Θύμιος Λυμπερόπουλος στα Παραπολιτικά 90,1: 24ωρη η απεργία στα ταξί - Δεν αποκλείονται εκ νέου κινητοποιήσεις
Είπε πως θα γίνει συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΑΤΑ στη οδό Μάρνης 17 και θα ακολουθήσει πορεία προς τη Βουλή μαζί με τα άλλα συνδικάτα
«Η απεργία στα ταξί ξεκινά στις 6 το πρωί της Τετάρτης και για 24 ώρες», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες το πρωί;» με τους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή ο Πρόεδρος Συνδικάτου Ιδιοκτητών ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Είπε πως θα γίνει συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΑΤΑ στη οδό Μάρνης 17 και θα ακολουθήσει πορεία προς τη Βουλή μαζί με τα άλλα συνδικάτα, ενώ ερωτηθείς για προγραμματισμένα ραντεβού -όπως για αιμοκαθάρσεις - είπε πως θα υπάρξουν ταξί που θα φέρουν σταυρό.
Δεν απέκλεισε νέες κινητοποιήσεις έως ότου λυθούν τα προβλήματα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
Με αφορμή τη συμμετοχή του συνδικάτου των ταξί στην αυριανή 24 απεργία: Η απεργία αρχίζει στις 06:00 το πρωί αύριο και τελειώνει την Πέμπτη στις 06:00 το πρωί. Έχουμε 10 η ώρα συγκέντρωση στη Μάρνης 17 στα γραφεία του ΣΑΤΑ και μετά πορεία μαζί με όλες τις κοινωνικές ομάδες στη Βουλή.
Περιφρούρηση βεβαίως θα υπάρχει αλλά θα υπάρχει πολιτισμένη περιφρούρηση χωρίς ακρότητες. Θα εξηγούμε στον κάθε συνάδελφο που θέλει να δουλέψει ότι «φίλε δεν αγωνίζεται ο κλάδος για αυτόν να δουλεύει και οι υπόλοιποι να μην δουλεύουν». Διεκδικούμε τη ζωή μας, την αξιοπρέπειά μας. Η κυβερνηση θέλει να φέρει όλα τα ΙΧ, Uber ξανά πίσω, τα έχει φέρει, δεν δέχεται κουβέντα, κάνει παρεμβάσεις στην Τροχαία να σβήνει κλήσεις στις εφαρμογές και στα ΙΧ, είναι απαράδεκτο πράγμα αυτό που κάνει.
Ερωτηθείς τι θα γίνει με τα προγραμματισμένα ραντεβού των ταξί: Υπάρχουν ταξί που έχουν πάρει σταυρούς για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για αιμοκαθάρσεις. Στις έκτακτες ανάγκες θα βρούμε τον τρόπο να τον εξυπηρετήσουμε.
Εδέησε ο Θεός αυτό το τοξικό κλίμα και αυτή την πολιτική που υπάρχει σήμερα στη χώρα μας να ξυπνήσει πάρα πολύς κόσμος και η κοινωνία να αντιδράσει ομαδικά και θεωρώ ότι είναι το ξεκίνημα. Αν δεν ξυπνήσει η κοινωνία και δεν πιέσει την κυβέρνηση να αλλάξει αυτή την πολιτική της παγκοσμιοποίησης, της καρτελοποίησης της οικονομίας, της διάλυσης του μικρομεσαίου, της αδυναμίας να επιβιώσει ο μικρός και ο μισθωτός, που πήγε η ποιότητα της ζωής μας πολλά χρόνια πίσω, αν δεν αλλάξει πολιτικές δεν γίνεται αλλιώς.
Ερωτηθείς αν βοηθήθηκαν οι ιδιοκτήτες ταξί κατά τη διάρκεια της πανδημίας: Σχεδόν καθόλου. Όλη η Ευρώπη έπαιρνε επιδόματα από 1.000 € και πάνω το κάθε αμάξι, εμείς πήραμε και όχι όλοι μια φορά 800€. Η κοινωνία ήταν σε απαγόρευση κυκλοφορίας, η κυβέρνηση παράλογα και αποδείχτηκε και από την επιτροπή των εμπειρογνωμόνων μας είχε ένα χρόνο με ένα άτομο. Τα 2/3 των αυτοκινήτων από τις 14.000 δεν δουλεύανε ήταν αραγμένα, πεινάσαμε κυριολεκτικά, πήγαμε πολλά χρόνια πίσω.
Η αύξηση είναι καλή αλλά εμείς στο αεροδρόμιο ζητήσαμε από την κυβέρνηση να μας το αυξήσει 5-6 € την φιξ τιμή. Πηγαίνουμε στο αεροδρόμιο ή φεύγουμε από το αεροδρόμιο και παίρνουμε λιγότερα από ότι γράφει το ρολόι μας 5 και 7€. Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Υπάρχουν φιξ τιμές από παλιά, οι φιξ τιμές προσαρμόζονται με το τιμολόγιο είναι για το μικρό δακτύλιο της Αθήνας. Αυτός ο μικρός δακτύλιος που είναι οι περισσότερες διαδρομές που έρχονται ουσιαστικά μέσα, ξενοδοχεία, τουρίστες και λοιπά ήταν 38€ και τώρα παίρνουμε 40€. Το ρολόι γράφει πάνω από 45 στη μονή ταρίφα και στη διπλή ταρίφα το βράδυ παίρνουμε 40€. Και χθες είχα μια επικοινωνία με τον κ. Πιτσιλή να δούμε τι θα κάνουμε γιατί δεν δέχεται το υπουργείο να συζητήσει. Έχω κάνει κρούση στο υπουργείο αλλά ο κ. Παπαδόπουλος δεν σηκώνει το τηλέφωνο πλέον από την ημέρα που του είπα και του είχα αποδείξει ότι κάνει παρεμβάσεις και σβήνει κλήσεις στις εφαρμογές στη Μύκονο και στα βανάκια δεν σηκώνει το τηλέφωνο να μας απαντήσει. Αν δεν θέλει να προσαρμόσει την τιμή με το τιμολόγιο πρέπει οπωσδήποτε να απελευθερώσει το τιμολόγιο, χωρίς φιξ τιμή, ότι γράφει το ρολόι.
Στα κάγκελα είναι και τα φορτηγά, στα κάγκελα είναι και τα Δημοσίας Χρήσεως Τουριστικά λεωφορεία ετοιμαζόμαστε να κάνουμε ομαδικές εκδηλώσεις πλέον από εδώ και πέρα. Το πρόβλημα είναι η διάλυση του Δημοσίας Χρήσεως στη χώρα μας. Σήμερα δεν μπορώ να επιβιώσω παρά την αύξηση που πήρα με τις αυξήσεις των καυσίμων. Δεν μπορεί να συνεχίζει η κυβέρνηση και να λεει «δεν δίνω επαγγελματικό καύσιμο», δίνει στους εφοπλιστές και παίρνουν και συνέχεια αυξήσεις τα καράβια και δεν μπορεί να δώσει στον ταξιτζή;
Ερωτηθείς τι θα γίνει με τα κλεισμένα ήδη ραντεβού για αύριo:: Η απεργία έχει ανακοινωθεί εδώ και μια εβδομάδα. Ο καθένας έπρεπε να είχε κοιτάξει και να είχε προσαρμοστεί.
Η Αττική έχει αποφασίσει ότι θα το πάει μέχρι το τέλος δηλαδή θα πάει μέχρι να λύσει τα προβλήματα. Εγώ στέλνω ένα μήνυμα, όποιος δεν μιλάει από την κυβέρνηση αδυναμία δηλώνει. Εγώ εκφράζω με κάθε πειστικότητα αυτό που μου έδωσε ο κόσμο και το καινούργιο μας προεδρείο ότι πρέπει να διεκδικήσουμε αυτά τα πράγματα. Δεν πρέπει να αφήσουμε τον κλάδο να απαξιωθεί και να βάλουμε το ΙΧ μπροστά και τα συμφέροντα που θέλουν να κάνουν εξυπηρετήσεις. Ήδη τον επόμενο μήνα έρχονται όλα τα σωματεία από την Ευρώπη και ετοιμάζουμε να φτιάξουμε ένα συνδικαλιστικό όργανο σε όλη την Ευρώπη για αυτά τα θέματα. Είναι επαναστατημένοι όλοι οι ταξιτζήδες σε όλη την Ευρώπη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
Με αφορμή τη συμμετοχή του συνδικάτου των ταξί στην αυριανή 24 απεργία: Η απεργία αρχίζει στις 06:00 το πρωί αύριο και τελειώνει την Πέμπτη στις 06:00 το πρωί. Έχουμε 10 η ώρα συγκέντρωση στη Μάρνης 17 στα γραφεία του ΣΑΤΑ και μετά πορεία μαζί με όλες τις κοινωνικές ομάδες στη Βουλή.Περιφρούρηση βεβαίως θα υπάρχει αλλά θα υπάρχει πολιτισμένη περιφρούρηση χωρίς ακρότητες. Θα εξηγούμε στον κάθε συνάδελφο που θέλει να δουλέψει ότι «φίλε δεν αγωνίζεται ο κλάδος για αυτόν να δουλεύει και οι υπόλοιποι να μην δουλεύουν». Διεκδικούμε τη ζωή μας, την αξιοπρέπειά μας. Η κυβερνηση θέλει να φέρει όλα τα ΙΧ, Uber ξανά πίσω, τα έχει φέρει, δεν δέχεται κουβέντα, κάνει παρεμβάσεις στην Τροχαία να σβήνει κλήσεις στις εφαρμογές και στα ΙΧ, είναι απαράδεκτο πράγμα αυτό που κάνει.
Ερωτηθείς τι θα γίνει με τα προγραμματισμένα ραντεβού των ταξί: Υπάρχουν ταξί που έχουν πάρει σταυρούς για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για αιμοκαθάρσεις. Στις έκτακτες ανάγκες θα βρούμε τον τρόπο να τον εξυπηρετήσουμε.
Εδέησε ο Θεός αυτό το τοξικό κλίμα και αυτή την πολιτική που υπάρχει σήμερα στη χώρα μας να ξυπνήσει πάρα πολύς κόσμος και η κοινωνία να αντιδράσει ομαδικά και θεωρώ ότι είναι το ξεκίνημα. Αν δεν ξυπνήσει η κοινωνία και δεν πιέσει την κυβέρνηση να αλλάξει αυτή την πολιτική της παγκοσμιοποίησης, της καρτελοποίησης της οικονομίας, της διάλυσης του μικρομεσαίου, της αδυναμίας να επιβιώσει ο μικρός και ο μισθωτός, που πήγε η ποιότητα της ζωής μας πολλά χρόνια πίσω, αν δεν αλλάξει πολιτικές δεν γίνεται αλλιώς.
Ερωτηθείς αν βοηθήθηκαν οι ιδιοκτήτες ταξί κατά τη διάρκεια της πανδημίας: Σχεδόν καθόλου. Όλη η Ευρώπη έπαιρνε επιδόματα από 1.000 € και πάνω το κάθε αμάξι, εμείς πήραμε και όχι όλοι μια φορά 800€. Η κοινωνία ήταν σε απαγόρευση κυκλοφορίας, η κυβέρνηση παράλογα και αποδείχτηκε και από την επιτροπή των εμπειρογνωμόνων μας είχε ένα χρόνο με ένα άτομο. Τα 2/3 των αυτοκινήτων από τις 14.000 δεν δουλεύανε ήταν αραγμένα, πεινάσαμε κυριολεκτικά, πήγαμε πολλά χρόνια πίσω.
Η αύξηση είναι καλή αλλά εμείς στο αεροδρόμιο ζητήσαμε από την κυβέρνηση να μας το αυξήσει 5-6 € την φιξ τιμή. Πηγαίνουμε στο αεροδρόμιο ή φεύγουμε από το αεροδρόμιο και παίρνουμε λιγότερα από ότι γράφει το ρολόι μας 5 και 7€. Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Υπάρχουν φιξ τιμές από παλιά, οι φιξ τιμές προσαρμόζονται με το τιμολόγιο είναι για το μικρό δακτύλιο της Αθήνας. Αυτός ο μικρός δακτύλιος που είναι οι περισσότερες διαδρομές που έρχονται ουσιαστικά μέσα, ξενοδοχεία, τουρίστες και λοιπά ήταν 38€ και τώρα παίρνουμε 40€. Το ρολόι γράφει πάνω από 45 στη μονή ταρίφα και στη διπλή ταρίφα το βράδυ παίρνουμε 40€. Και χθες είχα μια επικοινωνία με τον κ. Πιτσιλή να δούμε τι θα κάνουμε γιατί δεν δέχεται το υπουργείο να συζητήσει. Έχω κάνει κρούση στο υπουργείο αλλά ο κ. Παπαδόπουλος δεν σηκώνει το τηλέφωνο πλέον από την ημέρα που του είπα και του είχα αποδείξει ότι κάνει παρεμβάσεις και σβήνει κλήσεις στις εφαρμογές στη Μύκονο και στα βανάκια δεν σηκώνει το τηλέφωνο να μας απαντήσει. Αν δεν θέλει να προσαρμόσει την τιμή με το τιμολόγιο πρέπει οπωσδήποτε να απελευθερώσει το τιμολόγιο, χωρίς φιξ τιμή, ότι γράφει το ρολόι.
Στα κάγκελα είναι και τα φορτηγά, στα κάγκελα είναι και τα Δημοσίας Χρήσεως Τουριστικά λεωφορεία ετοιμαζόμαστε να κάνουμε ομαδικές εκδηλώσεις πλέον από εδώ και πέρα. Το πρόβλημα είναι η διάλυση του Δημοσίας Χρήσεως στη χώρα μας. Σήμερα δεν μπορώ να επιβιώσω παρά την αύξηση που πήρα με τις αυξήσεις των καυσίμων. Δεν μπορεί να συνεχίζει η κυβέρνηση και να λεει «δεν δίνω επαγγελματικό καύσιμο», δίνει στους εφοπλιστές και παίρνουν και συνέχεια αυξήσεις τα καράβια και δεν μπορεί να δώσει στον ταξιτζή;
Ερωτηθείς τι θα γίνει με τα κλεισμένα ήδη ραντεβού για αύριo:: Η απεργία έχει ανακοινωθεί εδώ και μια εβδομάδα. Ο καθένας έπρεπε να είχε κοιτάξει και να είχε προσαρμοστεί.
Η Αττική έχει αποφασίσει ότι θα το πάει μέχρι το τέλος δηλαδή θα πάει μέχρι να λύσει τα προβλήματα. Εγώ στέλνω ένα μήνυμα, όποιος δεν μιλάει από την κυβέρνηση αδυναμία δηλώνει. Εγώ εκφράζω με κάθε πειστικότητα αυτό που μου έδωσε ο κόσμο και το καινούργιο μας προεδρείο ότι πρέπει να διεκδικήσουμε αυτά τα πράγματα. Δεν πρέπει να αφήσουμε τον κλάδο να απαξιωθεί και να βάλουμε το ΙΧ μπροστά και τα συμφέροντα που θέλουν να κάνουν εξυπηρετήσεις. Ήδη τον επόμενο μήνα έρχονται όλα τα σωματεία από την Ευρώπη και ετοιμάζουμε να φτιάξουμε ένα συνδικαλιστικό όργανο σε όλη την Ευρώπη για αυτά τα θέματα. Είναι επαναστατημένοι όλοι οι ταξιτζήδες σε όλη την Ευρώπη.