Κολωνάκι: Πότε θα φτάσει η Γραμμή 4 του Μετρό στην ακριβότερη γειτονιά της Αθήνας
Υπενθυμίζεται ότι για όλο το Νοέμβριο θα ισχύσουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις καθ’ όλο το 24ωρο στην περιοχή του Κολωνακίου λόγω εργασιών
Οι νέοι σταθμοί του Μετρό που θα κατασκευαστούν τα επόμενα χρόνια στην Αθήνα, θα έχουν σημαντική συμβολή στη διευκόλυνση των πολιτών, αλλά και στο να δοθεί τέλος στην κυκλοφοριακή ασφυξία.
Στην κορυφή της ατζέντας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται η Γραμμή 4 του Μετρό, με τις εργασίες να έχουν ξεκινήσει. Με ύψος 1,6 δισ. ευρώ αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας και σε πρώτο στάδιο αφορά την κατασκευή γραμμή μήκους 13 χλμ. με 15 νέους σταθμούς, οι οποίοι θα είναι οι εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Όπως συμπεραίνεται από τα ανωτέρω, η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί και το Κολωνάκι, την πιο αριστοκρατική περιοχή του κέντρου της Αθήνας η οποία σήμερα δεν συνδέεται με τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ο Σταθμός Κολωνάκι χωροθετείται επί της πλατείας Φιλικής Εταιρείας (πλατεία Κολωνακίου) στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σκουφά, Πατριάρχου Ιωακείμ, Καψάλη, Κουμπάρη και Κανάρη.
Πότε θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό;
Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, στο οποίο περιλαμβάνεται και ο Σταθμός Κολωνακίου, εκτιμάται πως θα τεθεί σε λειτουργία για το επιβατικό κοινό το 2029, δεδομένου ότι το έργο βρίσκεται προσώρας στο στάδιο των πρόδρομων εργασιών που έχει αναλάβει ΕΡΕΤΒΟ στα φρέατα και τους σταθμούς της Γραμμής 4.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως φαίνεται, έχει ολοκληρωθεί η παραλαβή του πρώτου από τους δύο μετροπόντικες (TBM) και έχει ξεκινήσει ήδη η συναρμολόγηση του στο φρέαρ του σταθμού Κατεχάκη. Μέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται να καταφτάσει και το δεύτερο ΤΒΜ στο φρέαρ της Βεΐκου. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η συναρμολόγηση του δεύτερου μετροπόντικα, με τις εργασίες διάνοιξης να εκκινούν το πρώτο μισό του 2023.