Θύμιος Λυμπερόπουλος στον Παναγιώτη Τζένο: H κυβέρνηση έχει ξεπουλήσει την κοινωνία στον φιλελευθερισμό - Δεν θα πάω υπέρ κανενός κόμματος
Ο Παναγιώτης Τζένος μίλησε στην εκπομπή του στα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» 90,1 με τον πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιο Λυμπερόπουλο
«Δεν θα πάω υπέρ κανενός πολιτικού κόμματος», δήλωσε στα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» 90,1 και στην εκπομπή «Secret» με τον Παναγιώτη Τζένο ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος
Ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά πως η κυβέρνηση έχει ξεπουλήσει την κοινωνία στον φιλελευθερισμό.
Στη συνέχεια, κατηγόρησε τον αρμόδιο υφυπουργό για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος, ενώ επικαλέστηκε διάταξη με την οποία απαγορεύεται η αστική μεταφορά μέσω εφαρμογών.
Ανέφερε μάλιστα πως με τις κινήσεις του υφυπουργού αφαιρείται από το ταξί το 70%-80% του τουρισμού.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον Παναγιώτη Τζένο:
Εγώ πλέον δεν θα πάω ποτέ στη ζωή μου υπέρ κανενός πολιτικού κόμματος. Και το λέω αυτό γιατί είναι άχαρο να βλέπουμε όλα αυτά που γίνονται και να θέλουμε να στηρίξουμε μια κυβέρνηση η οποία έμμεσα ή άμεσα έχει ξεπουλήσει την κοινωνία στον νεοφιλελευθερισμό, στην απάτη. Για παράδειγμα, ο κ. Παπαδόπουλος αυτά που είπε για μένα είναι αποτέλεσμα της εντολής που είχε πάρει να συντηρήσει τους «πραξικοπηματίες» που έκανε η Ν.Δ. στο ΣΑΤΑ και μετά την εκλογή μου τους έκανε ένα απρεπέστατο bullying γιατί δεν πήραν τις εκλογές και τις κέρδισα εγώ.
Αναφορικά με τις δηλώσεις του κ. Παπαδόπουλου: Είναι μέγας ψεύτης. Θεωρώ ότι, αν δεν τον αποσύρει από υπουργό ο πρωθυπουργός, θα έχουμε μεγάλα προβλήματα. Ο κλάδος δεν αντέχει αυτές τις θέσεις υπουργού, μάλιστα με έμμεσο τρόπο είπε και σε εσάς ότι το ταξί και το Ι.Χ. το νόμιμο υποστηρίζει. Δεν αποδέχτηκε να δώσει τι του απάντησε η Τροχαία και γιατί στείλανε και ποιος παρακίνησε το υπουργείο να στείλει απάντηση στη Μύκονο, στην Uber. Θα του θυμίσω κάτι που δεν ξέρει, γιατί μου ζήτησε αν μπορεί η Αστυνομία να ελέγξει τις εφαρμογές μέσω τηλεφώνου ότι είναι προσωπικά δεδομένα, μέγα ηλιθιότητα. Ηλιθιότητα να το λέει υφυπουργός: «Η Αστυνομία δεν μπορεί να ελέγξει τις εφαρμογές». Μα είναι δυνατόν να το λέει υφυπουργός;
Μιλάω με τον υπουργό, ήταν μια προσωπική συνάντηση, με τίμησε να συζητήσουμε πολλά θέματα, για τα οποία δεν θα βγει τίποτα από το στόμα μου. Ήταν προσωπική συζήτηση, γιατί εγώ έχω μάθει να τιμάω τα παντελόνια που φοράω και να μην τα τιμούνε κάποιοι άλλοι, όχι ο υπουργός, ο υφυπουργός. Τα έχω εξηγήσει όλα, ήταν ως Δούρειος Ίππος των συμφερόντων για να διαλύσει τον κλάδο. Θα δούμε νομικά πώς θα το αντιμετωπίσω... Έχω έξι αποφάσεις του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που λένε ότι απαγορεύεται η αστική μεταφορά μέσω εφαρμογών ή οτιδήποτε άλλων. Και μάλιστα υπάρχει νόμος που λέει ότι από - προς είναι δουλειά του ταξί με ταξίμετρο.
Έχει τις ευθύνες του ο ίδιος ο υφυπουργός, δεν έχει φτιάξει δύο επιτροπές που να τιμωρούνται τα γραφεία που χρησιμοποιούν, όπως ορίζει ο νόμος, δηλαδή μια πρωτοβάθμια επιτροπή που επεκτείνει τις ποινές προς τα γραφεία που χρησιμοποιούν πέρα από τον οδηγό του αυτοκινήτου και τον ιδιοκτήτη. Που βαστάει μητρώο, που ξανατιμωρεί με τη διπλάσια τιμή μόλις τον ξαναπιάσουν και από την άλλη τιμωρεί και τα γραφεία μέχρι και με κλείσιμο. Αυτές οι επιτροπές δεν λειτουργούν, ενώ υπάρχει νόμος, αυτό μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει.
ΔΗΜ: Ποιος είναι ο όγκος που αφαιρείται από τα ταξί μέσω αυτής της διαδικασίας που περιγράφεις;
Το 70% με 80% του τουρισμού που ανήκει ως μεταφορά από - προς τα ταξί ειδικά εδώ στην Αθήνα.
Αναφορικά με την αλλαγή του στόλου των ταξί με ηλεκτρικά οχήματα: Χθες συναντήθηκα με τον κ. Γεωργιάδη και του έθεσα το θέμα αυτό, ότι δεν μπορεί να υποχρεώνουν μόνο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη από όλη την Ευρώπη να αλλάξει ο στόλος. Πρέπει να αλλάξουν μέχρι το 2026, αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά πως η κυβέρνηση έχει ξεπουλήσει την κοινωνία στον φιλελευθερισμό.
Στη συνέχεια, κατηγόρησε τον αρμόδιο υφυπουργό για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος, ενώ επικαλέστηκε διάταξη με την οποία απαγορεύεται η αστική μεταφορά μέσω εφαρμογών.
Ανέφερε μάλιστα πως με τις κινήσεις του υφυπουργού αφαιρείται από το ταξί το 70%-80% του τουρισμού.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον Παναγιώτη Τζένο:
Εγώ πλέον δεν θα πάω ποτέ στη ζωή μου υπέρ κανενός πολιτικού κόμματος. Και το λέω αυτό γιατί είναι άχαρο να βλέπουμε όλα αυτά που γίνονται και να θέλουμε να στηρίξουμε μια κυβέρνηση η οποία έμμεσα ή άμεσα έχει ξεπουλήσει την κοινωνία στον νεοφιλελευθερισμό, στην απάτη. Για παράδειγμα, ο κ. Παπαδόπουλος αυτά που είπε για μένα είναι αποτέλεσμα της εντολής που είχε πάρει να συντηρήσει τους «πραξικοπηματίες» που έκανε η Ν.Δ. στο ΣΑΤΑ και μετά την εκλογή μου τους έκανε ένα απρεπέστατο bullying γιατί δεν πήραν τις εκλογές και τις κέρδισα εγώ.
Αναφορικά με τις δηλώσεις του κ. Παπαδόπουλου: Είναι μέγας ψεύτης. Θεωρώ ότι, αν δεν τον αποσύρει από υπουργό ο πρωθυπουργός, θα έχουμε μεγάλα προβλήματα. Ο κλάδος δεν αντέχει αυτές τις θέσεις υπουργού, μάλιστα με έμμεσο τρόπο είπε και σε εσάς ότι το ταξί και το Ι.Χ. το νόμιμο υποστηρίζει. Δεν αποδέχτηκε να δώσει τι του απάντησε η Τροχαία και γιατί στείλανε και ποιος παρακίνησε το υπουργείο να στείλει απάντηση στη Μύκονο, στην Uber. Θα του θυμίσω κάτι που δεν ξέρει, γιατί μου ζήτησε αν μπορεί η Αστυνομία να ελέγξει τις εφαρμογές μέσω τηλεφώνου ότι είναι προσωπικά δεδομένα, μέγα ηλιθιότητα. Ηλιθιότητα να το λέει υφυπουργός: «Η Αστυνομία δεν μπορεί να ελέγξει τις εφαρμογές». Μα είναι δυνατόν να το λέει υφυπουργός;
Μιλάω με τον υπουργό, ήταν μια προσωπική συνάντηση, με τίμησε να συζητήσουμε πολλά θέματα, για τα οποία δεν θα βγει τίποτα από το στόμα μου. Ήταν προσωπική συζήτηση, γιατί εγώ έχω μάθει να τιμάω τα παντελόνια που φοράω και να μην τα τιμούνε κάποιοι άλλοι, όχι ο υπουργός, ο υφυπουργός. Τα έχω εξηγήσει όλα, ήταν ως Δούρειος Ίππος των συμφερόντων για να διαλύσει τον κλάδο. Θα δούμε νομικά πώς θα το αντιμετωπίσω... Έχω έξι αποφάσεις του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που λένε ότι απαγορεύεται η αστική μεταφορά μέσω εφαρμογών ή οτιδήποτε άλλων. Και μάλιστα υπάρχει νόμος που λέει ότι από - προς είναι δουλειά του ταξί με ταξίμετρο.
Έχει τις ευθύνες του ο ίδιος ο υφυπουργός, δεν έχει φτιάξει δύο επιτροπές που να τιμωρούνται τα γραφεία που χρησιμοποιούν, όπως ορίζει ο νόμος, δηλαδή μια πρωτοβάθμια επιτροπή που επεκτείνει τις ποινές προς τα γραφεία που χρησιμοποιούν πέρα από τον οδηγό του αυτοκινήτου και τον ιδιοκτήτη. Που βαστάει μητρώο, που ξανατιμωρεί με τη διπλάσια τιμή μόλις τον ξαναπιάσουν και από την άλλη τιμωρεί και τα γραφεία μέχρι και με κλείσιμο. Αυτές οι επιτροπές δεν λειτουργούν, ενώ υπάρχει νόμος, αυτό μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει.
ΔΗΜ: Ποιος είναι ο όγκος που αφαιρείται από τα ταξί μέσω αυτής της διαδικασίας που περιγράφεις;
Το 70% με 80% του τουρισμού που ανήκει ως μεταφορά από - προς τα ταξί ειδικά εδώ στην Αθήνα.
Αναφορικά με την αλλαγή του στόλου των ταξί με ηλεκτρικά οχήματα: Χθες συναντήθηκα με τον κ. Γεωργιάδη και του έθεσα το θέμα αυτό, ότι δεν μπορεί να υποχρεώνουν μόνο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη από όλη την Ευρώπη να αλλάξει ο στόλος. Πρέπει να αλλάξουν μέχρι το 2026, αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί.