες φορές και εναντίον μου υποψίες. Για παράδειγμα, ότι ήμουν άνθρωπος του Μάτσα. Εγώ, αντιθέτως, κάποια στιγμή του είπα “κάνε μου πληρεξούσιο, να κάνω εγώ μήνυση στον Μάτσα για να απελευθερωθείς”. Μέχρι σε αυτό το σημείο τον αγαπούσα", είπε αρχικά.
Όπως ισχυρίστηκε ο Χρήστος Νικολόπουλος, κάποια στιγμή, διάφοροι δημοσιογράφοι της εποχής τον παρότρυναν να αρχίσει να λέει λόγια. «Τον “τσίγκλισαν” οι δημοσιογράφοι και άρχισε να λέει λόγια για μένα. Αυτό που με πείραξε, όμως, ήταν ότι άρχισε να μιλάει άσχημα για τον πατέρα μου. Τον προσέβαλε και εγώ του είχα φοβερή αδυναμία. Άνθρωπος είμαι, κάποια στιγμή είπα κι εγώ κάτι. Στη συνέχεια, ζήτησα από τη Δικαιοσύνη, έκανα ασφαλιστικά μέτρα δηλαδή, για να σταματήσει να με βρίζει, γιατί μετά έβριζε και την οικογένειά μου και εμένα και πήγαμε στο δικαστήριο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παρ’ ότι κέρδισε τη δικαστική διαμάχη, δεν το έκανε σημαία του. Ο Νικολόπουλος θεωρεί, επίσης, ότι η κόντρα ξεκίνησε από τον περίγυρο του Καζαντζίδη. «Έχω δύο συμβολαιογραφικές πράξεις του Καζαντζίδη, στις οποίες μου ζητάει συγγνώμη και πως ό,τι έγινε ήταν από εξωγενείς παράγοντες. Πριν πεθάνει, ζήτησε να πάω να τον δω και δεν πήγα. Έκανα λάθος που δεν πήγα να τον δω. Άκουσα από έναν φιλόσοφο, τελευταία, πως ό,τι κακό αφήνεις πίσω σου, σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου».
Στην τηλεοπτική σειρά της ΕΡΤ, «Τα Νούμερα», με τον Φοίβο Δεληβοριά, έκαναν την εμφάνισή τους ο Χρήστος Νικολόπουλος, η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Στέλιος Διονυσίου. Ο Φοίβος τούς καλεί στη «Μάντρα» του για να παίξουν και βάζει στοίχημα με τον εαυτό του να τους αποδείξει ότι είναι αρκετά λαϊκός.
Επιπλέον, η σειρά μεταφέρεται στη «Γυναικεία Λέσχη Φίλων Καζαντζίδη», όπου η Αντιγόνη, την οποία υποδύθηκε η Λένα Ουζουνίδου, και άλλα μέλη σχολιάζουν το σπουδαίο μουσικό, εξαιτίας της δίκης με το βιβλικό Έλληνα τραγουδιστή στις 9 Φεβρουαρίου του 1998.
Εκεί πετάγεται η Αντιγόνη και ακολουθεί ο εξής διάλογος.
Αντιγόνη: Στοπ, ιερόσυλοι! Απαιτώ από τον κύριο Νικολόπουλο να σταματήσει να παίζει τα τραγούδια του Στελάρα, πάραυτα!
Νικολόπουλος: Μα γιατί; Τα τραγούδια είναι δικά μου.
Αντιγόνη: Αυτό να το σκεφτόσουν πριν τον προδώσεις.
Νικολόπουλος: Τον Καζαντζίδη εγώ τον αγάπησα περισσότερο και από σένα και από πολλούς άλλους. Τον αγάπησα σαν πατέρα μου και αυτός με αγάπησε σαν γιο του. Καμιά φορά, όμως, ακόμα και οι πατεράδες και οι γιοι κάνουν λάθη. Αυτό θα ήθελα να του το πω.
Έπειτα, ο μουσικός και η κομπανία του έπαιξαν το εμβληματικό «Υπάρχω», τη μουσική του οποίου επίσης έγραψε.
Η διαμάχη
Ο Χρήστος Νικολόπουλος και ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν στενοί συνεργάτες και ο συνθέτης παραδέχθηκε το λάθος που έκανε να μην τον επισκεφθεί πριν πεθάνει.Όσον αφορά στη δικαστική διαμάχη τους, ο Νικολόπουλος είχε μιλήσει στον Νίκο Χατζηνικολάου και το «Ενώπιος Ενωπίω» το 2020 και αναφέρθηκε στη δική του πλευρά.
«Ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν ένας θρύλος του τραγουδιού. Ο Καζαντζίδης ήταν μια ιδιόμορφη περίπτωση, είχε τις καλές του στιγμές, στην παρέα ήταν πάρα πολύ καλός, φοβερός, με χιούμορ. Είχε και κάποια ψυχολογικά προβλήματα, κάποιες ανθρωποφοβίες, κάποιες έντονες υποψίες για πάρα πολλούς ανθρώπους και κάποιες φορές και εναντίον μου υποψίες. Για παράδειγμα, ότι ήμουν άνθρωπος του Μάτσα. Εγώ, αντιθέτως, κάποια στιγμή του είπα “κάνε μου πληρεξούσιο, να κάνω εγώ μήνυση στον Μάτσα για να απελευθερωθείς”. Μέχρι σε αυτό το σημείο τον αγαπούσα", είπε αρχικά.
Όπως ισχυρίστηκε ο Χρήστος Νικολόπουλος, κάποια στιγμή, διάφοροι δημοσιογράφοι της εποχής τον παρότρυναν να αρχίσει να λέει λόγια. «Τον “τσίγκλισαν” οι δημοσιογράφοι και άρχισε να λέει λόγια για μένα. Αυτό που με πείραξε, όμως, ήταν ότι άρχισε να μιλάει άσχημα για τον πατέρα μου. Τον προσέβαλε και εγώ του είχα φοβερή αδυναμία. Άνθρωπος είμαι, κάποια στιγμή είπα κι εγώ κάτι. Στη συνέχεια, ζήτησα από τη Δικαιοσύνη, έκανα ασφαλιστικά μέτρα δηλαδή, για να σταματήσει να με βρίζει, γιατί μετά έβριζε και την οικογένειά μου και εμένα και πήγαμε στο δικαστήριο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παρ’ ότι κέρδισε τη δικαστική διαμάχη, δεν το έκανε σημαία του. Ο Νικολόπουλος θεωρεί, επίσης, ότι η κόντρα ξεκίνησε από τον περίγυρο του Καζαντζίδη. «Έχω δύο συμβολαιογραφικές πράξεις του Καζαντζίδη, στις οποίες μου ζητάει συγγνώμη και πως ό,τι έγινε ήταν από εξωγενείς παράγοντες. Πριν πεθάνει, ζήτησε να πάω να τον δω και δεν πήγα. Έκανα λάθος που δεν πήγα να τον δω. Άκουσα από έναν φιλόσοφο, τελευταία, πως ό,τι κακό αφήνεις πίσω σου, σε ακολουθεί στην υπόλοιπη ζωή σου».